بازدید 3339

ظریف از سنگاپور به تهران بازگشت

کد خبر: ۸۲۲۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۰ 04 August 2018

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران که برای شرکت در پنجاه و یکمین اجلاس وزیران امورخارجه کشورهای عضو اتحادیه جنوب شرق آسیا 'آسه آن' در سنگاپور حضور داشت، صبح روز شنبه این کشور را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش ایرنا، ظریف که چهارشنبه شب به سنگاپور سفر کرده بود ، در مدت حضور خود در این دولت- شهر جنوب شرق آسیا- علاوه بر شرکت در اجلاس وزیران خارجه آ.سه.آن، اسناد الحاق ایران به توافق نامه مودت و همکاری این اتحادیه را امضا کرد تا ایران بتواند از ظرفیت های سیاسی و اقتصادی پنجمین بلوک اقتصادی جهان بیش از گذشته استفاده کند.

وی پیش از حضور در سنگاپور یک روز به سری لانکا سفر کرده بود.

رئیس دستگاه دیپلماسی ایران در مدت سه روز حضور خود در سنگاپور، در حاشیه این اجلاس علاوه بر دیدار با وزیران امور خارجه عضو آ.سه.آن، با وزیران خارجه روسیه، نیوزیلند، استرالیا، ژاپن، چین، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، رئیس جمهوری سنگاپور و دبیرکل آ.سه.آن دیدار و گفت وگوهای جداگانه ای در مورد برجام،مسائل منطقه و موضوعات بین الملل داشت.

در مجموع ظریف در سفر 4 روزه خود به سری لانکا و سنگاپور با 20 نفر از مقام های ارشد و مسئولان سیاست خارجی کشورهای مختلف جهان دیدار و گفت وگو داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار