بازدید 2158

دانشگاه زنجان میزبان جشنواره قرآن و عترت دانشجویان شد

کد خبر: ۸۱۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ 18 July 2018

دانشگاه زنجان میزبان سی و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور شد.

به گزارش مهر، به نقل از دانشگاه زنجان، سی و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های کشور نیمه دوم شهریورماه امسال به میزبانی دانشگاه زنجان برگزار می شود.

در راستای فراهم کردن تمهیدات برگزاری این جشنواره قرآنی در دانشگاه زنجان، رشید جعفرپور مدیرکل پشتیبانی از فعالیت های دینی و قرآنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به همراه هیأتی متشکل از کارشناسان وزارتی با حضور در دانشگاه زنجان از محل دبیرخانه این جشنواره، سالن‌ها، محل‌های اسکان و مقدمات پیش بینی شده بازدید نموده و از نزدیک در جریان روند فراهم‌سازی تمهیدات برگزاری این جشنواره قرآنی در دانشگاه زنجان قرار گرفتند.

مدیرکل پشتیبانی از فعالیت های دینی و قرآنی وزارت علوم با سید محسن نجفیان رئیس دانشگاه زنجان و بهرام بهرامی معاون فرهنگی دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کردند.

همچنین در پایان این دیدار احکام انتصاب سید محسن نجفیان بعنوان «رئیس شورای سیاست‌گذاری سی و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور» و بهرام بهرامی بعنوان دبیر این شورا اعطا شد.

گفتنی است سی و سومین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور از ۱۶ لغایت ۱۹ شهریور ماه با حضور بیش از ۵۰۰ دانشجو از سراسر کشور در بخش های مختلف آوایی، معارفی و هنری در دانشگاه زنجان برگزار خواهد شد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان