بازدید 4210

سران‌بیش‌از 10‌کشور فینال را‌درمسکو تماشا‌می‌کنند

بیش از ۱۰ رییس جمهوری و چندین مقام ارشد دیگر جهان برای تماشای بازی فینال جام جهانی ۲۰۱۸ که طبق برنامه ۱۵ جولای (۲۴ تیر ماه) در ورزشگاه «لوژنیکی» مسکو برگزار می‌شود؛ حضور پیدا می‌کنند.
کد خبر: ۸۱۶۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶ 13 July 2018

سران بیش از 10 کشور فینال جام جهانی را درمسکو تماشا می کنندبیش از ۱۰ رییس جمهوری و چندین مقام ارشد دیگر جهان برای تماشای بازی فینال جام جهانی ۲۰۱۸ که طبق برنامه ۱۵ جولای (۲۴ تیر ماه) در ورزشگاه «لوژنیکی» مسکو برگزار می‌شود؛ حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری تاس روز جمعه به نقل از «یوری اوشاکوف» دستیار ویژه «ولادیمیر پوتین» رییس جمهوری روسیه؛ با درج این خبر نوشت: میهمانان خارجی بسیاری در این بازی حضور خواهند داشت که به احتمال فراوان ۱۱ الی ۱۲ رییس جمهوری از کشور‌های مختلف، چندین نخست وزیر و بسیاری از مقامات ارشد دیگر را شامل می‌شود.
مطابق اظهارات اوشاکوف، پوتین روز شنبه پس از برقراری تماس با تعدادی از سران کشور‌ها شامل فلسطین، گابن، سودان و مولداوی که قصد حضور در دیدار فینال را دارند؛ روز یکشنبه با نخست وزیر مجارستان، امیر قطر و همچنین روسای جمهوری دو کشور فینالیست یعنی فرانسه و کرواسی و همچنین «توماس باخ» رییس کمیته بین المللی المپیک ملاقات خواهد کرد و سپس در ورزشگاه لوژنیکی حاضر می‌شود.

دیدار فینال جام جهانی ۲۰۱۸ بین تیم‌های فرانسه و کرواسی، روز یکشنبه ۲۴ تیرماه ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه لوژنیکی شهر مسکو برگزار خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر