بازدید 16403

پاسخ صداوسیما به انتقاد از مستند بیراهه

کد خبر: ۸۱۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 10 July 2018

محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی صداوسیما گفت: مردم و به ویژه خانواده‌ها در تماس با ما به شدت خواهان آگاه سازی در زمینه آسیب‌های اجتماعی به خصوص در فضای مجازی هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران محمد حسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی صداوسیما در واکنش به برخی فضاسازی‌ها در خصوص مستند «بیراهه» که از شبکه یک سیما درباره آسیب‌های فضای مجازی پخش شده است، اظهار کرد: این وظیفه ذاتی رسانه ملی و خواست مردم به ویژه خانواده هاست که اطلاعات بیشتری درخصوص آسیب‌های فضای مجازی داشته باشند و نمی‌ توانیم وقتی مسئولان مربوط در حوزه فضای مجازی به وظایف خود در ساماندهی فضای مجازی عمل نمی‌کنند ما هم بنشینیم و دست روی دست بگذاریم و برنامه‌های آگاهی بخش به خانواده‌ها ارائه نکنیم.

او ریشه اصلی این معضل را بی قاعده و قانون بودن فضای مجازی کشور دانست و تصریح کرد: بار‌ها بر این مسئله تاکید شده است که نباید فضای مجازی افسارگسیخته باشد و مثل همه‌جای دنیا باید قواعد و قانون مشخصی داشته باشد و منتشر کنندگان محتوا‌های نامناسب در این فضا بدانند که چه هزینه‌هایی در انتظارشان است، اما گویی اراده‌ای در این زمینه بین مسئولان مربوط وجود ندارد و این جای تاسف است.

محمد حسین رنجبران با تاکید بر این که این برنامه محصول معاونت اجتماعی نیروی انتظامی بوده است، افزود:یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های مشترک ما و ناجا حرکت در مسیر پیشگیری است و همان طور که گفتم بسیاری از خانواده‌ها با ما تماس می‌گیرند و مطالبه جدی در زمینه برنامه‌های آگاهی بخش در حوزه فضای مجازی دارند.

او افزود:برخی خانواده‌ها با ما تماس می‌گیرند و به صراحت می‌گویند ما خانواده‌ای مذهبی نیستیم، اما به خانواده و حفظ حیا و حرمت خانواده اعتقاد داریم و همکاران ما را قسم می‌دهند که برنامه‌هایی بسازید تا جلوی این عرصه افسارگسیخته فضای مجازی را بگیرد و به خانواده‌ها آگاهی دهد.

مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی به برخی شایعات در خصوص نبود حکم قضایی برای این کار اشاره کرد و گفت: بر اساس صحبتی که با مسئولان ناجا داشتم برای این افراد حکم قضایی صادر شده بوده و حتی مقام قضایی درخواست کرده بوده است تا موضوع این افراد حتما رسانه‌ای شود.

محمد حسین رنجبران با بیان اینکه از حملات غرض ورزانه برخی در داخل و خارج کشور اصلا متعجب نشدم تصریح کرد: تقریبا برای مردم عادی هم مشخص شده است که این موج رسانه‌ای علیه رسانه ملی عادی نیست و با نقد و انتقاد سازنده فاصله بسیار دارد و‌ای کاش برخی دوستان دلسوز هم به اندازه همین مردم عادی تحلیل داشتند یا اینکه منافع شخصی و گروهی خود را اینقدر پررنگ و حیاتی نمی‌دیدند.

مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی با بیان اینکه متاسفانه در این فضای آلوده رسانه‌ای، صدای نقد‌های دلسوزانه وکارشناسی شنیده نمی‌شود گفت:در میان تخریب‌های فراوانی که این روز‌ها دیدم برخی به روش ساخت برنامه انتقاد رسانه‌ای داشتند و معتقد بودند که این امکان بود تا از راه‌های دیگری برای انتقال درست پیام استفاده کرد اما این یک بحث کارشناسی است و ممکن است خود من هم در جایگاه یک برنامه ساز حرف‌هایی در این حوزه داشته باشم.

او برخی نقد‌ها در خصوص اولویت داشتن پرداخت به مفاسد اقتصادی به جای اینگونه مفاسد فرهنگی را قابل تامل دانست و افزود: به نظرم هر موضوعی جایگاه و اهمیت خود را دارد و نباید به بهانه پرداخت ضعیف به مفاسد در حوزه‌ای،مفاسد در عرصه‌های دیگر را که مثل خوره به جان بنیان خانواده‌ها افتاده است را فراموش کرد.

رنجبران تاکید کرد: رسانه ملی در این سالها در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی همواره در خط مقدم بوده و حتی باعث باز شدن پرونده‌هایی شده است که شاید بسیاری از افراد فکرش را هم نمی‌کردند اما با این وجود مسئولان سازمان معتقدند هنوز جای کار بیشتر و جدی تری در این زمینه وجود دارد به شرط آنکه مسئولان بزرگوار قضایی برای هر کدام از پرونده‌های مفاسد اقتصادی یک پیوست رسانه‌ای مشخص داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۲۷
انتشار یافته: ۹۷
دروغ كه كنتور نميندازه كي زنگ زده ازكجا بوده
والا اگر ما و خانواده ما و تمام اطرافیان و دوستان رو هم جزو همین مردم حساب کنید کاملا مخالف پخش این برنامه بودیم. اگر هم مدعی هستی مردم !!! ( که چقدر واسه هر نیتی از این واژه سواستفاده میکنید ) موافق پخش بودن ، برای پخش اعتراف اختلاسگران و متجاوزین هم مخالف بودن ؟
من نیز خواهان معرفی نام تمام بیت المال خورها هستم
اقای مدیر سیما لطفا در این مورد نیز شفاف سازی کن
اگه می تونی؟؟؟؟
درست بشو نيست
تو این کشور همه از مردم حرف میزنن و هر کاری که میکننن خواست مردم میدونن در حالی که معلوم نیست این مردم کجا قرار دارن
باعث تاسف است
مدیر کل محترم روابط عمومی صدا و سیمای میلی!!!! صاحبان اصلی کشور و انقلاب، خواهان اطلاع رسانی عمومی بابت اختلاسگران، رانت خواران سوءاستفاده کنندگان از بیت المال و مسئولیت ها در هر مقام و در هر لباسی هستند. چه زمانی در این مورد اقدام می کنید؟ هر چند ......
کدام مردم ؟
این مسایل تعارف بردار نیست در مبارزه با منکر و ترویج فساد نباید به دنبال خوش آیند کسی بود

اگر 4 نفر از این مفاسد شلاق بزنند و اتفاقا پوشش خوب رسانه ای هم داده بشود دیگر کسی جراِیت این حرکات و وهن متدیین را نمیکند مثل اول انقلاب . آن همه جماعت لاابالی کافه کاباره رو مشروب خور چی شدند بستند تمام شد .
در مرحله بعد هم کل وبسایتها و اپلکیشنهایی که آز آنها برای ترویج موارد ضد اخلاقی و ضد امنیتی استفاده میشود فیلتر سفت سخت بکنند و کسانی هم از فیلترینگ عبور میکنند 2 نفرشان با شدت برخورد کنند کل این بساط جمع میشود.
کسی از بی تلگرامی و بی اینستاگرامی تا حالا نمرده است .
انتظار بیشتری از صدا و سیما نیست.. هیچی سر جای خودش نیست نتیجه اش هم همین می شود
تو دیگه درباره وظیفه رسانه صحبت نکن
چرا خواسته های دیگر مردم را انجام نمیدهید
توجیه روابط عمومی سازمان بزرگ رادیوتلوزیون نشان از ناپختگی ویکسویه نگری به معزلات جامعه خصوصا مسائل افتصادی که ابشان براحتی از کنار آن گذشتند
من یکی از مردم عادی.
شما حق ندارین تو کار و زندگی و سلیقه و علاقه کسی دخالت کنین و رسواش کنین.همین مونده رقصیدن اونم تنها اونم تو خونه خودمونم از مردم که میلیون ها مشکل اساسی دارن روبگیرین.ولمون کنین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
بعضی از مردم چقدر پرت هستد
شما واقعا دنبال خواست واقعی اکثریت مردم هستید!!!!
حیف از این حقوقی که از بیت المال میگیرید!!!!!!
بیچاره مردم!
این مردمی که خیلی با ایشون تماس میگیرند ، ما رو کشته !!
دغدغه ایشون برای مطالبات مردمی که دیگه نگو !!!!!
جالبه ایشون ۶۰۰هزار فالور داشت الان ۵۰ میلیون ! آقای سیما لطفا آگاه سازی نکن ، والا من که نمی دونستم‌تو‌اینسوگرام رقاصی می کنن . حالا میدونم و میرم نگاه کنم . ممنون از آگاه سازیتون !!!
وقتی فاوور یک حساب 600 نفری را به 80 میلیون توسعه می دهیم خدمت بزرگی به فضای مجازی کردیم
در خصوص شاکیان آقای طوسی مگر از خانواده های ایرانی نبودند !؟ دیگر این جوابیه ها و واکنش های بچه گانه شده است .
دست بردارید
آیا مردم شما رو قسم ندادن از مفاسد اقتصادی هم اعتراف بگیرید جلوی دوربین سیما؟
الان ما خواستار پخش برنامه ایی در رابطه باآگاهی سازی خانواده ها از اختلاس و رانتخواری و عواقب آن در صدا وسیما هستیم میشه لطفا اینکار رو هم انجام بدین ؟
"براى مردم عادی هم مشخص شده است که این موج رسانه‌ای علیه رسانه ملی عادی نیست و با نقد و انتقاد سازنده فاصله بسیار دارد "
اتفاقا بيشتر انتقادات هم از جانب ما مردم عادى هست كه چرا با اين مورد چنين با شدت برخورد شده ولى غارتگران بيت المال را به سيما نمى آورند تا توبه و اظهار پشيمانى كنند.
آخی ! چقدر مردمی !!! تحت تأثیر قرار گرفتم !!!
تصمیم گیرندگان صدا و سیما ، رقص یک دختر جوان به هیچ چیزی آسیب نمی رساند چرا که فضای مجازی پر است از انواع رقص ها و تصاویر دیگر ! چیزی که به نظام آسیب جدی وارد می کند دزدی ها و رانت خواری ها و اختلاس های فراوان است ولی کو گوش شنوا ! که شما هم هرگز آنرا نشان نخواهید داد همانطور که به راحتی با آبروی مردم عادی بازی می کنید دزدها و رانت خوارها و اختلاسگران را هم به مردم نشان دهید بعنوان یک عضوی از خانواده شهدای جنگ عراق می گویم درد ما مردم رقص یک دختر جوان نیست خیلی بزرگتر از این حرفها است .
رسانه میلی با وجود ماهواره در خانه های ایرانیان مخاطب چندانی نداری، ضمنا جرائت نداری که راجع به فساد آقازاده ها هم برنامه بسازی پس توجیه بی جا هم نکن، تخریب شخصیت افراد کار شایسته ای نیست.
شما با ساخت اين برنامه امديد ابرو را درست كنيد زديد چشم را كور كرديد
واقعا توانايي ساخت برنامه را نداريد
هر كاري متخصص مي خواهد
بی زحمت در خصوص اعلام اسامی اختلاس گران و رسیدگی به سایر امور خانواده ( گرانی لجام گسیخته ) هم دست روی دست نگذارید . با تشکر از تابناک که نمیخواد نظر منو منتشر کنه
تابی قک کنم نظرات را منتشر نمی کنی چرا منتشر کن
بقول حضرت رسول ص: فقر كه از يك در اومد، ايمان هم از در ديگر خواهد رفت.
فكر كنم پيامبر ما با بيان اين حديث، اولويت را مشخص كردند كه اقتصاد مهمتر است!
بهتر است اینک که سیما اینقدر به فکر نگرانی خانواده هاست یک مستند نیز با مشارکت اختلاسگران و کسانی که با رانت خون ملت را در شیشه کرده اند کسانی که به نوجوانان تعرض کرده اند و هزاران ادمهای فاسدی که وضع مملکت را بسوی نابودی کشانده اند را حتی برای یک بار شده به تلوزیون بیاورند نه یک نوجوان را با ان فضای تاریک و ان بازجویی که از ترس شناخته شدن فقط از پشت نمایش داده میشد و کلا فضای خارج از جنبه اموزشی بود
اگر صدا و سیما با قسم کار میکنه، جون خود تون یه برنامه هم با اختلاس گران بسازید
ببخشید اون مردمی که درخواست ویژه دارند آیا نمیخوان که مفسدان اقتصادی هم بیان اعتراف کنن ؟؟؟اونا که بیشتر دارن به ما و به فرزاندان ما آسیب میزنن؟؟
تازه اگر هم میخواید آگاهی سازی کنید چرا می یاید و به افتضاح ترین شکل و آبرو بر ترین شیوه اعتراف میگیرید؟؟؟
با بچه طرف هستید؟؟؟
من که شبکه های شما رو کلا خذف کردم چون به اندازه کافی بدبختی دارم نمیخوام بدبختی و فساد سیستماتیک رو ببینم
فقط فراکنی فقط شانه خالی کردن از وظیفه
آن کسی که اختلاس چند هزار میلیاردی انجام می دهد ضربه بیشتری به پیکر این مردم می زند و یا رقص یک دختر نوجوان در فضای مجازی.
من تا این چند روز این خانم را نمی شناختم ولی از وقتی در تلویزیون دیدمش دیگر شناختمش
سوال از آقایان با فکر و ...... این است شما با دزدان غارتگران چه برخوردی دارید اسامی کسانی که خودرو به صورت غیر قانونی وارد کرده اند بیان کنید هنوز که هنوز این اشخاص با ب ز خ ر نام برده می شود وای به حال اینکه مصاحبه ای انجام شود
کی از این شتر سواری دو لا دو لا دست بر می دارید
صدا و سیما عامل اصلی بی اعتمادی مردم به مسئولان در هر سطح و مقام است.
راه صداوسیماهم بیراهه است چرا غارتگران بیت المال ،مدیرانی که با ندانم کاری اوضاع کشوررابحرانی کرده اند به تصویر نمی کشید
یه سوال از به اصطلاح مسوول صدا و سیما : آیا آسیب های اجتماعی شامل دزدی و اختلاس و راند و رشوه و بیکاری مردم و گرانی و تن فروشی و فروش بچه به خاطر گرونی و اعتیاد و تورم و نابسامانی بازار و .... نمیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چطور میشه به ایشان تماس گرفت؟ چون گفتند خانواده ها تماس گرفتن
حالا هی بگو با ما تماس می گیرند. کنتور که نداره
در راستای همین وظیفه ذاتی اختلاس گران را هم روی آنتن بیارید...
شما که راست میگین...
رقصیدن بلای جان خانواده هاست؟ خوبی شما؟
یک مشت شعار بی سر و ته و نقل قول از زبان مردم !
پاسخ بی ارزشیه و با هیچ میزانی درست نیست , توان دارید رانتخوارها و دزد ها رو بیارید
این مردم کیا هستند که فقط شما اونها را می بینید
وقتي مفسدان اقتصادي و اخلاقي به راحتي در جامعه زندگي مي كنند و به ريش مردم مي خندند شما كجا هستين؟ آيا در آن زمان شما رسالت نداريد مردم را آگاه كنيد و به اصطلاح به وظيفه خود عمل كنيد!؟ به صرفتان نيست به اين مطالب بپردازيد.
نفس کار برای جلوگیری از یک ناهنجاری درسته. مولی نیازی نیست به این شیوه صحبتهای طرف پخش بشه. همین که اطلاع رسانی بشه کافیه.
بهتره درخصوص متجاوزین به بیت المال به این روش عمل بشه.
خجالت
اختلاسگران را بیاورید
صدا و سیما اگه چند مستند در رابطه با رانت خواری و دزدی های آقا زاده ها و خودی ها درست می کرد با مستند بیراه

مشکلی نداشتیم .
شما خیلی خوبی
والا تا جایی ک من میبینم کسی تلویزیون میلی رو نگاه نمیکنه شما از این برنامه ها هر روز بساز تا اون چند نفری ک نگاه میکنن حالشو ببرن در ضمن برای صرفه جویی تو برق میشه کلا صدا وسیما رو تعطیل کنن عمرا کسی هم متوجه بشه
مردم خیلی وقته خواهان برخورد با مفاسد به خصوص اقازاده ها هستن چرا کسی پیگیر نیست
فکر کردیم این شاهکار را به تنهایی بدوش کشیده اند
باسلام
و احترام خدمت تابناکی های عزیز
فقط یک سوال برای من توی رسانه ملی پیش امده که خواهش میکنم به عنوان یک شهروند رسانه ملی پاسخ پو باشه
آیا مردم انتظار دیگه ای از رسانه ملی ندارند و آیا نباید به دزدی های میلیاردی و بزرگی که تمام جامعه رو متضرر کدره رسیدگی بشه آیا مقامات کشوری قسط ندارند بدهکاران بزرگ بانکی و یا دزدی هایی که از جیب مستقیم مردم شده و کشور رو به مرز ورشکستگی رسونده مستندی بسازه و چند نفر از اقایان رو در معرض نمایش قرار بده
ممنون از تابناک عزیز
صدا و سیما هر کی از مردم مایه میزاره خدایی تو دیگه نزار چون اصلا بهت نمیاد
در مورد موضوع فوق مي خواستم به خدمت جناب آقاي رنجبران برسانم كه يك رقصنده را در تلويزيون به تصوير ميكشند
خيلي خب سوال اين است كه چرا سارقين ، خلافكارا، زور گيران ، متجاوزين و ديگر موارد ........ را چرا چهره آنان را شطرنجي يا اصلا چرا نشان نميدهند لا اقل آنها را هم نشان دهيد كه اگر سارقي كه قبلا سرقت يا زور گيري كرده را اگر مردم در خيابان ديدند بشناسند و مراقب خودشان باشند باتشكر
مردم عادی و غیر عادی کی هستن خلاصه ؟؟؟
احیاناً اوون مردم عادی مطالبات دیگری، آسیب هایی غیر از فضای مجازی ... مشکلات اقتصادی .. بیکاری .. زیست محیطی ... ندارن؟
ایشون باید مدیر کل ماله کشی صدا و سیما باشند.
مذهبی هستم و مخالف رسانه ای شدن این مسائل
آقاجان ماهم به شدت خواهان آگاه سازی درزمینه اختلاس ، اعطای گرین کارت به آقازاده ها درامریکا،تجاوز مدیر مدرسه و...هستیم چرابه خواسته ما توجه نمیکنید؟
کلا سیاست صدا و سیما علیه مردم و کشور است!!!!
عجب کارنامه ضد مردمی برای خود و تاریخ درست کردند!!!
چاپیدن مردم که بیراهه نیست؟
جو وارد کردن برای صدا و سیما چی؟
دفاع بی اندازه ناشیانه و غیر حرفه ای بود!!
مردم . مردم. مردم
از بام تا شام هر کسی به نام مردم هر کاری دوست دارد انجام می دهند
کی و کجا نمایندگی مردم به ایشان اعطا شده خدا داند!
برادر من نتیجه برنامه هویت چه شد؟
نتیجه نیمه پنهان چه شد؟
نتیجه برنامه های بقول خودتان افشاگرانه به کجا انجامید؟
خودتان هم خوب می دانید که موضوع این دختر فقط معلول است.
فعلا که صدا و سیما در بست در اختیار جبهه پایداری قرار گرفته است
جریانی که در خوشبینانه ترین وضع سه میلیون مخاطب دارد
شبکه افق را در اختیار داشتند
اما یک سوال
چرا به بقیه گروه ها شبکه تلویزیونی اختصاص داده نمی شود؟
فرق جبهه پایداری با دیگران چیست؟
الان هم که مدیریت شبکه 3 به عنوان پربیننده ترین شبکه هم به ایشان واگذار شده است!
صدا و سیما براستی دیگر میلی شده است
خداوند عاقب همه را به خیر کند
شما فساد رو رسانه ای کن ! سلطان سکه ... رو رسانه ای کن! هک کننده سایت واردات خودرو و ...... رسانه ای کن ! نه یه دختر 18 ساله رو ....
هرکاری دلتان خواست بکنید اگر هم کسی حرفی زد غرض داشته است
پاسخ افکار عمومی بهترین ارزیابی میزان موفقیت صدا و سیما است. نیازی به توجیه نچسب هم نیست!
معنی آگاه سازی روهم فهمیدیم. واقعن خجالت آور است .
ما به شدت خواهان آگاه سازی در زمینه آقازاده ها و دزدان بیت المال هستیم
لطفا در مورد اینکه چگونه فساد میلیاردی انجام میشود هم مستند بزرارید
از رسانه ملی برای تبدیل یک رقاصه به یک اسطوره جهانی تشکر می کنیم!!
شاید تا قبلا از پخش این شو یک درهزار مردم مائده را می شناختند الان همه ایران او را میشناسند و رقصش را دیدند دوما امروز هزاران کلیپ از دختران دیگر داره پخش میشه که ما هم مائده هستیم.
ما نفهمیدیم اینها که با شما تماس چه کسانی هستند با هرکس صحبت میشود این عمل را تقبیح میکند واگر هم باشند عده قلیل شما هم مثل بقیه که فقط با ان عده قلیل دم خور هستید
من فقط متاسفم که این سازمان عریض و طویلش مدیرش یه فردی همچون رنجبران است. انگار مردم را دو گوش فرض میکنه
صدا و سیما اصلا نمی دونه رسانه یعنی چی....
برنامه بسازید، فرهنگ‌سازی کنید، اما به چه حقی آبروبری می‌کنید!؟ تا انتقادی هم می‌شه پای رسانه‌های معاند رو می‌کشید وسط
اخه داداش من اخوی من
کدوم مردم را میگید؟؟؟70 درصد مردم ایران که کلا تلویزون نگاه نمی کنن
اون 30 درصد باقی مانده هم خیلی هاشون فقط دنبال برنامه هایی مثل خندوانه(هر چند بی محتوا هستش) ودروهمی سابق وامثالهم هستند و اصلا اخبار را از تلویزون نمی شنون
منم قبول دارم فضای مجازی مشکل داره اما راهکارش نشون دادن یه بچه مثلا پشیمان نیست بماند که شرایط این بچه چه جوری بوده
محتوای نامناسب، برنامه های صدا و سیماست که هر روز موج نفرت تولید میکنه ...
صدا و سیما غیر ملی همینه آقا جان صدا و سیما حتی مذهبی هم نیست صدا و سیما کاملا غیر ملی و حتی مذهبیه و بصورت کاملا سلیقه ای و طبق خواست یه اقلیت چند درصدی داره عمل میکنه شما سه برنامه فوتبالی نود و دورهمی مهران مدیری و خندوانه رامبد جوان رو که نقش سوپاپ رو برای صدا سیما بازی میکنن رو از تلوزیون بگیرید همون چند در صد بیننده رو هم نداره.تمام بزرگان صدا و سیما از این سازمان یا بریدن یا بیرون رفتن هر چی هم جلوتر میریم بدتر میشه برنامه های دهه شصت و هفتاد و بلاخص هفتاد خیلی بهتر از برنامه های دهه های هشتاد و نود بود سریالهایی مثل پدر سالار. ارایشگای زیبا. جنگجویان کوهستان. کارگاه کاستر و درک و هنی و پوارو . مجموعه فیلمهای دیدی و کلی برنامه و سریال های جذاب دیگه برای کودکان و نوجوانان در حال حاضر برنامه های کودکان و نوجوانان فقط شده چنتا خاله و عمو بیمزه ولی در همان دهه شصت چقدر فیلمهای سینمایی مربوط به کودکان نوجوانان و سریال در همین رابطه ساخته میشد ولی الان هچیکدوم از اون سریالهای خاطره انگیز دیگه ساخته نمیشه و در کار صدا سیما کاملا یه خط و مشی سیاسی خاص احساس میشه که بر عکس گفته های مسئولان صدا و سیما شاید فقط 5درصد این فرم صدا و سیما رو بپسندند و بقیه رو به ماهواره آوردند . صدا و سیما مثل کبک سرشو کرده تو برف و کاملا نسبت به واقعیت امروز جامعه ایران تو جاهای دیگه سیر میکنه.
٣% مردم نیستند بلکه قطره ای از مردمند، ٩٧% خیل عظیم مردمند که کارها بکنند.
ما همیشه کار درست هستیم و هیچ وقت اشتباه نمیکنم!!!!!!!
مردم درخواست دارند كه شما همه مجرمين و مفسدين اقتصادي كه جرم آنها در دادگاه ها بررسي و تاييد شده و يا در دست بررسي است، به تلويزيون آورده و با ايشان مصاحبه كنيد. همين سوالاتي كه از اين دختربچه پرسيديد، از مفسدان اقتصادي و اداري هم مطرح كنيد
این خانواده ها و یا افکار عمومی که همیشه از آن دم زده می شود همانند خرزوخان در برره ، نامرئی هستند. موج محکومیت این اقدام از طرف جامعه میلی صدا و سیما را کاملا برملا می سازد. جامعه اصلا نسبت به رقص یک دختر جوان احساس ناامنی و بی بندو باری نمی کند و ضرر و زیان دروغگوئیهای صدا و سیما به مراتب بیشتر از رقصیدن چند دختر است .احساس شادی برای هیچ انسانی تنفر برانگیز نیست
جوابیه کلیشه ایی کسانی که هیچ جواب منطقی ندارند
نميدونم چراًهمه خنده دارًحرفً ميزنن پدرًمادراًامدنًگفتنً توًچرا باورًكردي كم كم خودت ميشيني تلويزيونًخودت را تماشا ميكني
محمدحسین رنجبران مدیرکل روابط عمومی اصل کار اشتباه بوده... . چرا همیشه دنبال توجیهات بی خودی هستید .
وظیفه ی ذاتی صدا و سیما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دارید اصلا؟
اقای روابط عمومی چرا هیچ مستندی از اختلاسها و دزدیها و دکل نفتی گم شده و اقا زادها و رانتخواران و...نشون نمیدین ایا مردم نمیخوان بدونند پولها کشور کجا و چطور داره به تاراج میره چرا مستندی از لگن سازهای داخلی پخش نمیکنی که مردم ببینند چرا هنوز اشغالهای 20سال قبل را سوار میشن..مردم فقط لنگ اسیبهای فضای مجازی هستند.
اطلاع رسانی درست نه اینکه آبروی دختر مردم را ببرید مگه چکار کرده بود
نتیجه برنامه های یکجانبه رسانه میلی فرار مردم از این رسانه است. اگر رسانه میلی صادق است برنامه ای مستند با توجه به آمارهای دقیق تهیه کند و در آن میزان استقبال مردم را از شبکه های تلویزیونی نشان دهد.همین برنامه ای را هم که خیلی ها منتقد آن هستند بنده از فضای مجازی متوجه شدم نه از صدا و سیما
جالبه! هیچ اشاره ای به مطالبات مردم در مورد پخش فیلم از کلاهلرداران بانکب و بیمه ای و .... اشاره نکرده!!!. من به عنوان یک شهروند شما را قسم می دهم در این مورد هم فیلم تهیه و پخش کنید
خواسته من اینه برسی بشه چرا من جوان 26 ساله نمی تونم کار درست پیدا کنم چرا وقتی میشنم سر جلسه ازمون استخدامی( بخونید کلاه برداری دولتی) که برای کارشناس معماری وزارت مسکن بودولی همه سوال ها از تاریخ اومده از مبانی نظری معماری تا فنی چرا نمی تونم به این ازمون استخدامی اعتراض کنم چرا نمی تونم ازدواج کنم چرا باید در روز 12ساعت کار کنم حتی روز ها تعطیل ولی بازم دستم تو جیب بابا باشه چرا احساس می کنم تو این جامعه برده هستم درد من و جوانان ملکت اینه
کاملا بااقدام صداوسیما موافقم، همیشه منتظر بودم تااین افراد فاسد دستگیربشن ، اینها کسایی بودن که جوانهارو به انحراف کشیده بودن، به خون شهدابی احترامی کرده بودن وحالا درنهایت وقاحت میان میگن واسه دل خودشون میرقصیدن ...ازقوه قضائیه ونیروی انتظامی قهرمان کمال تشکر رو دارم که موجب خوشنودی مردم وخانواده های شهداشدن وازخداوند میخوام درادامه ماموریت هاشون موفق باشن.
این رسانه میلی اصلا تو باغ نیست و حالش خوب نیست
و از همه مهمتر اینکه خواست مردم مجوز پایمال کردن حق یک فرد نیست
وقتی مردم ایران هیچ گونه نظارتی با هیچ مکانیزم قانونی بر این سازمان عریض و طویل ندارند چطور این اقا ادعا می کند مردم از ما خواسته اند این برنامه نفرت انگیز پخش شود؟ این اقا جواب بدهد مکانیزم قانونی اجرای خواست مردم در صدا و سیما چیست؟کجای قوانین کشور نوشته شده است یک ارگان با چند تا تلفن باید آبروی اشخاص را در یک اعتراف گیری کاملا رسوا و نخ نما شده ببرند؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل