بازدید 5670
حاجی بابایی:

استیضاح تیم اقتصادی در اولویت مجلس نیست

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، گفت:تغییر ترکیب تیم اقتصادی از سوی دولت مانع اتلاف وقت می‌شود.
کد خبر: ۸۱۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷ 30 June 2018

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، گفت:تغییر ترکیب تیم اقتصادی از سوی دولت مانع اتلاف وقت می‌شود.

حمیدرضا حاج‌بابایی، در گفتگو با خانه ملت، در خصوص موضوع تغییر در تیم اقتصادی دولت، گفت:باید پذیرفت مردم تیم اقتصادی دولت را کارآمد نمی‌دانند. باید سیاست‌ها در حوزه اقتصادی به نحوی اعمال می‌شد که مانع از سوداگری و سوءاستفاده در بازار‌ها می‌شد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رشد قیمت‌ها در بازار، ادامه داد:اینکه به چه میزان ترکیب تیم اقتصادی دولت باید تغییر کند را دولت باید تشخیص بدهد بنابراین باید به این موضوع توجه جدی شود.

استیضاح اعضای تیم اقتصادی در اولویت مجلس نیست

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود:به دنبال ایجاد چالش در مسائل نیستیم بنابراین استیضاح اعضای تیم اقتصادی دولت در اولویت نیست و پیشنهاد می‌شود دولت تغییرات لازم برای تقویت تیم اقتصادی دولت انجام دهد.

حاج بابایی در ادامه تصریح کرد:تغییر ترکیب تیم اقتصادی از سوی دولت مانع اتلاف وقت است و یک گام رو به جلو برای حل مشکلات محسوب می‌شود، اما اگر دولت اقدام نکند مجلس در این زمینه تصمیم گیری می‌کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد:سیاست‌ها و عملکرد اقتصادی دولت قابل قبول نیست که بخشی از این عدم موفقیت به انفعال دستگاه‌های اقتصادی و بخشی به دلیل عدم وجود برنامه مشخص و ... مربوط می‌شود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار