بازدید 34636
هزار و دویست و پنجاه و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

مخالفت رهبر انقلاب با برپایی آیین شکرگزاری سلامت برای ایشان/حمله علی کریمی به فردوسی‌پور و کی‌روش/آملی لاریجانی: با دستگاه قضایی که امام بر آن تأکید می‌کردند، فاصله داریم

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: برخی اسب را برای دشمن زین می‌کنند/چرا همه در سال ۹۱ ساکت بودند؟/تاکنون سه بار نامه برای طرح استیضاح وزیر کشور امضا شده، اما امضا‌ها پس گرفته شد و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۱۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷ 28 June 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

مخالفت رهبر معظم انقلاب با برپایی آیین شکرگزاری سلامت برای ایشان

رهبر معظم انقلاب اسلامی با برگزاری مراسم شکرگزاری سلامتی ایشان در سالگرد حادثه ششم تیر مخالفت کردند. در پی انتشار اخباری در رسانه‌ها درباره برپایی «مراسم شکرگزاری سلامتی رهبری» به مناسبت سالگرد سوءقصد به جان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی در پیغامی شفاهی در خصوص چنین مراسم‌هایی، خطاب به برگزارکنندگان فرمودند: «بگویید مراسم شکرگزاری لازم نیست. مرا در دلتان دعا کنید.» حضرت آیت الله خامنه‌ای در ششم تیر ماه سال ۱۳۶۰ در مسجد ابوذر تهران مورد سوء قصد قرار گرفتند.

ذوالنور: اینکه فکر کنیم همه معترضان کف خیابان ضدانقلابند، اشتباه است

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران وفادار به انقلاب اسلامی که شامگاه چهارشنبه در مصلی شهر کرج برگزار شد درباره مشکلات و معضلات اقتصادی در جامعه نیز عنوان کرد: مسئولان باید ابتدا خودشان را در معرض مشکلات در بطن اجتماع قرار دهند و اینکه فکر کنیم همه مردمی که اعتراض دارند و به کف خیابان می‌آیند ضد انقلاب هستند یک تفکر اشتباه است، زمانی که جوانی به سن بلوغ رسیده و توان ازدواج ندارد دچار افسردگی می‌شود و بیکاری در جوانان نیز سبب فتنه می‌شود./تسنیم

قیمیت عجیب بلیت های مسکو ـ تهران

افزایش سرسام آور قیمت بلیت هواپیما از روسیه به ایران، مسافران جام جهانی را با مشکل روبه رو کرده است. با حذف تیم ملی ایران از جام جهانی تقاضای بلیت هواپیما برای برگشت از روسیه به تهران افزایش داشته است. موجی از مسافران ایرانی روسیه در انتظار برگشت به ایران هستند و همین امر باعث شده که کمبود پرواز منجر به افزایش قیمت بلیت مسکو به تهران شود. در حال حاضر بلیت مستقیم تنها ایرلاین ایرانی از مسکو به تهران که قیمت آن در شرایط عادی حدود یک میلیون تومان بوده به ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسیده است.

بسته پنجشنبه هادی و سامان

آملی لاریجانی: با دستگاه قضایی که امام بر آن تأکید می‌کردند، فاصله داریم

آیت الله صادق آملی لاریجانی در مراسم تجدید میثاق با امام راحل (ره) اظهار کرد: اگر ما ملحوظ بداریم مواردی مثل نزدیک شدن به عدالت و حل خصومت به صورت عادلانه را، از ابتدای انقلاب و تشکیل نظام جمهوری اسلامی دستگاه قضایی در سیر کمالی بوده زمانی میزان مراجعه مردم به دستگاه قضایی کمتر بود. الان بیش از ۱۶ میلیون پرونده وارد دستگاه قضایی شده و تعداد قضات ۱۱ هزار قاضی است. رسیدگی توسعه پیدا کرده و نظارت‌های دستگاه قضایی فراتر و موسع‌تر از ابتدای انقلاب شده است. وی در رابطه با بحث حقوق عامه، گفت: در حال حاضر حقوق عامه مورد توجه قرار گرفته است و به وظایف دستگاه قضایی به طور فزاینده توجه شده و نیروی بیشتری گذاشته شده است. سیر دستگاه قضایی به طرف کمال بوده است. گرچه از نقطه نهایی که امام راحل بر آن تأکید می‌کرد و اصول قانون اساسی تأکید دارد فاصله داریم.

تاکنون سه بار نامه برای طرح استیضاح وزیر کشور امضا شده، اما امضا‌ها پس گرفته شد

پروانه سلحشوری درباره جمع‌آوری امضا و مطرح کردن استیضاخ وزیر کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: نامه‌ای در خصوص استیضاح وزیر کشور از سوی نمایندگان امضا شده بود اما برخی همکاران امضای خود را پس گرفتند و حتی به من هم اصرار کردند که امضایم را پس بگیرم که پس نگرفتم. وی گفت: این سومین بار است که بحث استیضاح وزیر کشور مطرح می‌شود، اما هیچ یک به صحن نمی‌رسد. سلحشوری در ادامه افزود: نمایندگانی که امضا جمع می‌کنند و یا سؤالی را از وزرا می‌پرسند، اما بعد آن را پس می‌گیرند و مجلس را بی‌اعتبار می‌کنند./روزنامه آرمان

حمله علی کریمی به فردوسی‌پور و کی‌روش

علی کریمی در دو پست جداگانه به مصاحبه جنجالی کی‌روش در برنامه فردوسی‌پور واکنش نشان داد و از برانکو حمایت کرد.

بسته پنجشنبه هادی و سامان

دادستان تهران: مهدی جهانگیری با قرار وثیقه آزاد است

روز پنجشنبه عباس جعفری دولت آبادی در حاشیه تجدید میثاق دستگاه قضایی با امام راحل به مناسبت هفته قوه قضاییه در جمع خبرنگاران در مورد حضور جهانگیری برادر معاون اول رئیس جمهوری در همایش های اقتصادی و عرصه عمومی گفت: کار پرونده این فرد در حال انجام است و زمانی که تمام شد، اطلاع می‌دهیم؛ این پرونده درحال کارشناسی است. این فرد اکنون با قرار وثیقه آزاد است.

پیام رسان سروش دیگر مجانی نیست!

یکی از شعارهایی که پیام رسان سروش روی تبلیغات خود مانور می‌داد، رایگان بودن حجم مصرفی اینترنت کاربران در محیط این پیام رسان بود که همین موضوع باعث جذب کاربران بسیاری برای این پیام رسان بومی شد. البته رایگان بودن دانلود و آپلود در سروش باعث شد که حداکثر حجم فایل‌های تبادل شده در این پیام رسان از 1 گیگابایت به 50 مگابایت رسید و حالا جدا از این محدودیت، اعلام شده که به طور کلی طرح اینترنت رایگان برای کاربران سروش منتفی شده است. از روزهای اول تیرماه جاری کاربران در شبکه‌های اجتماعی درباره کم شدن حجم اینترنتشان توسط پیام رسان سروش پست‌هایی منتشر ساختند که در نهایت بعد از گذشت نزدیک به یک هفته مشخص شد که بدون اطلاع قبلی به کاربران، این ویژگی سروش در همه اپراتورها حذف شده است. این در حالی ست که «میثم سیدصالحی» مدیرعامل کنونی سروش پیشتر در توییتی اعلام کرده بود تمامی مبلغ 5 میلیارد وام دولتی را یکجا به اپراتورهای موبایل اعطا کرده تا بتواند از حجم اینترنت رایگان برای کاربران سروش بهره گیرند و از پهنای باند رایگان آنها استفاده نمایند./ تجارت‌نیوز

چرا همه در سال ۹۱ ساکت بودند؟

سال 91 در اوج بی‌کفایتی مسئولین اقتصادی و هرج و مرج سیاست خارجی و سر پیچی رئیس‌جمهور وقت از همه قواعد حکومتی و یکه تازی مطلق، نه از دستگاه قضایی و دادستان کل صدایی بلند شد، نه مجلس دولت را به استیضاح تهدید کرد و نه نظامی‌ها از فواید جایگزینی حرفی زدند. تنها تفاوت مهمی که هست مردم حالا بیدار شده‌اند. برای همین درحالی که از رئیس‌جمهور منتخب خود دفاع می‌کنند، دقیقاً از قوه قضائیه و مجلس و نیروهای امنیتی و نظامی انتظار دارند، همکاری کنند تا ریشه این شجره خبیثه کنده شود و عاملان اصلی ایجاد بحران مصنوعی ارز و سکه، سریعاً شناسایی و مجازات شوند و مانند شش سال قبل سراغ چهارتا آفتابه دزد نروند و تهدیدات شداد و غلاظ خود را به رخ گردن کلفت‌های پشت پرده بکشند و از یاد نبرند که مبارزه با معلول، علت را ریشه‌دارتر می‌کند. سؤال مهم اینکه وزارت اطلاعات و کشور و نیروی انتظامی، اختیارات و توان خود را برای چه زمانی ذخیره کرده‌اند؟ چرا با تمام قدرت به این صحنه نمی‌آیند تا مخالفان دولت مجال مانور دادن و طلبکاری و شماتت آنها را پیدا کنند. وقت عمل است؟ بدخواهان را نا امید و ملت را امیدوار سازید/ روزنامه جمهوری اسلامی

تکذیب خبر ممنوع‌التصویری علی ‌انصاریان و مجید یاسر

حامد جوادزاده، تهیه‌کننده و کارگردان برنامه «زابیواکا» خبر ممنوع التصویری مجریان برنامه‌اش را تکذیب کرد. حضور علی انصاریان در یک برنامه اینترنتی، حواشی زیادی به همراه داشت از نام بردن یک خواننده لس‌آنجلسی تا انتقاد از مسئولان بابت مشکلات مردم باعث شد خبر ممنوع التصویری این بازیکن قوت گیرد./باشگاه خبرنگاران

برخی اسب را برای دشمن زین می‌کنند

معصومه ابتکار گفت: کسانی که مباحثی چون عدم کفایت یا انتخابات زودهنگام را مطرح می‌کنند، واقعاً دنبال چه هستند؟ آنان باید پاسخ دهند که دولت در این مواجهه با این شرایط چه باید می‌کرد که نکرد؟ رئیس جمهوری چه باید می‌کرد که نکرد؟/ایران

پیش بینی رویترز از اقتصاد ایران چیست؟

خبرگزاری رویترز گزارش داد: با توجه به مقدار قابل توجه ذخیره ارزی ایران، این کشور می تواند تحریم های جدید آمریکا را بدون بروز هرگونه بحرانی در پرداخت های خارجی خود پشت سرگذارد. صندوق بین المللی پول در ارزیابی ماه مارس (فروردین 97) خود ذخیره ارزی دولت ایران را 112 میلیارد دلار تخمین زده که به صورت مازاد حساب جاری است و این رقم نشان می دهد که تهران فشار تحریم های دور جدید آمریکا را به راحتی پشت سر خواهد گذاشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۷
در انتظار بررسی: ۵۷
انتشار یافته: ۶۳
جناب ذوالنور مثلا انصاف داده ؟
همه شون ضد انقلاب هستند اما دو سه نفرشون مردم اند !
اقای ذوالنور واین حرفها!!!کاش قبل از اعتراضات ۹۶ به این نتیجه میرسیدید برادر گرامی.حالا هم که رسیدید اشکال ندارد فقط مردم منتظرند از ابراز همدردی عبور کرده راه حل عملی در پیش گیرید واثار مثبت ان در جامعه ظاهر شود.وقت تنگ است ببینیم چه میکنید برادر عزیز.
سلام...علی کریمی یک فوتبالیست بود.همین...
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
کلا ما ایرانیا، عادت داریم ببینیم کی چی میگه! متناسب با شخصیتش یا جبهه گیریش برا حرفش ارزش قایل میشیم.
حالا اگه همین حرف کریمی رو یه نفر دیگه زده بود، هیچکس قبول نمیکرد، ولی ایشون علی کریمی هستن، پس هرچی میگه درسته!!!
به علی کریمی بگویید منتظر می مونیم ببینیم شفر و برانکو با همین بیرانوند و امیری و مجید حسینی و چشمی و ابراهیمی تو لیگ قهرمانان از باشگاههای عربی ببرند و دست کم تا فینال بروند .
تیمهای عربی که رونالدو و راموس و اینستا و کوارشما و اسنسیو نداره
علی کریمی جان ماصبوریم تو هم صبور باش دو ماه صبر کن تا مربی عزیز تو با این بتزیکنان جلوی ادوحیل چیکار میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
منتظر میمونیم ببینیم کیروش تو آسیا چه میکنه
تو تیمای آسیایی که رونالدو و راموس و .... نیست که
ناشناس
| Canada |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
واقعا جای تاسف داره. بابا چی شده باز افتادین به جون هم. فوتبال بازیه که نمیشه به راحتی پیش بینی کنی. این که مثلا پرسپولیس و استقلال خدای نکرده در باشگاه ها نتیجه نگیرن کجاش به نفع این مملکته و یا اینکه کیروش در آسیا قهرمان نشه. بابا بسه دیگه، اینقدر خودمون رو کارشناس و همه چیز دان ندونیم.
این علی کریمی جدیدا شده نخود هر آشی حالا خوبه نه سوادش را داره و نه فهمش را ادای پوپولیست ها را در میاره.
یک خبرش خنده دار بود برای مردم
پاسخ ها
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
سلام، چرا بقیه مثبت هااضافه میشود ولی این مورد ثابت مانده است؟
اقای کریمی به خودت بیا.داری خودزنی میکنی!!!
دمت گرم علی کریمی.
کی روش مگه چی کار کرد؟
ژاپن دو تا گل به آلمان زد؟
کی روش چیکار کرده که اینقدر پول میگیره؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
اخوی! کره به آلمان گل زد نه ژاپن!! چرا الکی حمایت میکنی ؟
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
اولا که ژاپن نبود و کره بود
ثانیا همین کره که دو تا به آلمان زد ۷ ساله که حسرت برد ایرانو داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
اگر ژاپن دو گل به آلمان زد ایرانم 3 گل به اسپانیا زد
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
گوگولی، تو اصلا فوتبال میبینی؟؟؟
اصلا میدونی توپ چه شکلیه؟
واقعا دم علی کریمی گرم با این طرفداراش!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
کی روش با قاطعیت میگفت که ایران را به مرحله بعد جام جهانی میرساند درحالیکه با مراکش و بادفاع اتوبوسی که مراکشی خودشان به خودشان گل زدند ایران را حذف کرد به نظرم دیگر کی روش به درد ایران نمیخورد بهتراست که با زلانکو که مربی کرواسی است وسه برصفر ارژانتین را شکست داد فدراسیون مذاکره کند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
اگر کره حسرت برد ایران را دارد مگر همین برانکو باتیم ملی تیم ژاپن را دو بریک برده بود
دولت های قبل بی کفایت بودن ، شما دارید اونارو در بی کفایتی جا میگذارید
می دونید چرا مردم به شما رای دادن ، به خاطر خیلی و بد خیلی خیلی بدتر ، چون کس دیگه ای نبود
خانم ابتکار شما برای نابودی محیط زیست چیکار باید میکردید که نکردید
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
به آقای علی کریمی:
هیسسسسی، با یک ملت طرف نشو
سال 91 هم همین حرف ها بود. شما یا خبر نداری یا حافظه! سال 94 هم که علنی در صدا سیما همه می گفتن کشور رو به بن بست رسوندن!
چه شد وعده و توهمات مذاکره با آمریکا؟
خداییش علی کریمی درست گفته . کیروش خیلی وقته مشت موذیانه اش بازه و عادل هم بخاطر حمایت معنادارش از کیروش فقط خودشو ضایع میکنه اونم بدجور
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
از مثبتها و منفی ها میتونی وزن خودت و علی کریمی رو بسنجی
این علی کریمی هم شورش رو درآورده. یکی نیست بهش بگه خودش کم حاشیه داشت؟ مخصوصا زمان استیل آذین و ماجرای مشکلاتش با تماشاگران تراکتور. بازیکن خوبی بودی, فعالیتهای اجتماعی خوبی میکنی و شاید خیلی کارهای مثبت دیگه. ولی قرار نیست همه مثل تو باشند و هوای تو رو داشته باشند و فقط موافق تو. با کشیدن عرق ملی و ایرانی خارجی محبوبیت خودت رو به خطر میندازی. در ضمن علی دایی که خارجی نبود؟ لطفا تحمل محبوب بودن دیگران رو داشته باش و اسطوره بمان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
به هادی == کی روش باتوهین واهانت به برانکو شان وشخصیت خودش رازیرسوال برد کی روش به درد تیم ملی نمیخورد
امیواریم
باسلام
اگه امروز می بینیم بعلت مشکلات اقتصادی و افزایش ناگهانی قیمتها شاهد اعتراضات خیابانی مردم هستیم ولی در دولت دهم با وجود همین نابسامانی اقتصادی با خویشتن داری مردم رو به رو بودیم اینست که دولت قبل دهک های پایین بعد قرنها شاهد افزایش درامدها خانه دارشدنشان ارتباط بی واسته با دولت وبه خصوص ریاست جمهور و ده ها خدمت دیگر بودنند
خبر گزاری روییترز فکر کرده ایران هم مثل کشور های دیگس که ذخیره ارزی اش بدرد اقتصاد و یا مردم بخوره. نمیدونه 112 میلیارد دلار به 10 تا اختلاس هم نمیرسه.
تو‌ دوسال آخر پدر محمود را دراوردند تا ۹۲ خودشون پیروز بشن
الان همه لی لی به لالای حسن میذارن مکدر نشه
مردم به جهنم
اقای کریمی همین فردوسی پور و .... تو را معروف کردند وگرنه با ان بازی های مزخرف تو کی به تو توجه میکرد حالا که معروف و پولدار شدی این اقایان اخ شدن؟؟؟!!!
در همه حال خدارا ناظر بدانیم
تهران فشار تحریم های دور جدید آمریکا را به راحتی پشت سر خواهد گذاشت
اقای کریمی نگاهی به نظر سنجی سایت تابناک درمورد عملکرد کادر فنی بینداز بعد ظهار نظر کن شما که فقط ادعای مردمی بودن داری باشه ما فراموشت نمی کنیم نمیخواد هر چند یک بار مثل اگهی تبلیغاتی ظاهر بشی و خودی نشون بدی تا همچنان تیتر روزنامه ها و سایتها باشی ملت بعد مدتها حال خوشی پیدا کردن بمدد همین تیم و کی روش لطفا بخاطر کینه های شخصی خودت خرابش نکن اقای مردمی !!!!در ضمن عملکرد برانکو جانت را سال 2006 دیدیم
مشخص است که رویترز هم دروغ پراکنی می کند!
چه رویترز خوبی
به ایتکار بفرمایید ناکارامدی شما اسب رو زین کرده یا پسر امریکا نشین ؟؟؟؟ شما خوب کار نکردید برای ایران و محیط زیست حالا ادعای چیو دارین؟
همه مشغول خودنمایی هستند . آقای کریمی ! مردم حتی به کمپین شما هم پاسخ مثبت ندادند .
آقای لاریجانی....
با همه چیزهایی که امام گفته بودند فاصله داریم . اینو همه می دونند . کشف جدیدی نیست .
فقط سوال مردم اینه که چرا ؟؟؟؟؟؟؟
آقای کریمی حالا از برانکو برای منافع باندی خودت دفاع می کنی اما مطمئنم روزی می رسه که همین برانکو رو می کوبی برای منافعت اصولا نشان داده ای تنها چیزی که برای تو مهمه خوت ومنافع باندیت هستو لاغیر و متاسفانه نوچه های رسانه ایت هم هوایت را دارند اما هیچ وقت ماه پشت ابر نمی مانه البته این رو بدون اگه مربی در سرنوشت تیم بی تاثیر است چرا داری از برانکو حمایت می کنی؟؟ شما که معتقدی خود بازیکنها به داد تیم رسیده اند چرا از حمله به برانکو ناراحت می شی؟؟ به قول خودت خوبه کره دو گل به آلمان زد تا زبون شما هم باز بشه
این علی کریمی چرا خودش را سبک می کند؟کیروش واقعابه فوتبال این مملکت خدمت کرده است.
برخی از این معترضین را برخی تحریک کردند که به خیابان بیایند ضد انقلاب نیستند. اما هنوز قانع نشدند که آمدن به خیابان دست آنهاست ولی قاطی شدن با مغرضان و برگرداندن آنها به خانه هاشان از دست همه خارجه. حتی همون ها که آوردنشان به خیابان.
تهران پشت سر ميگذارد اما مردم چى؟؟؟
کیروش بیشتر از آزمون و بعضی دیگه عرق ملی ما رو داشت و داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
درعوض کی روش پولهای نجومی خزانه مملکت گرفت
تابناک جان تو هم خسته شدی یا اینکه اعتصاب کردی؟ حدود ۲۴ ساعت هست که هیچ نظری را نگذاشتی
علی کریمی نشان داده که بی ادب است و من بابت این موضوع خیلی متاسفم چرا کسی که مردم دوستش دارند به خودش اجازه می دهد هر طور دلش می خواهد حدف بزند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
بی ادب کی روش وکی روشیان هستند کی روش اگر باشخصیت بود به هواداران پرسپولیس و برانکو توهین نمیکرد
جناب ذالنور هیچکس چنین تصوری ندارد چون انقلابیون هم برنامه ریزی دارند !!!!
انشاالله مردم این فاصله را کم خواهند کرد
آیا حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور اگر رییسی الان رییس جمهور بود باز همین حرف را میزد یا اینکه اونوقت همه تظاهرکنندگان جاسوس و ضد انقلاب بودن؟
یکی این علی کریمی را ساکت کنه خواهشا
آقای روزنامه جمهوری اسلامی خبر ندا ری آحمدی نژاد را کشوندن مجلس و وزرایش را دائم به مجلس فرا میخواندند البته به خار وضعیت بد اقتصادی نبود بلکه برای اینکه دولت را زمین بزنند اینکار را میکردند . خیلی ها از احمدی نژاد و مردم باید حلالیت بگیرند .
اینکه پرونده های قضایی افزایش یابد سیر تکاملی نیست...
"پیام رسان سروش دیگر مجانی نیست !

لابه‌لای این‌همه اعتصاب و گرونی و دلار و ... دیگه جونی ندرام که بخوام به اینها فکر کنم...

فقط خوشحالم زود اون روی خودشونو نشون دادن
اگر سروش موفق میشد و متعهد بود به مردم خیلی پیشِ خودم احساس حماقت می‎کردم...که الحمدلله چنین احساسی الان ندارم.
برادر معاون اول رئیس جمهور؟ تو هر کشور دیگه ای بود ....
تیم ملی در جام جهانی از نظر نتیجه بد نبود اما خب کار خارق العاده ای هم نکردیم. در نهایت سوم شدیم.
از این نتیجه نسبتا خوب که بگذریم واقعیت اینست که سبک بازی ما تماشگر پسند نیست. ما اوتوبوسی دفاع کردیم. اگر همین سبک بازی ما را برای مثال تیم ژاپن یا استرالیا و یا کره جنوبی داست اون وقت همین آقای فردوسی پور دیگه ول کن ماجرا نبود و انتقاد و سرزنش بود که روانه این تیمها میکرد. خود من و شما هم چنانچه این سبک بازی تیم ملی رو از دیگر تیمها میدیدم برایمان خوشایند نبود...
واقعیت اینه که ما از عملکرد نسبتا خوب تبم ملی، یک حماسه ساختیم و این یعنی غلو کردن که البته غلو مردن یکی از تخصص های ما ایرانیا هست. فراموش هم نکنسد آقای کیروش سالهاست که در تیم ملی مشغول کار بود، به اندازه کافی هم فرصت داشته و به نسبت مربیان سابق تیم ملی ایران، امکانات بهتری هم برایش فراهم بوده(برای مثال هر زمان که اراده کرد لیگ تعطیل شد) خب با این اوصاف و بعد از اینهمه فرصتی که کیروش داشته این نتیجه حاصل شده. نتیجه ای که اگر چه روی کاغذ چندان بد هم بنظر نمیرسد اما خب ما فقط بلدیم دفاع کنیم و بس.
درحالیکه اکثریت ملت ایران از فشاراقتصادی به ستوه آمده اند برخی دلشان رابه موضوعهایی معتوف کرده اند که دربین ملت خریدارندارد
خسته نباشي كيروش
كريمي دوران تو ديگه تموم شده اقاي حاشيه
آقای کربمی یادت هست یکبار اومدی بدون صف کار بانکی انجام بدی مردم گفتند برو صف وایسا گفتی منو نمی شناسید من کریمی هستم مردم کاری کردن از بانک رفتی بیرون پس کاری نکن مردم از فوتبال هم بیرونت کنند با مردم باش
ب بیشتر کامنتایی که درباره کریمی بود منفی دادم شما هم بدین
نه بخاطر اینکه با همه نظرات کریمی موافقم
بخاطر اینکه ازش میخوان ساکت باشه
اقا بزار حرفشو بزنه با دلیل و مدرک ردش کن
تو فوتبال هم میخوایین تکصدایی باشه؟؟؟!
درودبه علی کریمی درودبه برانکو دروبرپرسپولیس محبوب ترین وپرطرفدارترین تیم آسیا
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس