بازدید 7418
۵

بنزین در ژاپن گران شد

کد خبر: ۸۰۴۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴ 31 May 2018

مرکز اطلاعات نفت ژاپن روز پنجشنبه اعلام کرد به دلیل برخی بی ثباتی ها در خاورمیانه قیمت بنزین در این کشور به بالاترین نرخ در 41 ماه گذشته رسیده است.

به گزارش ایرنا از تلویزیون 'ان.اچ.کی' ژاپن، میانگین بهای خرده فروشی بنزین در ژاپن در هفته جاری برای نخستین بار از سه سال و پنج ماه گذشته از 150 ین یا حدود 1.38 دلار در هر لیتر فراتر رفت.

مرکز اطلاعات نفت ژاپن این افزایش قیمت را به نگرانی ها در مورد بی ثباتی در خاورمیانه پس از تصمیم آمریکا برای خروج از توافق هسته ای ایران و اقدام برای انتقال سفارت این کشور در اسرائیل به بیت المقدس نسبت می دهد.

تاکایوکی نوگامی، اقتصاددان ارشد در شرکت ملی نفت، گاز و فلزات ژاپن گفت که در بازار همواره این دیدگاه وجود دارد که ذخایر نفتی ایران و ونزوئلا در آمریکای جنوبی احتمالا با نزدیک شدن فصل تعطیلات در نیم کره شمالی که قیمت بنزین در آن معمولا بالا است، کاهش می یابد و این نیز می تواند یکی از دلایل افزایش بهای بنزین باشد.

پس از عربستان، امارات، قطر و کویت ایران با تامین 6.2 درصد از نفت مورد نیاز ژاپن پنجمین صادرکننده نفت به این کشور آسیایی بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۵
از فردا گرون شدن بنزين رو تو ژاپن روزي سه نوبت تو سرمون مي زنن
وقتي هم كه گرونش كردن با نرخ دلار هفت تومن باز تو سرمون مي زنن كه شما مفت بنزين مي خرين وگرنه الان بايد ليتري خدا تومن مي داديد
نگران شدم !!! چرا در ایران گران نمیشه ؟ وا... خسته شدیم از بس بنزین ارزون مصرف کردیم !!!
در ایران همه چیز گران شد که هیچ روش جدیدی هم راه افتاده البته سالهاست مانند روغن 2 لیتری که میشه 1800 گرم جدیدی 1/8 لیتر نوشته میشه 1630 گرم قوطی رب گوجه ها قبل 1 کیلو بود بهدها شد 900 گرم بعد 880 گرم بعد 800 گرم تغییرات به مرور ادامه پیدا می کند علاوه بر افزایش قیمت تنها چیزی که تاکنون گران نشده که هیچ ارزان هم شده که هیچ تقریبا بی ارزش شده انسانیت و جان آدم هاست...
معطل نکنید س یعر از فرصت استفاده کرده و بنزین را گران کنید .
در کشورهای با اقتصاد آزاد نرخ ثابتی برای سوخت وجود ندارد و هر روز در نوسان است . این تیتر شما صحیح نیست منظور به بالاترین نرخ در مدتی معین دلالت دارد. در این کشورها حتی قیمت عرضه مواد سوختی کمپانی های مختلف با توجه به نرخ تمام شده محصولشان با هم فرق دارد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار