بازدید 7019
۲

دستور وزیر برای رسیدگی به ماجرای آزار دانش‌آموزان

کد خبر: ۸۰۳۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶ 29 May 2018

وزیر آموزش و پرورش به بازرس ویژه وزارتی درباره رسیدگی به ماجرای آزار و اذیت دانش آموزان مدرسه‌ای در منطقه ۲ تهران، دستور فوری داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سید محمد بطحایی، صبح امروز در حکمی حسین بزرگی زاده، مشاور و بازرس ویژه خود را مسئول رسیدگی به ماجرای آزار و اذیت دانش آموزان مدرسه‌ای در منطقه ۲ تهران کرد.

وزیر آموزش و پرورش در ابلاغ این حکم به بزرگی زاده با اشاره به‌اتفاق بسیار شنیع انجام‌شده در یکی از واحد‌های آموزشی منطقه ۲ تهران از وی خواست تا ضمن مراقبت در تسریع پیگیری‌ها، با فوریت و اولویت، تمامی عوامل مرتبط با اتفاق مذکور از ابتدا تاکنون را با گروهی از صاحب‌نظران موضوع مورد بررسی دقیق قرار داده و هرگونه مسامحه احتمالی در هریک از واحد‌های سازمانی متبوع که موجب بروز آن شده است سریعاً گزارش کند.

سید محمد بطحایی در ادامه نامه افزوده است: از آنجایی که فرد متخلف، نیروی غیررسمی بوده است لازم است نسبت به بررسی نحوه به‌کارگیری مشارالیه و رعایت ضوابط مقرر، دقت مضاعف به عمل‌آورید.

تعدادی از اولیای دانش آموزان دبیرستان پسرانه غیرانتفاعی در یکی از مناطق تهران به آزار و اذیت فرزندان خود از سوی یکی از مسئولان در این دبیرستان اعتراض کرده اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۲
...به نظرم برگردیم به آموزش دوران قبل ....که می فرمود....
فرزند مرا عشق بیاموز و دگر هیچ........تمام آموزش های تربیتی شعاری بیش نیست ...
جواب يك عمر مشكلات روحي بچه ها کی می ده؟ اينهم بعداز چند روز فراموش ميشه مجلس هم انگار كه نه انگار
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان