بازدید 11674
۲

نامه ترامپ به «اون» مایه طنز شد

کد خبر: ۸۰۲۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶ 27 May 2018

اشتباهات نگارشی در نامه 'دونالد ترامپ' رئیس جمهوری آمریکا به 'کیم جونگ اون' رهبر کره شمالی بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت.

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای دیلی میل، ترامپ هفته گذشته با ارسال نامه ای به رهبر کره شمالی دیدار با وی را که قرار بود 12 ژوئن (22 خرداد) در سنگاپور برگزار شود، لغو کرد.

کاربران شبکه های اجتماعی پس از انتشار این نامه اشتباهات دستوری و ابهامات آن را با خودکار قرمز مشخص کرده و منتشر کردند. این کاربران نمره های متفاوتی به ترامپ دادند.

یکی از افرادی که نامه ترامپ را اصلاح کرده، در حاشیه آن نوشت: دونالد بعد از کلاس بیا پیش من. اگر هرچه زودتر پیشرفت نکنی، نمی توانی در این درس قبول شوی.

این کاربر به ترامپ توصیه هایی کرده و در پایان به او نمره 'اف' داده است.

به رئیس جمهوری آمریکا توصیه شده است که روی لغات کار کند. برای نمونه، او اقدام 'کیم جونگ اون' برای آزادی افراد آمریکایی بازداشت شده در کره شمالی را «زیبا» توصیف کرده است. این یکی از مواردی است که از ترامپ خواسته شده بیشتر روی آن کار کند.

فردی که نامه ترامپ را تصحیح کرده، نوشته است: گروگان گرفتن کاری زیباست؟ تاکید می کنم. روی لغت ها کار کن.
ترامپ در بخش دیگری از نامه خود به کیم آورده است: از وقت، شکیبایی و تلاش شما بسیار قدردانی می کنیم.
بخشی از نامه نیز مورد انتقاد قرار گرفته است. یکی از کاربران شبکه های اجتماعی نوشته که این جمله بی ربط است و «چرا باید نوشته می شد؟» این کاربر هم به ترامپ نمره 'دی 'داده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
من به الشخصه مخالف ترامپ هستم چون عليه ما اقدام مي كند ولي اين رو هم قبول دارم كه او دشمن زرنگ و قوي هست پس بايد هوشيار و اگاه باشم . اين انتقادها هم واقعيتش بي معني است . مهم اينكه ترامپ تا اينجا توانسته كره شمالي رو آرام و مهار كنه . حالا اينكه از ديكته اش غلط بگيري و مسخره كني بيشتر به يه شو مي مونه . همين .
این اشتباهاتی که با خودکار قرمز مشخص شده کار همین ایرانیاس- از دستخط طرف معلومه! اصلا مشخص نیست به چی ایراد گرفتن! بعلاوه متن نامه ها در انگلیسی رو می شه به چندین روش و با لغات متفاوت نوشت!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان