بازدید 40553
اطلاعیه دفتر دکتر محسن رضایی:

فتح دیگری در پیش است، به دریای ولایت و ملت بپیوندید

نامه در شرایط یک پیروزی از زبان یکی از پیروان رهبر که از صحنه آن فتح آمده بود و تقاضای فتح بالاتری را از رهبری خواسته، نوشته شده است. جدا کردن صف معترضین از اغتشاشگرايان و پیوستن آنها به سایر اقشار جامعه و نظام، فتح دوم است. با این کار سیاست جذب حداکثری و دفع حداقلي تحقق می‌یابد. اگر ايشان از عقب نشيني يكي از نامزدهاي انتخابات دهم از مباحث انتخاباتي براي جذب معترضين استفاده كرده است اين نهايت درايت ايشان را مي رساند نه آنكه خواسته باشد در رابطه با آن فرد براي نظام تعيين تكليف كند.
کد خبر: ۷۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۴ 05 January 2010
دفتر دكتر محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام اطلاعیه‌اي را منتشر كرد. به گزارش پايگاه اطلاع رساني دكتر محسن رضايي، متن اين اطلاعيه به اين شرح است:

بسمه تعالی

فتح دیگری در پیش است به دریای ولایت و ملت بپیوندید

با سپاس از همه عزیزانی که از زوایای گوناگون نامه تبریک دکتر محسن رضایی را به محضر رهبر انقلاب اسلامی و تشکر از حضور با شکوه مردم ولایت‌مدار را در راهپیمایی نهم دی‌ماه را مورد توجه قرار دادند، برای تنویر افکار عمومی و پاسخ به برداشت‌های نادرست از نامه، توضیحات زیر را تقدیم می‌کنیم:

مدت‌هاست که آقای دکتر رضایی به دلیل اطلاع از مقاصد جدید دشمنان ملت ایران، ضمن آنکه مقامات عالي كشور را در جریان آن مقاصد گذاشته بود، خود درصدد برآمده بود که از حوادث داخلی با کمک فعالان و جناح‌هاي سیاسی و نخبگان كشور فرصتی بسازد که ضمن آن‌که خواب دشمنان را باطل سازد، سکوی پرشی برای ملت ایرن بسازد. آخرین اقدام ایشان قبل از نامه به مقام معظم رهبری، در حادثه پاره شدن عکس امام بود که از همه فعالان و جناح‌های سیاسی تقاضا کردند که با شرکت در نماز جمعه، ضمن لبیک گفتن به رهبری انسجام و وحدت خود را نشان دهند تا دشمن علائم غلطی از ایران نگیرد و فکر نکند که ما ضعیف شده‌ایم.

حتی به صراحت به آقایان موسوی و کروبی گفتند که فرصت را از دست ندهید. هر چند یکی از این آقایان به شوخی پیامی دادند که فلانی می‌گوید بیاییم در نماز جمعه بگوییم غلط کردیم و لذا آقای رضایی ضمن گله به آنها، از هر دو ناامید شده بود.

با وجود آنكه تلاش‌هاي ايشان با محوريت رهبري، قانون و اخلاق در حوادث پس از انتخابات بسيار موثر بود، ولي ايشان قانع به آن نبود دغدغه‌های آقای رضایی به حدی رسیده بود که در اطلاعیه‌ای که برای راهپیمایی روز چهارشنبه صادر کردند، نگرانی خود را بر ملا ساختند. ایشان ضمن محکوم کردن حوادث روز عاشورای تهران، گفتند از محضر حضرت ابا عبدالله و ملت ایران و رهبر انقلاب عذر می‌خواهم که اولین بار است که کشور در یک وضعیت نامطلوبی است؛ ولی من و دوستانم بیشتر از آنچه که تاکنون عمل کرده‌ایم، به دلیل محدودیت در اختیارات و اجرا، نمی‌توانیم انجام دهیم و این هم در پاسخ به درخواست‌های صدها نفری بود که در ماه‌های اخیر از ایشان کتبی و شفاهی می‌خواستند که برای کنترل اوضاع کاری بکند.

در روز چهارشنبه که ایشان شخصا حضور میلیونی مردم و مشارکت بسیاری از گروه‌های مردمی و سیاسی و حتی برخی از معارضین را دیده و شنیده بود، به فكرش رسيد که این حماسه همان گم شده اوست؛ لذا از دغدغه اينكه این فرصت را افراط‌گرایان و دشمنان ملت ایران از بین ببرند و بنابر دلایل دیگری که نیاز به ذکر آن نیست، تصمیم گرفت که ضمن تبریک این پیروزی به رهبر انقلاب اسلامی و تشکر از مردم، از کلیه فعالان و جناح‌های سیاسی بخواهند که به ملت ایران و رهبر انقلاب بپیوندد و از مردم تشکر کنند و به صورت دسته جمعی به یک اقدام نمادین روی آورند و از معظم له هم تقاضای رهنمودی کردند که از دل حماسه روز چهارشنبه که وحدت و برادری و غیرت را به نمایش گذاشته بود که همان فرهنگ عاشوراست فرصتی برای شروع یک تحرک جدید ایجاد شود.

البته این نوع تقاضاها در زمان امام راحل هم وجود داشته بود؛ از جمله آن تقاضا برای تبدیل کردن جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز قدس. حتی آقای رضایی به ما گفت که عنوانی مثل روز وحدت داخلی و یا برادری و یا وفا و یا ابوالفضل و یا عنوان دیگری به او پیشنهاد کنیم که خدمت معظم له تقدیم کند، که به دلیل فرصت کم و برخی ملاحظات دیگر، از آن پرهیز کرد.

بنابراین، تحلیل‌ها و ظن و گمان‌های چند روز اخیر که درباره نامه آقای رضایی مطرح شده، صحت ندارد و لازم است نکاتی را عرض کنیم:

1- مطالعه دقیق واژه‌ها و عبارات محتوای نامه بسیاری از ابهامات و انتقادات غیر مرتبط با نامه را برطرف می‌کند. برداشت‌های خاص، گزینشی و غیر واقعی مثل «تطهیر برخی از فتنه گران»، «عدم رسیدگی به جرايم آنان» و «تعیین تکلیف برای مقام معظم رهبری» به هیچ وجه با نامه آقای رضایی همخوانی ندارد. حتی ادبیات نامه که بیانگر سربازی ایشان است، نیز با برداشت‌های فوق همخوانی ندارد.

2- نامه در شرایط یک پیروزی از زبان یکی از پیروان رهبر که از صحنه آن فتح آمده بود و تقاضای فتح بالاتری را از رهبری خواسته، نوشته شده است. جدا کردن صف معترضین از اغتشاشگرايان و پیوستن آنها به سایر اقشار جامعه و نظام، فتح دوم است. با این کار سیاست جذب حداکثری و دفع حداقلي تحقق می‌یابد. اگر ايشان از عقب نشيني يكي از نامزدهاي انتخابات دهم از مباحث انتخاباتي براي جذب معترضين استفاده كرده است، اين نهايت درايت ايشان را مي‌رساند، نه آنكه خواسته باشد در رابطه با آن فرد براي نظام تعيين تكليف كند. نظام وظيفه خود را مي‌داند كه چه بكند.

انتظار نبود که عده‌ای از دوستان بدون تحقیق و با سوء ظن، مسائلی را به آقای رضایی نسبت دهند که واقعیت نداشته است؛ چرا که بيشتر آنها می‌دانند که ایشان سرباز ولایت بوده و خواهد بود.

دفتر دکتر محسن رضایی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
ببینید آقای رضایی من شکی در ولایت مداری و قصد خیر شما در نگارش آن نامه ندارم ولی لطفا منطقی باشید
آیا دست بر داشتن آقای مهندس موسوی از ادعای تقلب گسترده در انتخابات بعد از 6 ماه آشوب و تحمیل هزینه های بسیار سنگین به نظام و ملت در زمینه های مختلف میتواند ملاک آشتی و چشم پوشی از یک دنیا خطا لجاجت و قدرت طلبی باشد ؟ تکلیف جان باخگان آسیب دیدگان آبروی نظام اعتماد عمومی توهین به مقدسات و چند ده گناه ظلم و خیانت دیگر چه میشود برادر ؟ (انصافا اگر شما تابناکی ها بی طرف هستید بزارید افکار عمومی بدون سانسور قضاوت خودش رو از نامه آقای رضایی بیان کنه)
مرگ بر صهیونیستهای تابناکی
درود بر رضایی سرباز ولایت
به اميد خدا بزودي زود از شر همتون راحت ميشويم پس زور الكي نزنيد
ننگ بر همه شما كه يكي از يكي بي وجدان تر هستيد
همه اینها درست ولی بهتر نبود که این نامه خصوصی باشد؟
ميشه شماها كاري به كار رهبرمون نداشته باشيد ؟
دل آقا رو امثال شماها خون كرده
آقاي موسوي براي به نظرات رهبري احترام ميزاره ؟
ايشون اگر همون روزهاي اول بعد از جلسه خصوصي كه با آقا داشتند به فرموده هاي مقام رهبري گوش ميكردن الان اين وضع مملكت نبود
موسوي به خون شهدا خيانت كرده بايد تقاسشو پس بده

با سلام
و ممنون براي توضيحات دفتر اقاي رضايي براي من مثل ساير مردم اين سرزمين هستم همچنان يك سوال هست ايا سخنان رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب بوده است يا خير - اگر بوده است پس دادن بيانيه كه داراي ابهام و ايهام هست به چه منظور ميباشد مگر نه اين است كه رهبر انقلاب شفاف همه موراد را عنوان كرده اند
پس همچنان صورت مسئله به قوت خودش مطرح مي باشد
سلام احسنت به رضایی اما کو گوش شنوا تا عمل شود
همه ی مردم می دونن که آقای رضایی خیر خواه مملکت است ......... اما همه ی مردم و و اونهایی که بهشون اعتراض کردن از این ناراحت شدن که نامه ی موسوی توهین آمیز بود و شما از اون استقبال کردید ............

ولی با این حال مردم شما رو همیشه سر باز ولایت می دونند........
باسلام. نیازی به پاسخگویی به افراطیونی که دشمنان کشور را گستاخ نموده اند، ،نیست. جریان افراط گرایی، رسمی شد که همواره همه جریانات سیاسی را به جان هم انداخته است. کسانی که سخنان بیهوده به لب می رانند و از همهمه و زحمت انداختن مردمش، به دل قهقهه می کنند! بالاخره تحقیر و برخورد های توهین آمیز و حذفی، دردی را دوا نمی کند. اینان آتش بیار معرکه اند. متاسفانه رسانه های جریانات افراطی، بلای جان مردم ما شده اند. هر کسی به قدر و بی سوادی اش قلم بدست گرفته و تحلیل پراکنی می کند که معلوم نیست این پدیده های نوظهور، از چه آئینی تبعیت می کنند و از کدام دین دل می سوزانند! سوابق عناصر پاکدامن را به دلخواه خود القابی به آن می چسبانند و حتی این روزها حرف شنوی شان از مقام معظم رهبری هم شدیدا جای شبهه و تردید شده است! در حالی که کشور شدیدا به وحدت و آرامش در همه ابعاد نیاز دارد، عرصه های اجتماعی را همواره به عرصه کارزار و زروآزمایی و حذف و تحقیر مبدل کرده اند! به عنوان یک ایرانی متعهد که انقلاب را با همه وجودش درک کرده، برای شاه علی خان ها (دسته چندم نظام) که هر روز معرکه می گیرند، متاسفم و امیدوارم مردم عزیز ما راه روشن ولایت پذیری را فراه راه خود قرار دهند. ممنون
اين نكته بسيار مهمي است كه آقاي رضايي تا اين حد بر ولايت مداري تاكيد ميكنند چون باعث ميشه تا برخي افراد تندرو كه متاسفانه خود را نماينده ملت ميدانند اين قدر از رهبري هزينه نكنند.
جناب آقای رضائی ما که20 سال است شما را میشناسیم و دلسوزیتان را ارج می نهیم ولی بیخود خودتان را به زحمت نیاندازید که گوش شنوائی نیست .این آقایان جاده را یک طرفه کردند و فرمان اتومبیلشان را هم کنده اند ، هرکه با آنان نیست از آنان نیست
احسنت به اقا محسن
امید وارم این گروه افراتی تازه به دوران رسیده دست از این کارهای غیر منطقی بر دارند و در کنار بزرگان نظام در حل مشکلات داخلی تلاش کنند
سردار جنگ و افتخار ايران سلام!!!
خون سرد باشيد همانند روزهاي و شبهاي سنگر و زير آتش صدام معدوم!!!
شما در قلب ملت هستيد وبا دهان دريدگي لجاره اي معلوم الحال ما بيشتر دوستت داريم.
آقای رضایی مردی سیاستمدار وداناست
من بعنوان یک خوزستانی به ایشان افتخارمی کنم وخواهش می کنم در برابر
افرادنادان کوتاه نیایند.به ایشان سلام ما راابلاغ بفرمایید
پژمردن یه شاخه گل نشانی از غفلت ماست...نتیجه ی خاموشیه من و تو و آدمک هاست
به نام خدا

البته این نظر هم مانند نظرات قبل نمایش داده نخواهد شد لاقل خودتان که میخوانید!!!!!

برادر محترم آقای رضایی

با این توضیح که ایکاش زودتر از این اعلام میکردید ، بهتر است در صدور نامه در مواقع حساس عجله نکنید زیرا شما یک فرمانده نظامی که سابقه سالها فرماندهی دفاع مقدس را در کارنامه خود دارید باید تحلیل های منطقی و بدور از احساس را ارائه بدهید.

موفق باشید
تا وقتی که اولا اینها به درست بودن انتخابات و اشتباه خودشان و اینکه مردم را گمراه کرده اند ، اعتراف نکنند و ثانیا از محضر ملت شریف ایران و مقام معظم رهبری رسما طلب عفو و بخشش نکنند ، جذبشان هیچ مفهومی نخواهد داشت مگر اینکه بگویند یک بده و بستان سیاسی شد و این اصلا منصفانه نخواهد بود .
آقا جان شما هر چیز دیگری هم که می نوشتی همین برخوردها رخ می داد.
بعضی هستند که هر چیزی که منتقدان بگویند با آن مخالفت می کنند .
شما خیلی خودت رو ناراحت نکن . اینا همین قدر وسعت فهمشونه و بیشتر از این ازشون انتظار نمی ره .
تابناك بترس از روز قيامت داري چكار ميكني؟
زبان گویای این بیانیه دیگر حجت را بر افراطیون تمام کرد
امیدوارم دیگر یکطرفه قضاوت نکنند و کمی هم عدالت را در نظر بگیرند
زنده باد آقا محسن فرمانده دلاور دوران جنگ و فرد لایق و همیشه ولایت مدار و زنده باد دفتر ایشان که به حق پیام بسیار خوبی دادند اگر افراد کج فهم بفهمند هرچند برکسی پوشیده نیست که آنها هدفی جز حذف این دلاور خسته ناپذیر را ندارند که باید گفت کور خواندید. قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری.
با سلام خدمت جناب آقاي دكتر محسن رضايي -حسن نيت جنابعالي در نامه به مقام معظم رهبري بسيار آشكار و واضح بود و نياز به تجزيه وتحليل هم ندارد . آدمهاي سياسي اين را بهتر ميداند . اما به هرحال شما يار امام و خط امام بوده ايد و امروز شايد صلاح نباشد !!!!!!!!!!!!!!!كه ياران امام بازهم در صحنه باشند و بايد كم كم خانه نشيني اختيار كنند. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
به این شهامت تبریک می گم که در این آشفته بازار، خیلی صریح و شفاف مواضعتان را نسبت به رهبری و فتنه گران روشن کردید امیدوارم که حرف و عملتان نیز یکی باشد
اقای رضایی درست گفتند.
بله...پیش بینی می شد! که نوبت رضایی است که مظلوم شود..!
این یک زنگ خطر است که باید به آن توجه کرد؟
در روز عاشورا همه اغتشاشگر بودند و اعترضگری در میان آنها نبود.اعتراضگران همه در صف عزاداران امام حسین (ع) مشغول عزاداری بودند.
آقای دکتر محسن رضایی سابقه روشنی دارند و اینکه بعضیها با سوءظن به نامه ی ایشان نگاه کردند خلاف گفتهای رهبری بود. همانطور که آقای محسنی در نامه هایشان گفتند عده ای فقط رهبری را تا انجام هدفشان قبول دارند و صد در صد پیرو ولایت نیستند.

باسلام برسربازولايت درود برتوهمه سربازان واقعي ولايت. كه محيع فرمان رهبري هستند اين افراطي ها هستند كه به ولايت ضربه ميزنند كه دشمنان ولايت نمي توانند بزنند
نزد ملت شريف و ولايت مدار ايران عزيز هيچ چيز پوشيده نيست و جوانان مخلص و فرماندهان جان بر كف در عرصه هاي نبرد با دشمن تا دندان مسلح را خوب به ياد دارند و خدمت هاي ايشان و نقش هاي مؤثر در از بين بردن فتنه ي دشمنان اين مرز و بوم را از ياد نبرده اند. خداوند همه ي ما را در خنثي كردن فتنه ها ياري نمايد.
lتدبر واندیشه در دلایل ایجاد فتنه بسیار ضعیف دیده شده است
آقای رضایی بدانید که هستند افرادی که اصلاح نخواهند شد! بدانید که تا زمینه اصلاح در آنها دیده شود نمی توان آنها را جذب کرد تا نفس سرکش انسانی در ما وجود دارد شمر همان شمر است شمری که جانباز جنگ حضرت علی بود بدانید عمر بن سعد همان عمر سعد است بدانید هر که دیده فتنه گر بر علیه ولایت فقیه امام خمینی و خامنه ای شعار دادند و از انها برائت نجسته بلکه حمایت کرده اصلاح نخواهد شد
جناب رضایی اگر چه نیت خیری در این نامه داشتند اما نامه ایشان واکنش صحیحی به بیانیه شماره 17 نبود زیرا در این نامه جناب موسوی با لحنی طلبکارانه بعد از 5 روز از فاجعه عاشورا سخن گفته بود ،گویا مرتکب هیچ خطایی نشده است و همه کسانیکه به او رای دادند راضی به حوادث و وقایع آنروز و روزهای مشابه بودند،در حالیکه وظیفه اول و قطعی جناب موسوی در این برهه عذر خواهی رسمی از ملت بزرگ ایران بویژه مقام معظم رهبری بدلیل اتهاماتی که به نظام زده اند،است اگر چه این وظیفه بعهده شخص رئیس جمهور بدلیل بداخلاقیهایی و لجبازیهایی که روا داشتند میباشد که متاسفانه همه خسارتهای آن از ناحیه نظام و مقام معظم رهبری هزینه شده است،میباشد.
جناب رضایی در راهی که گام گذاشته اید با دلسوزی و عقلانیت پیش رفته و از جنجال غوغائیان و بد اخلاقی آنان نهراسید.
از دفتر آقای رضایی، آقای رضایی، امیدوار و تابناک می خواهم در شرایط فعلی تفاوت معترض و فتنه گر را تشریح کنند. اساسا فرق میان معترض به انتخابات پس از اتمام حجت های رهبر انقلاب از 29 خرداد تا امروز و فتنه گر چیست؟ کدامیک علیه نظام فعالیت نمی کنند؟
محسن جان همگام با رهبری نه یک قدم جلو و نه عقب
بايد گفت، برادر محسن عزيز! سران فتنه با توده هاي عظيم مردم كه خود شما نيز در تظاهرات عظيم و بي نظير روز چهارشنبه با آنان همصدا بوده ايد، دشمني مي ورزند. در آن راهپيمايي عظيم بسياري از كساني كه فريب ظاهر سران فتنه را خورده و پشيمان شده بودند نيز حضور داشتند. اين توده هاي عظيم مردم شما را از خود مي دانند و اساساً جنابعالي از جنس سران فتنه نيستيد، پس شايسته آن است كه حتي يك لحظه -ولو به غفلت- كاري نكنيد كه به خطا تصور شود در كنار آنها ايستاده ايد!
آنانی که وحدت ملی و منطق دکتر رضایی را بر نمی تابند و در شیپور جنگ داخلی می دمند گوششان به این توضیح بدهکار نیست
حرف حق جواب ندارد ای کاش امثال اقای رضای در سپاه زیاد داشتیم
سلام
وقتی مانعی بزرگ را نمی توانید حرکت دهید شروع کنید به لق کردن وخالی کردن طراف آن تا به مرور آن را از ریشه در آورید و از میان بردارید . این سیاست به فتنه گران دیکته شده اگر چه به آقای دکتر رضایی انتقاداتی داشته و دارم ، که اگر فرصتی شد خواهم گفت اما باید بدانیم باز هم دشمن در فکر حذف یکی دیگر از سربازان وفادار به ولایت ونظام اسلامی است. نباید اجازه ایجاد جو تردید در جبهه خودی را به دشمن داد،باید ابتکار عمل را از دست آنها گرفت و مردم را هوشیار کرد امروز زمان وحدت در سایه ولایت است.
با سباس ودرود به اینهمه درایت و واقع بینی درست فتح بزرگتری باید انجام گردد و آن وحدت تمام مسیولین و دولت مردان میباشد زیرا مردم وحدت و ولایت مداری خود را به اثبات رساندند و جا دارد مسیولین و دولت مردان هم وحدت خود را بنمایش بگذارند اگر چنین نکنند و باز هم شاهد صندلی خالی و الفاظ تفرقه افکن باشیم بدانند مردم باذن رهبری آنان را تردد وبه زباله دان تاریخ میندازند و بدانند رهبری هوشیار است و مردم تابع رهبری و شاید این اخرین هشدار باشد برای کسانیکه فرمایش رهبری را فرمایشی میدانند و آنان که چندین روز مکتوب رهبری رابدون باسخ میگذارند و بدانند تنها راه نجات اعتقاد قلبی و عملی به ولایت فقیه میباشد و حداقل بر همه ثابت شده آقای رضایی ولایتی و وحدتی و مردمی است
اعلایی نیوزلند

آقای رضایی فقط این نکته رو توجه کنید که عقب نشینی موسوی در بیانیه شماره 17 ناشی از ترس از نیروی عظیم ملت بود نه اینکه فکر کنیم نظر ایشان عوض شده باشد
به همین علت موسوی هنوز لایق بازگشت به جمع ملت نیست ایشان در طبقه معترضین قرار ندارد بلکه در صف آشوب طلبان است همچنانکه آنان را امت خداجو و دیندار معرفی میکند !
سلام آقای رضایی. شما نباید تحت تاثیر فشارها و جوسازیهای سیاسی باشید. جریان تندگرای اصولگرا سعی کرده که تمام جو سیاسی را در دست خود بگیرد. به همین دلیل آدم احساس می کند که خلاف این جریان قدم گذاشتن یک اشتباه بزرگ است. در حالی که همه اینها یک جنگ روانی و جوسازی سیاسی است. آقای رضایی به داد تعداد بسیار زیاد نیروهای انقلابی و مذهبی برسید که یرخورده و افسرده شده اند.
به نام خداوند كه او اگاه تر از خودمان براحوال ما مي باشد
نگاه انها در همان روز هاي اول مشخص و مرز بين كفر واحاد نيز با پس كشيدن از دايره نظام و ايجاد خود مختاري صرف بدون توجه به اينكه رهبر انقلاب بارها اعلام كرده بود به استناد :
به ريسمان الهي بياويزيد ومتفرق نشويد
حال كه به بن بست رسيدند اين تاكتيك كه بيا در اغوش بگيريم كهنه شده چون مسلمان از يك سوراخ دو بار گزيده نمي شه
بدان واگاه باش كه در اين بيشه ببر گرسنه كمين كرده تا مملكت زيباي مارا تقديم به اجنبي كنندوگرنه از اقايان اگاه تر و داناتر هستند اين سخنان به اقاي ناطق نوري در زمان انتخابات گفته شد او چرا سكوت كرد وبه فرمان رهبري گردن نهاد
اين اقايان فرار به جلو را بهتر دانستند
ولي بدانيد وانگهي اين پرده برافتد نه تو ماني ونه من
این جنگ خواص است که ما را درگیر بازی کثیف خود کردند آن هم بر سر اینکه قدرت خود را به رخ هم بکشند به راستی برنده و بازنده که بود
آبروی هم را ریختیم ، به جان هم افتادیم ...
چه بازی کثیفی را هم راهی کردیم
گول چه دروغ گوهایی را خوردیم
افسوس افسوس افسوس
چرا كامنت هاي مربوط به نامه هاي اقاي رضائي رو منتشر نميكنيد؟ خيلي ناجوره؟
توجیه نکنید برین بصیرت پیدا کنین."فرصت را از دست ندهید"
حرف آقای رضایی کاملا درست است. به حرف 4 تا افراطی گوش ندهید
بعید است که این نظر تایید شود ولی اگر شنیدن سخن مخالف برایتان قابل تحمل است آنرا تایید کنید
من از آقای رضایی سوال می کنم ایشان که اعتقاد دارند که نظام وظیفه خود را می داند که چه بکند حتما شما هم می دانید که نظام چه وظیفه ای دارد.و حتما می دانید که وظیفه نظام مجازات مجرمین است پس چرا این مجرمین تا الان مجازات نشده اند ونظام وظیفه خود را انجام نداده است ؟؟
به همان دلیل نظام نمی تواند بدون توجه و محاکمه و مجازات سران فتنه به فتحی بالاتر دست یابد .
آن دو غلط مي كنند كه به مردم دهن كجي كنند و به شخص محترمي مانند آقاي رضاي تمسخر نمايند .
با سلام
ما واقعاً باید به افرادی چون جناب آقای محسن رضایی افتخار کنیم
يكي ديگر از فتوحات مي تواند اين باشد كه دادگاه افراطي هاي سبز نما با افراطي هاي دولتي نما در يك زمان تشكيل شود و مجازات ها هم با هم برابر باشد .
درود بر پدر فقید انقلاب
امام خمینی
یاد نگاه نافذش بخیر
باسلام
کسنی که به این نامه اعتراض کرده اند افراطیون هردو جناحند افراط گری به حدی رسیده که معتقدن جناح رقیب باید کاملا نابود بشه البته صدا وسیما هم تواین قضیه مقصر اصلی است
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی