بازدید 5892
۳

مرگ پسر مشهدی به خاطر تندباد

کد خبر: ۷۹۸۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳ 12 May 2018

کودک ۸ساله در حیاط خانه شان واقع در خیابان ولیعصر شهرک طرق مشهد بازی می کرد که شبح مرگ بر سر او سایه افکند و به طرز غم انگیزی جان خود را از دست داد.

به گزارش رکنا ،این پسر ۸ساله که علی نام داشت ظهر روز گذشته داخل حیاط خانه مشغول بازی بود که ناگهان باد شدیدی سقف ایرانیتی انبار طبقه سوم ساختمان همسایه را از جا کند وبه آسمان بلند کرد.

سقف ایرانیتی و سیمانی به داخل حیاط خانه و برروی کودک معصوم سقوط کرد. در این حادثه علی کوچولو که به شدت آسیب دیده بود بلافاصله توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافت اما به علت شدت صدمات وارده او جان خود را از دست داد.

ماموران کلانتری طرق مشهد به محض دریافت این گزارش در محل حاضر و جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت. اقدامات قانونی لازم با دستورات مقام قضایی در این باره ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
پارس نماد- صفحه خبر
بلیط هواپیما
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۳
این حادثه عملاً نشان می دهد که سازه ها و المان های شهری و روستائی باید بقدر کفایت مستحکم باشد تا در توفانها و تند بادها حادثه نیافریند و این دارای اهمیت حیاتی است.
روح همه ی کودکان معصوم شاد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
شهرداری ها و آتش نشان ها موارد اینگونه به صاحبان خانه تذکر دهند در قزوین هم شیشه بالکن روی ماشین افتاده بود. رونوشت نامه و تذکر به دادسرا اعلام شود. جمعیت کشورمان برایمان سرمایه است و نباید راحت توسط یک نفر راحت بمیرد. من گاهی اوقات در تعمیر مکانیکی با چکش روی لاستک و غیره با چکش می کوبم جهت امتحان میگم کوتاهی نشود..
با سلام و احترام
تابناك عزيز
خداوند به پدر و مادر اين كودك صبر عنايت كند و واقعاً خبر غم انگيزي است!
از شما خواهشي دارم و آن اينكه به وزارت نيرو اعلام فرماييد كليه كابل هاي برق در سطح استان ها به خصوص شهرهاي بزرگ و شهرستان ها و شهرك ها و ده هاي بزرگ را چك فرمايند و كليه كابل هايي را كه به خصوص در تهران ديده مي شوند كه به دليل پوسيدگي و يا از بين رفتن روكش اصلي دچار ايجاد اتصالي و گاه حالت انفجار مي شوند را چك و تعويض فرمايند. كماكان اين بهار تا آخرش بارندگي دارد و مرسوم است علاج واقعه قبل وقوع آن حاصل شود. همچنين شهرداري هاي كليه كشور به خصوص در تهران ساختمان هاي در حال احداث و مرمت را چك فرمايند و در پيشگيري وقوع حوادثي چون سقوط هر نوع سازه سطحي و عميق در اين محل ها كاملا مطمئن شوند. ناظرين ساخت و ساز بالاترين سطوح ايمني را در كارگاه هاي ساختماني با سختگيري در خصوص رعايت نكات ايمني و تامين وسايل ايمني و اجبار بكارگيري توسط كارفرمايان و پيمانكاران لحاظ فرمايند!
با توجه به بارندگي هاي اخير امكان آبگرفتگي در كارگاه هاي مترو يا تأسيسات زير زميني البته به ندرت مي تواند وجود داشته باشد. اين است كه تمهيدات لازم توسط شهرداري سنجيده شود تا شاهد شنيدن كلمه متاسفانه نباشيم!
تابناك عزيز
لطفا وضعيت سدهاي كشور را از لحاظ سر ريز شدن يا ميزان ذخاير آب اعلام فرماييد.
به صورت هفتگي و يا در صورت نزديك بودن به سرريزي لطفا در قالب خبر اعلام فرماييد.
با تشكر از شما.
برچسب منتخب
# مسعود پزشکیان # نتایج انتخابات # تنفیذ حکم ریاست جمهوری # دولت چهاردهم