بازدید 9958

اعتراض موتلفه به تحریف بادامچیان در ایرنا

کد خبر: ۷۹۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۸۸ - ۱۰:۲۸ 04 January 2010
حزب موتلفه به تحریف و انتشار نادرست سخنان اسدالله بادامچیان در خبرگزاری دولتی ایرنا اعتراض كرد.

در نامه اعتراضی این حزب خطاب به ایرنا آمده است:

اسدالله بادامچیان قائم مقام دبیر كل حزب موتلفه اسلامی و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پنجشنبه پس از دیدار با مراجع عظام در نشستی با خبرنگاران به سوالات آنان پاسخ داد .

متأسقانه خبرنگار خبرگزاری ایرنا در قم در رفتاری غیر حرفه ای و غیر اخلاقی به تحریف مطالب ایشان درباره ی آیت الله هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی اقدام كرده است .
به پیوست مشروح مطالب مطرح شده توسط دكتر بادامچیان درباره آیت الله هاشمی رفسنجانی و حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی كه خبرگزاری ایرنا به دروغ مطالبی را به وی نسبت داده تقدیم می گردد.
روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی


سوال : نقش بعضی آقا زاده ها در جریانات اخیر و در روز عاشورا مطرح است ، آیا مجلس برنامه خاص سیاسی در این خصوص ندارد ؟

جواب : در جریانات اخیر اصل مسأله جریان شكنی است .زمانی كه توطئه ای از سوی استكبار جهانی شكل می گیرد ما باید این توطئه را بشكنیم ، زمانی كه از طرف عناصر داخلی مسأله دار یا التقاطی یا انحرافی یا كسانی كه خودشان را به استكبار فروخته اند حركتی شكل می گیرد ، هركس با آنها همراهی كند منزوی می شود اما اگر مسأله را گسترده كردیم و چهره ها را مقابل هم نگه داشتیم به این حركت كلی ضرر زده ایم .

این اصطلاح آقا زاده اصطلاح بسیار بدی بود ، به علت این كه این همه از بزرگانمان ، فرزندان خوبی دارند مانند فرزندان امام (ره) مرحوم حاج سید احمد آقا و مرحوم حاج آقا مصطفی ، حالا اگر مانند فرزند حاج آقا مصطفی دچار مشكل می شود ، كه من نمی خواهم نام او را ببرم ما نباید این موضوع را گسترده كنیم ، قصد بعضی افراد در نشریات و رسانه هایشان مسأله آقا زاده ها نیست ، از آقا زاده ها خود آقا را طلبكاری می كنند و آن شخص را مد نظر دارند، البته آن شخص هم باید خود مراقبت كند و بهانه ندهد ، ما هم نیروهای خود را صرف فرعیات نكنیم و بدانیم دشمن بی كار نمی نشیند و سوءاستفاده می كند .

سوال: درباره مواضع آقای سید حسن خمینی نظر شما چیست؟

با آقای حاج سید حسن خمینی دیدار های بسیار خوبی داشتیم، در دیداری كه داشتیم ایشان به صراحت گفت كه من تابع ولی امر هستم،من پدرم حمایت جدی از مقام معظم رهبری داشت و پدر بزرگم بنیانگذار اصل ولایت فقیه در حكومت است.

سوال: آقای هاشمی در مشهد مواضعی كه می دانید داشتند!

آیت الله هاشمی رفسنجانی بارها فرموده اند كه من تابع ولایتم، و هرچه آقا بفرمایند عمل می كنم،برخی آقای هاشمی را برای مقاصد خود می خواهند، و هر وقت آقای هاشمی حرف باب میل آنها را بزند می گویند آقای هاشمی، اگر نه او را عالیجناب سرخ پوش می نامند.

سئوال : آیا به نظر شما آقایان موسوی ، كروبی و ... به دامان انقلاب باز میگردند ؟

جواب : من در مورد افراد نمی خواهم اظهار نظر كنم ، معتقدم آقای موسوی در این قضایا نقش فرماندهی را داشته ، آقای كروبی نقش عصبانیت را دارد و بیانیه اخیر ایشان نیز حاكی از عصبانیت بود ، آقای خاتمی هم همچنین ،شاید هم در پشت پرده با هم كار می كنند ، اما من به نظرم آقای هاشمی با بحثهایی كه مقام معظم رهبری دارند ، ما باید آهنگ مقام معظم رهبری را داشته باشیم ، ممكن است اشخاصی اظهار نظرهای متفاوتی داشته باشند ، رهبری در این رابطه فرمودند به مسئولین چهارگانه باید اعتماد كرد ، افراد را كنار هم گذاشتن مفید نمیابم ، اما تذكر به آیت الله هاشمی رفسنجانی را قطعی میدانیم كه ایشان هم با مواضع خوبی كه اعلام میكنند ان شاءالله مردم را خشنود كنند .
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان