بازدید 2485

کاهش 14ساعتی معطلی تیم ملی فوتبال

با تلاش‌هاي به عمل آمده توسط فدراسيون فوتبال مدت اقامت تيم ملي ايران در دوحه از يک روز به 10 ساعت تقليل يافته و براي اينکه بازيکنان بتواند در بازگشت به تهران استراحت کرده و براي حضور در مسابقات ليگ آماده باشند و از ميزان خستگي ناشي از سفر آنها کاسته شود، در مدت اقامت آنها در دوحه، بازيکنان در هتل مستقر شده و سپس به تهران بازخواهند گشت.
کد خبر: ۷۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۸۸ - ۲۳:۲۸ 03 January 2010
فدراسيون فوتبال در اطلاعيه جديدي اعلام كرد كه براي استراحت ملي‌پوشان پس از بازي با سنگاپور تدابير جديدي در دوحه انديشيده است.

به گزارش ايسنا؛ درپي اعلام فدراسيون فوتبال مبني بر اينكه بازيكنان تيم ملي فوتبال پس از بازي با سنگاپور در راه برگشت از كشور بايد 24 ساعت در فرودگاه قطر معطل بمانند تا "زمان پرواز به تهران فرا برسد،" سايت فدراسيون در اطلاعيه جديدي اعلام كرد كه اين مدت به 10 ساعت تقليل يافته و در اين مدت حضور در دوحه نيز ملي‌پوشان براي استراحت به هتل خواهند رفت تا استراحت كنند.

فدراسيون در اطلاعيه‌اش آورده است: با تلاش‌هاي به عمل آمده توسط فدراسيون فوتبال مدت اقامت تيم ملي ايران در دوحه از يک روز به 10 ساعت تقليل يافته و براي اينکه بازيکنان بتواند در بازگشت به تهران استراحت کرده و براي حضور در مسابقات ليگ آماده باشند و از ميزان خستگي ناشي از سفر آنها کاسته شود، در مدت اقامت آنها در دوحه، بازيکنان در هتل مستقر شده و سپس به تهران بازخواهند گشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل