بازدید 20612

سخنگویان دولت انتخاب شدند

کد خبر: ۷۹۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۸۸ - ۲۰:۰۳ 02 January 2010
معاون پارلمانی رئیس جمهور با اعلام اینکه موضوع تعیین سخنگو در دولت نهایی شده است که بزودی اسامی آنان به طور رسمی منتشر خواهد شدگفت:سخنگویان دولت از اعضای هیئت دولت هستند.

حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی در گفتگو با مهر، در پاسخ به این سئوال که چرا از ابتدای تشکیل دولت دهم تاکنون ارتباط دولت با رسانه ها نسبت به گذشته کمرنگ ترشده است؟، اظهار داشت: دولت دهم در خلائی که سخنگو نداشت اینطور نبود که اطلاع رسانی نکند بلکه به بصورتهای مختلف اطلاع رسانی می کرد، ضمن اینکه درحال حاضر بعد از تشکیل جلسات هیئت دولت خبرنگار رسانه ملی حضور دارد وبا هرکدام از اعضای هیئت دولت که بخواهد می تواند مصاحبه کند.

وی ادامه داد رویکرد جدید دولت اطلاع رسانی از طریق سخنگوی "موضوعی-تخصصی" است، که البته موضوع تعیین ومعرفی سخنگویان دولت بدلیل حجم بالای کارها کمی طولانی شد .

معاون پارلمانی رئیس جمهوردرپاسخ به پرسشی مبنی براینکه سخنگویان دولت چه کسانی هستند؟ نیز گفت: سخنگویان دولت از اعضای هیئت دولت هستند.

میرتاج الدینی اضافه کرد: از این پس همانند گذشته اعضای هیئت دولت بعلاوه سخنگویان منتخب دولت، نشستهای مطبوعاتی را با حضور خبرنگاران برگزار خواهند کرد و در زمینه های گوناگون پاسخگوی سئوالات آنان خواهند بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان