بازدید 2148

کمالوند: اولروم حتی به تیرک دروازه هم نزده است

من به لحاظ فنی این بازیکن را قبول دارم. او بازیکن با تجربه و خوبی است و می تواند برای هر تیمی مفید واقع شود. به هر حال او در ابتدای فصل یک اشتباهی انجام داد و الان از آن پشیمان است و امیدوارم که مشکل او با مدیریت باشگاه حل شده و بتواند به ما ملحق شود.
کد خبر: ۷۹۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۸۸ - ۲۲:۳۰ 31 December 2009
این روزها فراز کمالوند کمتر مصاحبه می کند و ترجیح داده تا در سکوت به وضعیت تراکتور برسد تا حاشیه ها در اطراف این تیم کاهش پیدا کند. در حاشیه تمرین تراکتورسازان مصاحبه ای با این مربی داشتیم تا از آخرین وضعیت تیم آگاه شویم.

در اینجا می توانید متن گفت و گوی فراز کمالوند را با گل مطالعه کنید:

*از آخرین شرایط تیم بگویید و آیا از نتایجی که تا این جای کار گرفته اید راضی هستید یا نه؟

واقعیت این است که قبل از شروع مسابقات هرچه تلاش کردیم تا حداقل سهمیه جذب بازیکن برای سه تیم از دسته یک صعود کرده یک بازیکن بیشتر باشد این امر تحقق نیافت و دلیل این که تیم های از پایین آمده چرا در اولین سال حضورشان مجددا سقوط می کنند را می توان در همین قانون پیدا کرد. ضمن اینکه از همین شش بازیکن هم که جذب کردیم نتوانستیم به صورت کامل استفاده کنیم. پیمنتا دو، سه هفته قبل از جدایی اش ما را همراهی نکرد، اولروم شرایط دلخواه ما را پیدا نکرد و مصدومیت ها هم که به جای خودش. با تمام این شرایط باید بگویم که از نتایج تراکتورسازی ناراضی نیستم و اگر کمی بدشانسی و اشتباهات داوری کمتر می شد جایگاهی بهتر پیدا می کردیم. در حال حاضر هم کلی نذر و نیاز می کنیم که بازیکنمان مصدوم نشوند.

* چی شد که با این وضعیت با جدایی پیمنتا موافقت کردید؟

برخلاف میل ما و مدیریت باشگاه و گفتگوهایی که ما با این بازیکن داشتیم او دوست نداشت که در تراکتور بماند و ما هم دیدیم که او با این شرایط روحی نمی تواند کمک چندانی به ما کند تصمیم گرفتیم که با جدایی اش موافقت کنیم.

* قضیه پیوستن رسول خطیبی به تراکتورسازی به کجا رسید؟

من به لحاظ فنی این بازیکن را قبول دارم. او بازیکن با تجربه و خوبی است و می تواند برای هر تیمی مفید واقع شود. به هر حال او در ابتدای فصل یک اشتباهی انجام داد و الان از آن پشیمان است و امیدوارم که مشکل او با مدیریت باشگاه حل شده و بتواند به ما ملحق شود.

* در رابطه با دنی اولروم چه تصمیمی گرفتید؟

من به نوبه خود در مورد این بازیکن خیلی صبر به خرج دادم و او را در 16 بازی به کار گرفتم اما او نتوانست انتظارات مرا برآورده کند. من در مورد گل نزدن های او باید جوابگوی مردم و هواداران باشم که خواهان نتیجه گرفتن تیم هستم و شاید تحمل بیش از حد من را پذیرا نباشند. او در این مدت حتی یک توپ را به تیرک هم نزده که برای یک مهاجم لیگ برتری اصلا آمار خوبی نیست و بعد هم به جای معذرت خواهی می خواهد که توپ را به زمین من بیندازد و بگوید من مقصرم.

* وضعیت تراکتورسازی را در بازیهای آینده چطور می بینید؟

برای بازی هفته آینده محمد نصرتی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم. تمام تلاشمان را می کنیم که با همین بضاعت بتوانیم با بهترین نتایج بازیهایمان را پشت سر بگذاریم و هواداران را راضی نگه داریم. فکر می کنم با توجه به بودجه ما در مقایسه با بودجه تیم هایی مثل مس کرمان و سپاهان اصفهان ادامه همین روند می تواند برای ما قابل قبول باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار