بازدید 3265

برادرکشی به دلیل مشکلات شدید مالی

کد خبر: ۷۹۰۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳ 17 April 2018

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری شخصی خبر داد که یکشنبه شب، با شلیک گلوله برادرش را به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت در داخل خودرو سواری هیوندا آزرای متعلق به برادرش (مقتول) از محل متواری شده بود.

به گزارش مردم سالاری، سرهنگ حمید مکرم در توضیح این پرونده گفت: ساعت 23 روز 26 فروردین97 مأمورین کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس در حین گشت زنی در خیابان دماوند – تقاطع خیابان اتحاد به یک دستگاه خودرو هیوندا آزرای موتورروشن در حاشیه خیابان مشکوک شده؛ با مراجعه به محل توقف خودرو جهت بررسی موضوع، با جسد راننده بر روی صندلی روبرو شدند که از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به قتل رسیده بود.

با اعلام خبر وقوع جنایت به پلیس آگاهی و قاضی کشیک ویژه قتل دادسرای امور جنایی، کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی در محل کشف جسد حاضر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمـد» تحقیقات جهت شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر دستگیری متهم در کمتر از 12 ساعت از زمان وقوع جنایت عنوان داشت: همزمان با شناسایی هویت مقتول 39 ساله که در محدوده تهرانپارس دارای مغازه لوازم خانگی است، کارآگاهان اداره دهم با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین‌های مداربسته محدوده کشف جسد موفق به شناسایی برادر مقتول به نام سعید (40 ساله) شدند که دقایقی قبل از کشف خودرو از سوی مأمورین، از ماشین پیاده و محل را ترک کرده بود.

با شناسایی تصاویر سعید از سوی خانواده مقتول، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که این دو برادر دارای اختلافات شدید مالی با یکدیگر هستند ؛ نهایتا سعید در ساعت 10 روز 27 فروردین97 و در کمتر از 12 ساعت در محل سکونتش دستگیر، سلاح کمری مورد استفاده در جنایت از وی کشف و در همان تحقیقات صراحتا به ارتکاب جنایت و قتل برادرش اعتراف کرد.

متهم در اظهارات خود عنوان داشته است که به واسطه اختلاف شدید مالی با برادرش، از حدود دو ماه پیش اقدام به تهیه سلاح کمری کرده و نهایتا در روز 26 فروردین97 و پس از شدت پیدا کردن درگیری با برادرش، وی را به قتل رسانده است.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در پایان این خبر گفت : متهم با قرار بازداشت موقت و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان