بازدید 5242
۷

ناپدید شدن دختر جوان پس از آشنايي تلگرامي

کد خبر: ۷۹۰۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ 15 April 2018

دختر 28‌ساله‌اي پس از آشنايي تلگرامي با مرد جواني به طرز مرموزي ناپديد شد. تحقيقات براي يافتن دختر گم شده ادامه دارد.

به گزارش جوان، چهارم فروردين‌ماه امسال مردي در شهرستان مشهد به اداره پليس رفت و از ناپديد شدن ناگهاني دختر جوانش شكايت كرد.

شاكي در توضيح ماجرا گفت: امشب عروسي يكي از بستگانمان دعوت بوديم. همه اعضاي خانواده در مراسم عروسي شركت كرديم، اما دخترم عسل حالش خوب نبود و در خانه تنها ماند. وقتي از عروسي به خانه برگشتيم عسل در خانه نبود و تلفن همراهش هم خاموش بود. ابتدا فكر كرديم حالش بد شده و براي درمان به مراكز درماني رفته است. به همين دليل به بيمارستان‌ها و درمانگاه سر زديم، اما خبري از او نيافتيم كه متوجه شديم او پس از برداشتن مبلغ يكصد‌هزار تومان پول و مدارك هويتي‌اش به طرز مرموزي ناپديد شده است.

با طرح اين شكايت تيمي از كارآگاهان پليس‌آگاهي براي يافتن دختر گمشده وارد عمل شدند.

بررسي‌هاي مأموران نشان داد عسل مدتي قبل از طريق تلگرام با مرد افغاني به نام گل‌محمد رابطه دوستي برقرار كرده‌است.

مأموران دريافتند گل محمد به عسل پيشنهاد ازدواج داده است اما خانواده دختر گم شده با ازدواج آنها مخالفت كرده‌اند. همچنين مشخص شد مرد افغان كارگر ساختماني است و در تهران مشغول به كار است.

در گام بعدي تحقيقات مأموران حكايت از اين داشت شب حادثه دختر گم شده با تلفن همراه مردي به نام احمد كه همراه خانواده‌اش سرايدار مجتمع مسكوني در كرج است تماس تلفني داشته و پس از آن راهي تهران شده است.

بدين ترتيب مأموران براي بررسي موضوع راهي تهران شدند و احمد را براي بازجويي بازداشت كردند.

متهم پس از انتقال به پليس آگاهي پايتخت گفت: من همراه همسرم دو سال است سرايدار مجتمع مسكوني هستيم. مدتي قبل با گل محمد آشنا شدم. ما با هم دوست صميمي شديم به طوريكه او تمامي راز زندگي‌اش را با من درميان مي‌گذاشت. گل محمد به من گفته بود كه با عسل رابطه دوستي دارد و قرار است با هم ازدواج كنند.

همچنين او گفت كه خانواده عسل با ازدواج آنها مخالف هستند و عسل را تهديد كرده‌اند. شب حادثه گل محمد پيش من آمد و از من خواست تلفن همراهم را براي تماسي در اختيار او قرار بدهم. او گفت تلفن همراهش خراب است و من هم اعتماد كردم و تلفن را به او دادم. او چند دقيقه‌اي تلفني با فردي حرف زد و من خبر نداشتم كه او با عسل حرف مي‌زند و از او مي‌خواهد به تهران بيايد. وقتي حرف‌هايش تمام شد تلفن مرا پس داد و از من خداحافظي كرد و از آن شب ديگر خبري از گل محمد ندارم.

تحقيقات براي يافتن دختر جوان از سوي مأموران پليس ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
وای چقدر تلگرام بده! .... روزنامه جوان ... ;)
تلگرام خیلی بده باید فیلتر بشه
اخبار موثق میگه مرتضوی هم پس از اشنایی با تلگرام ناپید شده است
تلگرام بد بد بد
خیلی بد
چرا نسبت به اخراج چند مليون افغاني كه سالهاست بدون مجوز در ايران زندگي ميكنند و مشكلات مختلفي براي مردم درست كرده اند اقدامي نميشود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
جالبه اب هیرمند رو بروی ما بسته اند و حتی یه زن افغانی نمیزارن با مرد ایرانی ازدواج کنه
هزار و یک دلیل میتواند باعث فرار این خانم (که فرار کرده) باشد و حالا مقصر اصلی که تلگرام است باید فیلتر شود تا کمی آدم شود.
تلگرام بده . اصلا عامل فقر فساد اختلاس تجاوز و ... همین تلگرامه
تلگرام اخه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر