بازدید 11519

گریه‎های دزد مسلح بانک در بازسازی صحنه سرقت

کد خبر: ۷۸۸۸۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸ 10 April 2018

سارق مسلحی که به دو بانک در مشهد دستبرد زده است صبح روز گذشته در حضور مقام قضایی و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به تشریح جزئیات این حادثه پرداخت.

به گزارش روزنامه خراسان، متهم 26 ساله این پرونده درحالی که اشک پهنای صورتش را پوشانده بود، در میان هق هق گریه گفت: وقتی سرقت اول را انجام دادم فکر نمی کردم پول کمی گیرم بیاید. خیلی ترسیده بودم اما سعی می کردم بر خودم مسلط شوم. آن روز حدود ساعت 11:30 بود (بیست و هشتم بهمن) که سوار بر موتورسیکلت به سمت بانک تجارت در اطراف میدان بسیج حرکت کردم. دو روز قبل از حادثه به محل آمده و منطقه را بررسی کردم. دیدم بانک نگهبان مسلح ندارد و پشت ایستگاه مترو قرار گرفته است. به همین دلیل موتورسیکلت را در حاشیه خیابان پارک کردم و درحالی که چهره ام را پوشانده بودم به داخل بانک رفتم. اسلحه را به سمت رئیس شعبه نشانه رفتم و از او خواستم تا پول ها را روی پیشخوان بگذارد. خیلی وحشت داشتم که مردم مرا دستگیر کنند به همین دلیل پول ها را زیر بغلم زدم و از بانک بیرون آمدم سپس در جهت خلاف حرکت خودروها به سمت نخریسی و از آن جا به منطقه سیدی رفتم.

متهم پرونده سرقت که مقابل دوربین قوه قضاییه ایستاده بود، در ادامه ماجرا افزود: وقتی موتورسیکلت را در خانه پدرم گذاشتم به طرف منزلم در منطقه گلبهار حرکت کردم. خیلی تحت فشار مالی بودم و نمی توانستم زخم زبان های دیگران را تحمل کنم. می خواستم همه چیز بخرم! با مبلغ یک میلیون تومانی که از سرقت مذکور گیرم آمده بود یک دستگاه خودروی پی کی به صورت اقساطی خریدم ولی بعد از آن تصمیم گرفتم به یک بانک دیگر هم دستبرد بزنم این بود که بانک رسالت در منطقه احمد آباد را شناسایی کردم چرا که آن بانک هم نگهبان نداشت و پشت ایستگاه مترو قرار گرفته بود.

متهم در میان گریه هایش ادامه داد: از این بانک هم حدود 14 میلیون تومان سرقت کردم بعد به داروخانه رفتم و دو قوطی شیرخشک خریدم و بقیه پول ها را به منزل بردم و سفارش ساخت دراور و تختخواب را دادم. مقداری از پول ها نیز نزد همسرم بود. با آن که او به من مشکوک شده بود به او گفتم: مجبور بودم! چرا که دیگران به همسرم می گفتند: شوهر تو بی عرضه است! و من نمی توانستم این سرزنش ها را تحمل کنم.

گزارش خراسان حاکی است: بعد از آن که متهم در بازسازی صحنه سرقت و در حضور قاضی حسن حیدری (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) جزئیات چگونگی دستبرد به دو بانک را تشریح کرد، افزود: در هر دو سرقت از سلاح قلابی استفاده کردم. بنابراین گزارش با پایان اعترافات متهم 26 ساله، وی درحالی با صدور قرار قانونی روانه زندان شد که بنا به اظهارات مدیران بانک رسالت، وی بیش از 17 میلیون تومان در دستبرد مسلحانه به سرقت برده است!
در همین حال و با صدور دستوری از سوی بازپرس ترابیان (قاضی رسیدگی کننده به پرونده) سلاح کشف شده از داخل انباری منزل متهم، برای اظهارنظر کارشناسی درباره ادعای وی مبنی بر قلابی بودن سلاح به مراجع ذی صلاح ارسال شده که هنوز نتیجه آن به دادسرا اعلام نشده است.

شایان ذکر است، پرونده سرقت های مسلحانه از بانک که طی 17 روز صورت گرفت با تلاش گسترده و شبانه روزی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی با فرماندهی سرهنگ غلامی ثانی و نظارت مستقیم سرهنگ حمید رزمخواه (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) به نتیجه رسید و متهم در یک عملیات ضربتی و هماهنگ به چنگ قانون افتاد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۰
واقعا جای تاسف است که جوانان از روی ناچاری و به دلیل سرکوفت های دیگران چنین گرفتار میشوند که دست به این رفتارهای هیجانی و بدون آینده نگری می زنند. این فرد مجرم است اما یادمان نرود که جامعه و ما و مسئولان هم به نوبه خودمان مقصر هستیم. آن کسانی که سرزنشش کردند هم در بروز این حرکت تقصیر دارند.
طرف چند میلیارد دلار اختلاس کرده دویست هزار تومان جریمه شده این بیچاره که 17 تومان برده ولش کنین بره دیگه
فقط واسه 20 میلیون .....مملکت ساختیم
ناراحت شدم یاد فیلم بینوایان افتادم. والله اخه 14 میلیون تو یک بانک باشه خیلی مسخرست دزدیش. بنده خدا شانس نداره کلا
بنده خدا رفته شیرخشک واسه بچه اش خریده
دزدی به خاطر نیاز ن=مالی در شهری که هزاران میلیارد پولی که باید صرف شهر شود سرنوشتش مشخص نیست !
در اصل او دزدی نکرده.دزدی را مدیران اشرافی بی فکر و بی تدبیری کرده اند که جوانان مملکت را به این راه انداخته اند.الان خیلیها دوست دارند با دزدی حق خود را از ظالمان بگیرند.برخی جرات این کار را دارند و برخی هم چون جرات ندارند این کار را نمی کنند
بخاطر 15 میلیون تومن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خیلی بدبخته باباولش کنید،یک خیری هم بهش کمک کنه!
چیزی که جالبه اینه روی شیشه ماشین تابلو بانک پاسارگاد دیده میشه اما تو خبر میگن بانک رسالت و تجارت.اگه عکس تزئینی هستش لطفا تو خبرتون بگین.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس