بازدید 2223

بازيكن سابق تيم ملی پرتغال مسلمان شد

ژاوير همچنين اضافه کرد که اکنون با سازمان ملل براي انجام کارهاي بشردوستانه همکاري مي کند و در صنعت فيلم سازي آمريکا نيز مشغول به فعاليت است.
کد خبر: ۷۸۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۸۸ - ۲۲:۲۲ 25 December 2009
آبل ژاوير، ملي پوش سابق پرتغالي، در سن 38 سالگي از فوتبال کناره گيري کرد و با گرويدن به دين اسلام، نامش را به فيصل ژاوير تغيير داد.

به گزارش ايسنا، او که سابقه پوشيدن پيراهن تيم هاي ليورپول و اورتون را در کارنامه دارد، به دليل اتمام دوران بازي اش متاسف است اما گفت که از اعتقادات جديدش خشنود و راضي است.

او گفت:" اين يک خداحافظي احساسي بود. اميدوارم که در دوران جديد زندگي ام، شرايط ويژه اي را تجربه کنم. در لحظات دشوار زندگي، من با دين اسلام به آرامش رسيدم. من با ديني آشنا شدم که از صلح، برابري، آزادي و اميد مي گويد. اين مسائل بسيار مهم هستند."

ژاوير همچنين اضافه کرد که اکنون با سازمان ملل براي انجام کارهاي بشردوستانه همکاري مي کند و در صنعت فيلم سازي آمريکا نيز مشغول به فعاليت است.

او که اصليتي موزامبيکي دارد در طول دوران بازي اش در ليگ هاي کشورهاي مختلفي مانند پرتغال، اسپانيا، ايتاليا، هلند، انگليس، ترکيه، آلمان و آمريکا حضور داشته و آخرين بازي هايش را براي تيم لوس آنجلس گلکسي انجام داده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۰
kesanike footbal dost hastan in bazikono khob mishnasan ke chejor adami bode lozom nadare baraye hamchin shakhsi tablighate kazeb konid daha irani man mishnasam ke masihi shodan aya digar keshvarha ahmyati be injor masaeli midhand
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار