بازدید 4675

رشد ۳۷ درصدی سفر‌های داخلی در سال ۹۷

کد خبر: ۷۸۶۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰ 03 April 2018

هتل های ایران در شهرهای پر طرفدار و توریستی در هفته اول نوروز 97، رشد 37 درصدی رزرو را نسبت به سال گذشته شاهد بودند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ایران هتل آنلاین، نوروز امسال سفرهای داخلی بسیاری نسبت به سال گذشته انجام گرفته است به گونه ای که میزان رزرو هتل و اقامتگاه در اکثریت شهرهای گردشگری ایران در هفته اول نوروز رشد قابل توجهی داشته اند.

بر اساس این گزارش رشد رزرو نورزی در 7 شهر مشهد، تهران، شیراز، اصفهان، یزد، تبریز و کیش به صورت کلی 37 درصد بوده که بیشترین آن مربوط به شهر تبریز با 89 درصد افزایش نسبت به سال 96 می باشد که این امر به سبب تغییرات اقلیمی ایران و کاهش دمای هوای شهرهای غربی ایران است.

همچنین پس از تبریز، شهرهای تهران با حدود 53 درصد، یزد 50 درصد و رزرو هتل در مشهد با 41 درصد و شیراز با 17 درصد رشد در رتبه های بعدی قرار می گیرند.

رزرو هتل در شهرهای اصفهان و کیش نیز نسبت به سال گذشته با شیبی اندک و بسیار ملایم افزایش یافته است.

شرکت ایران هتل گزارش دیگری نیز نیز مبنی بر بیشترین حجم رزرو هتل در تمام شهرهای ایران برای تا تاریخ هفتم فرردین ارائه نموده است که بر اساس آن 7 شهر مذکور، 58 درصد کل رزروهای اقامتگاه در سراسر ایران را به خود اختصاص داده اند و آمار آنها به تفکیک به شرح ذیل می باشد :

رزرو هتل در مشهد : 14.3%

رزرو هتل در شیراز : 9.52%

رزرو هتل در تهران : 8.1%

رزرو هتل در کیش : 7.7%

رزرو هتل در اصفهان : 7.5%

رزرو هتل در یزد : 7%

رزرو هتل در تبریز : 3.7%

بر همین اساس همچنان مشهد و شیراز گوی سبقت را در زمینه علاقه مندی و استقبال مردم عزیز در جهت گزینش به عنوان مقصد سفر ربوده است و افزایش 37درصدی سفرهای داخلی در آغاز سال 97 نکته بسیار حائز اهمیت است که نوید بخش اتفاقات خوب برای صنعت گردشگری در کشورمان و سومین اقتصاد بزرگ جهان می باشد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی