بازدید 5725

جشنواره نوروزی ایران هتل؛ هر شب یک جایزه

کد خبر: ۷۷۹۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ 05 March 2018

در جشنواره نوروزی ایران هتل، هر شب جایزه نقدی ارزنده ای به یک نفر از همراهان آی هو اعطا خواهد شد.

ایران هتل آنلاین، همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات ویژه، هدایای گرانبها و تخفیف های شگفت انگیز در مناسبت های خاص لحظات زیبایی را برای همراهان خود رقم بزند. حال چه بهانه ای بهتر از آغاز بهار، فصل زندگی و عید طبعیت برای خلق دوباره لحظه های شاد.

از این رو شرکت ایران هتل آنلاین با برگزاری جشنواری نوروزی از تاریخ 14 اسفند ماه تا نوروز 97 هر شب و به قید قرعه از میان کسانی که در همان روز اقدام به رزرو هتل کرده اند جایزه نقدی ارزنده ای را اهدا می کند.

به گزارش روابط عمومی ایران هتل آنلاین شرایط این مسابقه به صورت زیر می باشد :

از تاریخ 14 اسفند ماه 96، ساعت 23 هر شب، قرعه کشی مابین کسانی که در 23 ساعت گذشته همان شب از سایت ایران هتل اقدام به رزرو کرده باشند برگزار خواهد شد.

این جشنواره تا آخرین روز سال 96 و مقارن با آغاز بهار ادامه خواهد داشت بنابراین برای کسانی که هنوز برای سفرهای آینده خود اقامتگاه انتخاب نکرده اند بهترین فرصت است تا با  رزرو هتل در تهران، مشهد، شیراز، کیش، یزد و هر یک از شهرهای بزرگ و کوچک ایران در این بازه زمانی، علاوه بر بهره مندی از خدمات وب سایت ایران هتل، شانس خود را نیز برای کسب این جوایز امتحان کنند.

این خدمات و امتیازات ویژه شرکت ایران هتل آنلاین به اختصار به شرح ذیل می باشد:

  • همکاری با گروه های هتلی بزرگ ایران همچون گروه هتل های هما، لاله، پارسیان، جهانگردی، پارس و... و ارائه بیشترین تخفیفات برای آنها
  • امکان رزرو بیش از 1600 هتل و اقامتگاه در بالغ بر 300 شهر ایران
  • بیش از نیم میلیون نظر حقیقی میهمانان آی هو
  • گارانتی پایین ترین نرخ برای هتل ها
  • صفر درصد کارمزد کنسلی
  • پیشگام در حوزه همکاری با اقامتگاه های بومگردی ایران
  • ارائه اطلاعاتی کامل وتفصیلی در خصوص شرایط و امکانات هتل ها به همراه تصاویر و جزئیات

اگر تا کنون با این امتیازات ویژه آشنا نشده اید، می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی آی هو یعنی www.iranhotelonline.com ، هر یک از این ویژگی ها را به صورت کامل و جامع بررسی نموده و از شرایط رزرو برای هتل های مشهد، یزد، شیراز و تمامی شهرهای ایران آگاه شوید.    

  

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر