بازدید 37918
بازتاب

حملات تند کریمی:کی روش،لات کوچه‌های خلوت است!

ایشان برای سه هزار دلار پاداش بازی با نیجریه در جام جهانی که پرداخت نشده بود مدام خودشان را در اتاق حبس می‌کردند و فقط سر تمرین می‌آمدند. سرمربی تیم ملی بعد از 6 ، 7 ماه هنوز پیگیر پاداش بود و من لطف کردم و برای ایشان پول را گرفتم.
کد خبر: ۷۷۷۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ 26 February 2018

 علی کریمی در یک برنامه اینترنتی حضور یافت و پاسخگوی سوالات مهرداد میناوند شد.

به گزارش تابناک ورزشی، جادوگر فوتبال ایران در این برنامه صحبت‌های تندی در خصوص شرایط فدراسیون ، کارلوس کی‌روش ، پرسپولیس و حضور بانوان در استادیوم مطرح کرد اما گزیده‌ سخنان جدید علی کریمی علی سرمربی پرتغالی تیم ملی را می خوانید که بسیار جنجال ساز شده است:

به کی‌روش لطف کردم و پاداش برایش جور کردم

من ترسی از کی‌روش ندارم. چون خیلی برای این فرد کار انجام داده‌ام. چه زمانی که بازی می‌کردم و چه آن 3 ، 4 ماهی که در کنار ایشان کار کردم. من حتی برای با توجه به روابطی که داشتم برای ایشان پاداش جام جهانی قبل را زنده کردم و از یکی از دوستانم گرفتم. چون ایشان برای سه هزار دلار پاداش بازی با نیجریه در جام جهانی که پرداخت نشده بود مدام خودشان را در اتاق حبس می‌کردند و فقط سر تمرین می‌آمدند. سرمربی تیم ملی بعد از 6 ، 7 ماه هنوز پیگیر پاداش بود و من لطف کردم و برای ایشان پول را گرفتم.

 کی‌روش لات کوچه‌های خلوت است!

من در برنامه هم گفتم اگر بزدل بودم که در برنامه حاضر نمی‌شدم. نفر دوم فدراسیون بغل بنده بود و هر کسی جای من بود و یک تیم حرفه ای در دست داشت این کار را نمی‌کرد و در برنامه حاضر نمی‌شد. به نفراتی که با اس ام اس و در فضای مجازی صحبت خود را مطرح می‌کنند لات های کوچه خلوت می‌گویند! پشت تلفن و شبکه مجازی همه جرات دارند حرف بزنند؛ ولی رو در رو بحث جداگانه دارد.

کی‌روش بداند من تاج نیستم

کریمی در پایان این برنامه جنجالی برنامه گفت: کی‌روش چیزی از من ندارد که بخواهد بگوید. اگر صحبتی در رابطه با سباستین انجام بدهد که من هم جواب دارم. ولی کارلوس این را بداند که من مهدی تاج یا ساکت نیستم و کاری که با آنها انجام می‌دهد با من نمی‌تواند بکند. من حتی به مترجم ایشان هم گفتم که به دست شان برسد. کی‌روش توجه کند که من مثل فدراسیونی‌ها نیستم و اگر صحبت خلاف واقعی انجام دهد به ضرر خودش و تیم ملی می‌شود.

حملات تند کریمی:کی روش،لات کوچه‌های خلوت است!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس