بازدید 8994
بازتاب

مذاکره تلفنی یکساعته کی روش با دستیار سابق ایرانی

من اصلا با کی‌روش مشکلی ندارم و با وجودی که در 3-4 سال گذشته هیچ حرفی بین من و کی‌روش رد و بدل نشده بود به تازگی تماسی با او داشتم و ما یک ساعت با او حرف زدیم
کد خبر: ۷۷۸۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸ 27 February 2018

امیدنمازی دستیار گمنام سابق کی روش که از آمریکا همراه او به ایران آمد و بعد از مدتی دچار اختلاف های شدید به این مرد پرتغالی شد و تیم ملی را ترک کرد، حالا بار دیگر با کارلوس آشتی کرده و حتی مذاکره یک ساعته ای با وی داشته است.

به گزارش تابناک ورزشی، نمازی که مدعی است فصل جاری گزینه سرمربیگری ذوب آهن به جای امیرقلعه نویی هم بوده است، درباره اختلافش با کی روش و صحبت اخیر با سرمربی تیم ملی صحبت کرده است.

یکی از دلایلی که امثال شما که سابقه حضور در کادرفنی تیم ملی را دارید به خاطر خواسته‌ کی‌روش از فوتبال ایران به خصوص در رده‌های ملی دور شده‌اید.

من اصلا با کی‌روش مشکلی ندارم و با وجودی که در 3-4 سال گذشته هیچ حرفی بین من و کی‌روش رد و بدل نشده بود به تازگی تماسی با او داشتم و ما یک ساعت با او حرف زدیم و هیچ مشکلی هم با هم نداریم. به نظرم این بحث موضوع انتخاب فدراسیون است و این که چه کسانی کنار سرمربی تیم ملی باشد. اینطور نبوده که من خودم کار را رها کرده باشم.باید بستر برای کار کردن در ایران فراهم باشد تا بتوانم برگردم و اگر این بستر فراهم باشد هر کسی حاضر است صابون مشکلات احتمالی را به تنش بخرد اما کار کند.

مذاکره تلفنی یکساعته کی روش با دستیار سابق ایرانی

اینکه می‌گویید با کی‌روش صحبت تلفنی داشتید شاید باعث تعجب خیلی‌ها شود چرا که اکثر فوتبالی‌ها فکر می کنند شما با کی‌روش مشکل دارید. چرا که او باعث حذف‌تان از کادرفنی تیم ملی شد.

اصلا این طور نیست که کی‌روش باعث حذف من از تیم ملی شود. من خودم رفتم. من با پای خودم از تیم ملی رفتم. اتفاقا کی‌روش مخالف رفتن من بود و حاصل آن ناراحتی همان مصاحبه‌ای بود که بعد از رفتن من انجام داد. او چون از اینکه من رفتم ناراحت بود آن صحبت‌ها را مطرح کرد. چون در آستانه جام جهانی دستیارش را از دست داده بود و این شرایط برای او راضی کننده نبود.

پس دلیل جدایی شما از تیم ملی مثل یک معما می‌ماند.

اصلا معمایی در کار نیست. فدراسیون فوتبال در دادن حقوق تاخیر زیادی داشت و من نمی‌توانستم با این موضوع کنار بیایم. آن زمان همسر و فرزندانم در آمریکا بودند و من مشکلات خاص خودم را داشتم و همه چیز دست به دست هم داد تا این تیم تصمیم را بگیرم و به آمریکا بازگردم. در واقع چند مسئله پشت هم ایجاد شد و تصمیم گرفتم که از تیم ملی ایران بروم و البته در همان بحبوحه یک پیشنهاد خوب هم در آمریکا به من شد.

درهرصورت جدایی برخی از افراد در تیم ملی که سابقه خوبی با کی‌روش داشتند باعث شده تا همیشه این تصور به وجود بیاید که کی‌روش با دستیارانش به طور مداوم نمی‌تواند همکاری کند.

در هر صورت کارلوس کی‌روش در کارش بسیار سختگیر است و حتی گاهی اوقات برخوردهای تندی داشته باشد اما در آن 3 سال و نیم که با او همکاری داشتم همیشه برخوردش با من خوب بود و من فکر می‌کنم گاهی مسائل اقتصادی هم در جدایی افراد تاثیرگذار خواهد بود. شاید اگر فدراسیون از لحاظ مالی شرایط بهتری فراهم می‌کرد من در جام جهانی کنار تیم می‌ماندم. باز هم تاکید می‌کنم تصمیم من برای جدایی از تیم ملی باعث اختلافی بین من و کی‌روش شد.

می‌توانم بپرسم در تماسی اخیری که با کی‌روش داشتید در چه مورد صحبت کردید و اینکه آیا اکنون از هم کینه یا ناراحتی دارید یا خیر؟

ما هیچ کینه‌ای نداریم و اصلا کینه‌ای وجود نداشت.من فقط می‌خواستم به کی‌روش شرایطم را توضیح دهم و او از موقعیت من در آمریکا خوشحال شد و در مورد این مسائل با هم صحبت کردیم. او از مشکلاتی که در راه آماده‌سازی تیم ملی برای جام جهانی دارد، صحبت کرد و اینکه به دنبال برنامه و اهدافی است که حتما تیم ملی به دور دوم برسد و برای من هم آرزوی موفقیت کرد.

پیشنهاد بازگشت به تیم ملی را به شما نداد؟

او می‌داند که من در آمریکا مشغول به کار هستم و اصلا بحثی در این باره نداشتیم. در هر صورت اگر او یک روزی بخواهد من در مورد این موضوع فکر می‌کنم. اکنون در شرایطی نیستم که بگویم دنبال کار هستم. چون کارم را در آمریکا دوست دارم مگر اینکه موقعیت خوبی در ایران برایم ایجاد شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل