بازدید 7078
سوژه

صدرنشینی ذوب آهن قلعه نویی درجدول دوربرگشت لیگ+جدول

برانکو و سرخپوشان در دور برگشت 21 امتیازی شدند و پشت سر ذوب آهن 22 امتیازی ایستادند. شاگردان برانکو بدون باخت در نیم فصل دوم با 4 گل خورده بهترین خط دفاعی دور برگشت را نیز در اختیار دارند. استقلال شفر نیز 18 امتیازی شد
کد خبر: ۷۷۷۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶ 25 February 2018

در هفته نهم از دور برگشت لیگ هفدهم ذوب آهن صدرنشینی اش را تثبت کرد، استقلال صاحب بهترین خط حمله و پرسپولیس صاحب بهترین خط دفاعی شد.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته نهم از دور برگشت لیگ هفدهم برگزار شد و شاگردان منصور ابراهیم زاده با برد 5 بر صفر در مشهد سیاه جامگان را یک گام دیگر به سقوط نزدیک کردند و خودشان از بحران خارج شدند. رضا عنایتی اخراجی هفته لقب گرفت و حالا صحبت از حضور فرهاد کاظمی در مشهد است.

 ذوب آهن با گل دقیقه 94 مرتضی تبریزی مقابل پدیده سه امتیاز دلچسب کسب کردند تا همچنان تیم صدرنشین دور برگشت باقی بماند. دیگر نماینده مشهد در لیگ برتر در حالی خود را در منطقه خطر می بیند که مقابل ذوب آهن چهارمین باخت متوالی اش را تجربه کرد. شاگردان مهاجری با کسب پنج امتیاز از 9بازی تیم قعرنشین دوربرگشت هستند. پرسپولیس با شکست یک بر صفر استقلال خوزستان یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک تر شد. برانکو و سرخپوشان در دور برگشت 21 امتیازی شدند و پشت سر ذوب آهن 22 امتیازی ایستادند. شاگردان برانکو بدون باخت در نیم فصل دوم با 4 گل خورده بهترین خط دفاعی دور برگشت را نیز در اختیار دارند. استقلال نیز که در دیداری جذاب و دیدنی فولاد را در اهواز با 4 گل مغلوب کرد، 18 امتیازی شد و با 20 گل صاحب بهترین خط حمله نیم فصل دوم شد.

 در این هفته پارس جنوبی جم و تراکتورسازی به تساوی رسیدند و پیکان نیز با برد خوب 3 بر صفر در تبریز مقابل گسترش فولاد به روزهای خوبش در دور رفت بازگشت. علی کریمی و سپیدرود نیز با شکست سایپا بازی بزرگ هفته را به سود خود به پایان رساندند تا امیدوارتر از گذشته به بقاء در لیگ چشم به آینده داشته باشند. نفتی ها با هومن افاضلی بیشترین پیشرفت را بین 16 تیم داشته اند، آنها که نیم فصل اول را با رتبه چهاردهمی و 13 امتیاز به پایان بردند، حالا در پایان هفته نهم از دور برگشت با 11 امتیاز رتبه هفتم را در اختیار دارند.

صدرنشینی ذوب آهن قلعه نویی درجدول دوربرگشت لیگ

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل