بازدید 3513

ایجاد تحول در حوزه سلامت پلدختر با اجرای ۳۰پروژه بهداشتی و درمانی

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی از ایجاد تحول در حوزه سلامت این شهرستان با اجرای ۳۰ پروژه بهداشتی و درمانی خبر داد.
کد خبر: ۷۷۲۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱ 08 February 2018

سید حمیدرضا کاظمی در مراسم افتتاح درمانگاه تخصصی بیمارستان پلدختر اظهار داشت: این امر بارزترین خدمت دولت در عرصه سلامت است که روزبه‌روز درحال‌توسعه است.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، افزود: ۳۰ پروژه حوزه سلامت شامل خانه‌های بهداشت و درمانگاه‌ها در شهرستان پلدختر در دست اجرا است و با بهره‌برداری از این پروژه‌ها تحولی در این حوزه در شهرستان صورت می‌گیرد.

وی بابیان اینکه تجهیزات «سی‌تی‌اسکن» برای نخستین بار در پلدختر آماده بهره‌برداری است گفت: این دستگاه آماده افتتاح است و به علت نبود کارشناسان شرکت مربوطه آماده نصب و تحویل نشده است.

وی افزود: بیمارستان امام خمینی(ره) پلدختر از ابتدا در طراحی ۶۴ تختخوابی بود که به علت کم‌توجهی‌های گذشته به ۲۴ تختخوابی تبدیل شد.

کاظمی تصریح کرد: به علت اینکه فضای کافی برای احداث اورژانس، کلینیک، «سی‌تی‌اسکن» و امکانات جانبی نبود همه این‌ها در دل بیمارستان جا داده شد و موجب تنگ و کوچک شدن فضای بیمارستان شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، بابیان اینکه اورژانس بیمارستان در آینده افتتاح خواهد شد گفت: با توجه به این‌که شهرستان پلدختر در مسیر جاده ترانزیتی باوجود حوادث خونین و ناگوار قرارگرفته اورژانس ۵۰ تختخوابی به بیمارستان این شهرستان اضافه می‌شود.

وی افزود: با پیگیری‌های انجام‌شده و از طریق وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان پزشکان بیمارستان پلدختر از هفت پزشک به ۱۴ پزشک متخصص برای خدمت‌رسانی به مردم افزایش‌یافته است.

به گزارش مهر، نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس شورای اسلامی، بابیان اینکه یکی از دستاوردهای دولت جمهوری اسلامی توجه ویژه به بحث سلامت است خاطرنشان کرد: اخبار خوب و مسرت بخشی در روزهای آینده برای مردم شهرستان پلدختر خواهیم داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار