بازدید 3542

باهنر معتقد به شفاف‌سازی اهداف گفت‌وگوی ملی است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است اصلاح طلبان نباید از گفت و گوی ملی استفاده کرده و به دنبال کسب وجاهت برای افرادی باشند که قصد براندازی نظام را داشتند.
کد خبر: ۷۷۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶ 08 February 2018

 

سیدمحمد جواد ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ‌ملت، درباره نظر اصولگرایان نسبت به «گفت و گوی ملی» گفت: اخیرا آقای باهنر پالس مثبتی در این خصوص داد که بگوید اصولگرایان قصد فاصله گیری از این فضا را ندارند اما وی نیز معتقد است باید شفاف سازی شده و چارچوب این گفت و گو روشن شود.

اصلاح طلبان «گفت و گوی ملی» را راهی برای خروج از چالش قرار ندهند

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اینکه باید اساس گفت و گو روشن شود، عنوان کرد: با توجه به سوابق نامطلوب طرح این مسائل که بیشتر به خاطر کسب وجاهت و برون رفت از برخی چالش هایی است که اصلاح طلبان دچار آن هستند و مطرح شدن مجدد سران فتنه سعی شده با تردید به مسأله نگریسته شود.

وی ادامه داد: در گذشته بحث «آشتی ملی» از سوی یکی از سران فتنه مطرح شد و واکنش رهبری در این مورد این بود که ملت قهر نکرده اند تا آشتی کنند و خود بحث آشتی چالش برانگیز بود لذا آنها گفت و گوی ملی را مطرح کردند.

پایبندی به قانون اساسی، ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب از مواضع ایجابی «گفت و گوی ملی» باشد

ابطحی در ادامه به اساس مورد پذیرش برای گفت و گوی ملی اشاره و بیان کرد: از جمله مواضع ایجابی پایبندی به قانون اساسی، ولایت فقیه و آرمان های انقلاب و امام(ره) است که باید رعایت شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم در ادامه با بیان اینکه بحث سلبی که پیرامون گفت و گوی ملی مطرح می شود، جای نگرانی دارد، اظهار داشت: تبری جستن از کسانی که علیه انقلاب و مردم کارشکنی کرده و از صفوف ضد انقلاب و فتنه فاصله نگرفته اند به عنوان یک شاخص باید باشد که مقام معظم رهبری بارها روی آن تأکید داشته اند.

کسانی که نظام را به مرز براندازی رساندند نباید در «گفت و گوی ملی» باشند

وی افزود: معتقدیم کسانی که آرامش جامعه را برهم زده و نظام را به مرز براندازی رساندند نباید در گفت و گوی ملی باشند و اگر این شرایط پذیرفته شود همه گروه های اصولگرا و اصلاح طلب واقعی حاضرند در آن شرکت کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه هنوز چارچوب و افراد حاضر در این گفت و گو روشن نشده، خاطرنشان کرد: حتی گفت و گوها می تواند از رسانه ملی پخش شود با تأکید بر اینکه پشت پرده این شعار زیبا نباید این باشد که کسانی که براندازی کردند داخل گفت و گو شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار