بازدید 3392
۲

شلاق و تبعید مجازات مدیر قلابی و آزارگر

کد خبر: ۷۷۲۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 08 February 2018

یک مرد جوان که در فضای مجازی خودش را مدیر شرکت واردات معرفی کرده و از این طریق زن جوانی را به دام شیطانی اش انداخته بود، دیروز با حکم قضایی به شلاق و تبعید محکوم شد.

به گزارش جام‌جم، 25 مرداد امسال زنی جوان به نام پرنیان به پلیس آگاهی رفت و از مرد جوانی که وی را آزار داده بود، شکایت کرد. زن جوان گفت: بتازگی از همسرم جدا شده‌ام و در فضای مجازی به‌دنبال کاری مناسب می‌گشتم تا بتوانم مخارج زندگی‌ام را تامین کنم.

وی ادامه داد: از طریق تلگرام با مردی 35 ساله به نام افشین آشنا شدم که می‌گفت صاحب شرکتی است که در زمینه واردات تجهیزات پزشکی فعالیت می‌کند و کارمندانش را به سفرهای خارج از ایران می‌فرستد. وقتی شرایط زندگی ام را برای او گفتم به من پیشنهاد کار داد و از من خواست برای امضای قرارداد به شرکت او در شرق تهران بروم. وقتی به شرکت رفتم افشین مرا آزار داد و گوشی تلفن همراهم را سرقت کرد.

به‌دنبال شکایت این زن، تلاش برای ردیابی مرد جوان آغاز و یک ماه بعد وی بازداشت شد. این مرد در بازجویی‌ها آزار زن جوان را انکار کرد و گفت پرنیان با میل خودش به شرکت آمده بود. من کارمند شرکت هستم و در غیاب صاحب شرکت به دروغ به زن جوان گفته بودم مدیر شرکت هستم.

این مرد امروز در شعبه دوازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران پشت درهای بسته و غیرعلنی پای میز محاکمه ایستاد و با حکم قضایی به صد ضربه شلاق و یک سال تبعید محکوم شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اگر به جای تجاوز ؛ آزار بگوئید ، قضیه حل است؟!
اعدام
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل