بازدید 16111
پوشش لحظه به لحظه نشست خبری رئیس جمهور

روحانی: تنها شنیدن کافی نیست/افزایش قیمت دلار دلیل اقتصادی ندارد/مردم خواست های اجتماعی و سیاسی هم دارند/برجام اضافه و کم نمی شود

رییس‌جمهور درباره ویژگی مهم بودجه 97 گفت: یکی از ویژگی‌های بودجه شفافیت است تا هم برای دولت و هم مردم مشخص شده و شفاف شود که این پولی که داده می‌شود کجا هزینه می‌شود. قرار گرفتن برخی از نهادها زیر نظر وزارت ارشاد برای این است که بر آنها نظارت انجام شود و بر اساس عملکرد سه ماهه به آنها بودجه تخصیص بگیرد. دولت حتما تلاش کرد که این نهادها را از بودجه حذف کند.
کد خبر: ۷۷۱۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶ 06 February 2018

نشست خبری حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی دئیس جمهور عصر امروز سه شنبه 17 بهمن برگزار شد.

به گزارش تابناک، این نشست خبری به صورت زنده از شبکه‌های یک، خبر، برون مرزی و رادیو سراسری ایران؛ همچنین برخی شبکه‌های تلویزیونی بین‌المللی و رسانه‌های اینترنتی و مجازی پخش می‌شود.

در همین خبر گزارش لحظه به لحظه نشست خبری رئیس جمهور منتشر می شود

قیمت حامل‌های انرژی هم نباید بصورت ناگهانی افزایش پیدا کند
۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۷:۵۰

روحانی: اگر دولت بتواند افرادی را که به یارانه نیاز ندارند شناسایی کنند، یارانه آنها را قطع می‌کند | قیمت حامل‌های انرژی نباید بصورت ناگهانی افزایش پیدا کند

رییس‌جمهور در پاسخ به سؤالی درباره یارانه و قیمت حامل‌های انرژی:
▪️یارانه‌ای که پرداخت می‌شود، در حال حاضر تقریباً به همه پرداخت می‌شود.

▪️قشرهایی که نیاز ندارند نباید از این یارانه استفاده کنند و باید در جای دیگری صرف شود.

▪️هدف دولت و مجلس در این‌باره یکی است و اختلاف نظری وجود ندارد اما با وجود جلساتی که با کمیسیون‌های مجلس گذاشتیم نتوانستیم درباره‌ی شیوه‌ی انجام آن به توافق برسیم.

▪️اگر دولت بتواند افرادی را که به یارانه نیاز ندارند شناسایی کنند، یارانه آنها را قطع خواهد کرد اما در زمینه شناسایی این افراد مشکلاتی داریم.

▪️قیمت حامل‌های انرژی هم نباید بصورت ناگهانی افزایش پیدا کند و باید با شیب ملایمی این اتفاق انجام شود.

وعده روحانی درباره مسکن جوانان و مسکن‌اولی‌ها
۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۷:۴۷

روحانی در پاسخ به سوالی درباره «هدف دولت از نوسازی ناوگان حمل و نقل و بافت فرسوده»:
▪️در هر دو مورد اهداف متعددی در کنار هم چیده شده است. مثلا در ناوگان، اول صنعت ما حرکت می‌کند و اشتغال افزایش می‌یابد. فناوری وارد کشور ما می‌شود. از لحاظ محیط زیست برای ما مهم است. از نظر صرفه‌جویی اهمیت دارد.

▪️در مساله بازآفرینی شهرها که پنجشنبه توضیح می‌دهم هم برای جوانان خانه‌اولی مسکن تهیه می‌شود هم افرادی که در بافت فرسوده زندگی می‌کنند مسکن مناسب خواهند داشت و هم اشتغال خوبی پدید می‌آید. امیدواریم سال 97 سال شکوفایی این طرح‌ها باشد.

احزاب ما متاسفانه عمدتا مثل مغازه‌های فصلی در ایام انتخابات فعال می‌شوند
۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۷:۳۹

روحانی: روزانه معادل 5.5 میلیون بشکه نفت مصرف می‌کنیم! همه خیابان‌های ما تبدیل شده به پارکینگ | احزاب ما متاسفانه عمدتا مثل مغازه‌های فصلی در ایام انتخابات فعال می‌شوند

خبرنگاری سوال خود را چنین مطرح کرد:
▪️بسیاری از تحلیل گران معتقدند، انتخاب آینده نه بین اصولگرایان و اصلاح طلبان بلکه انتخاب بین پوپولیست های یارانه ای و جامعه مدنی است و باید جامعه مدنی تقویت شود تا در زمان انتخابات تاثیرگذار باشد

رییس جمهور در پاسخ گفت:
▪️اتکای ما در جامعه مدنی فقط نباید به احزاب باشد. الان سمن‌ها بخش بزرگی هستند در زمینه‌های مختلف فعالیت خوبی دارند. احزاب ما متاسفانه عمدتا مثل مغازه‌های فصلی در ایام انتخابات فعال می‌شوند.

▪️مردم بیایند در گفتمان‌هایی که در آینده‌شان مهم است بحث کنند. مگر نمی‌گوییم آلودگی هوا و زلزله؟ همه دنبال این هستیم که بگوییم بنزین و نان ارزان می‌شود. اینها درست و ممکن است عده‌ای کف بزنند برایمان اما مگر نباید آلودگی هوا حل شود؟ الان فقط مدارس را تعطیل می‌کنیم که ساده‌ترین و شاید بدترین راه است.

▪️راه صحیح و عاقلانه بدون پول ممکن نیست. باید خودروها و وسایلی که مصرف‌کننده انرژی هستند اصلاح شوند. این بودجه می‌خواهد. همین طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل بودجه می‌خواهد.

▪️عربستان سعودی که چند برابر ما نفت می‌فرشود از پارسال تا امسال بنزین و گازوئیل را دو برابر کرده است. ما به مجلس گفتیم همفکری و هماهنگی کنند. وزیر نفت ما اعلام کرد روزانه معادل 5.5 میلیون بشکه نفت مصرف می‌کنیم! همه خیابان‌های ما تبدیل شده به پارکینگ.

▪️اشکال ما باید رفع شود. جامعه مدنی درباره اینها باید گفت‌وگو کند. باید گفت‌وگوی ملی راجع به مسائل اساسی کشور راه بیفتد.

▪️محیط زیست از مسائل بسیار مهم است. من مکرر به این فکر افتادم و در دولت مطرح کرده‌ام. باید گفتمان‌سازی ما بخشی به سمت مهم‌ترین مسائل اجتماعی کشور برود.

روحانی: اگر دستگاهی مالیات بدهد و بقیه ندهند یعنی رانت و اقتصاد ناسالم
۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۷:۳۵

رییس‌جمهور در پاسخ به سؤالی درباره اقتصاد غیرنفتی و عدم وابستگی کشور به نفت:
▪️ما قدم به قدم باید از نفت خام فاصله بگیریم؛ کم‌کم باید به صادرات گاز و بنزین برسیم اما باید اتکای بودجه‌ای به نفت را کم کنیم. بخصوص در بودجه‌ی جاری؛ یعنی اتکا کشور باید عمدتاً به مالیات باشد.

▪️به قشری که مالیات پرداخت می‌کند نباید فشار بیاوریم. بلکه به کسانی که مالیات نمی‌دهند باید توجه کنیم و پرداخت مالیات را گسترش دهیم. و همه باید مالیات دهند.

▪️همه ما وظیفه داریم مالیات قانونی خود را پرداخت کنیم و نباید استثنایی داشته باشیم.

▪️اگر دستگاهی مالیات بدهد و بقیه ندهند یعنی رانت و اقتصاد ناسالم.

▪️دولت یازدهم و دوازدهم هم اتکای خود به درآمدهای نفتی را کاهش داده است.

▪️مسئله‌ی اقتصاد دانش بنیان هم مسئله مهمی است و خوشبختانه مهاجرت معکوس امروز به کشور آغاز شده است؛ بسیاری از استارت‌آپ‌های جدید توسط کسانی راه‌اندازی شده که درس خوانده خارج بودند و به کشور بازگشته‌اند و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

روحانی: امیدواریم رژیم عربستان سر عقل بیاید
۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۷:۲۸

روحانی: اگر کسی فکر کند اسرائیل دشمن ایران و دوست کشورهای منطقه است، تصور اشتباهی است‌ | امیدواریم رژیم عربستان سر عقل بیاید

رئیس جمهور در پاسخ به سوال «الاتجاء» درباره «پروژه غرب درباره قدس»:
▪️شرایط نسبت به گذشته متفاوت است یعنی دولتی که امروز در واشینگتن سر کار است متفاوت با دولت‌های گذشته است.

▪️اینکه در داخل کاخ سفید فردی تاثیرگذار و صهیونیست وجود دارد، بی‌تردید در مسائل منطقه و جهان اثرگذار است.

▪️اسرائیل اشتباه می‌کند. فکر می‌کنند حالا که ترامپ و کوشنر کنار آنها هستند و در عربستان هم کسانی که پختگی کافی ندارند حضور دارند فکر می‌کنند علیه ایران و قدس و منطقه می‌توانند استفاده کنند.

▪️در این فرصت ترامپ بیت‌المقدس را پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند و با مقابله همه کشورها روبه‌رو می‌شود. آنها دنبال این هستند که علیه ملت فلسطین و علیه قدس و کشورهای منطقه از جمله ایران از این فرصت استفاده کنند.

▪️کشورهای منطقه باید هوشیار و متحد باشند. با گذشت زمان، حکام ریاض خواهند فهمید مسیرشان نادرست است.

▪️همه تلاشی که کردند تا داعش بر سوریه و عراق مسلط شود نتیجه‌اش چه شد؟ همه تلاشی که کردند یمن را در اختیار بگیرند به جا رسیدند؟ اگر کسی در منطقه فکر کند اسرائیل دشمن ایران و دوست کشورهای منطقه است اشتباه می‌کند. اسرائیل به دلیل عملکردش مشخص است که دشمن همه کشورهای منطقه است.

▪️چه بخواهیم و چه نخواهیم دشمن اصلی در منطقه صهیونیسم است و راه پیشرفت مسلمانان وحدت است.

▪️ما دلمان می‌خواهد رژیم عربستان سر عقل بیاید و منافع مردم خود و مسلمانان را مدنظر قرار دهد. ما هم اگر کاری از دستمان بربیاید کوتاهی نخواهیم کرد.

کلید روابط ایران و آمریکا در دستان واشنگتن است
۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۷:۲۱

با فتوای رهبری تعهد ما دربرابر دنیا این است که دنبال سلاح کشتار جمعی نرویم و نمی‌رویم | اگر آمریکایی‌ها از فرصت برجام درست استفاده میکردند امکان مذاکره درباره موضوعات دیگر فراهم میشد

رییس‌جمهور در پاسخ به سؤال خبرنگار ان.بی.سی آمریکا درباره‌ی اصرار احتمالی به مذاکره مجدد آمریکا و اروپا درباره بخشی از برجام:
▪️برجام قابل مذاکره مجدد یا بازنویسی نیست. برجام توافقی است که پس از ۳۰ ماه تلاش نوشته و امضا شده و شورای امنیت آن را تایید کرده و هیچ معنایی ندارد با آمریکا و اروپا یا هرکس دیگر درباره آن مذاکره کنیم.

▪️تعهد ما دربرابر دنیا این است که دنبال سلاح کشتار جمعی نرویم و نمی‌رویم نه تنها بخاطر تعهد بین‌المللی بلکه به دلیل فتوای رهبری.

▪️اما درباره سلاح‌های متعارف، آنچه ایران برای دفاع از خود لازم داشته باشد تهیه خواهد کرد.

▪️موشک‌های ما هیچ‌وقت برای تهاجم به کسی نبوده و برای دفاع از خودمان بوده است. موشک‌های ما برای سلاح کشتارجمعی نبوده است.

▪️اگر آمریکایی‌ها از فرصت برجام درست استفاده میکردند امکان مذاکره درباره موضوعات احتمالی دیگر هم فراهم میشد که دولت فعلی آمریکا کلا این فرصت طلایی را از بین برد.

▪️کلید آغاز مذاکرات میان ایران و آمریکا در واشنگتن است. آمریکا باید دست از فشار و تهدید بردارد و در آن صورت خود به خود فضا فضای دیگری می‌شود.

فضای مجازی در مسائل سیاست خارجی و داخلی و اقتصادی یک بازیگر مهم است
۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۷:۱۰

فضای مجازی برای ما بسیار مهم است.

وزیر ارتباطات اعلام کرد در سال گذشته 200 هزار شغل موبایل محور ایجاد شده است.

فضای مجازی در مسائل سیاست خارجی و داخلی و اقتصادی یک بازیگر مهم است.

در فضای مجازی عمدتا محتوا را خود ما می سازیم .

جوانان با همه توانشان وارد این فضا شوند .

اگر با همه تونمان وارد شویم، این فضا برای ما چالش نمی شود .

باید در زمینه فضای مجازی سواد اموزی کنیم .

دوره اینکه فیلتر کنیم و دیش ها را از بالای پشت بام به پایین بیاندازیم گذشته است

روحانی: نشانه ای از این نمی بینم که سال 2018 سال مشکلی برای ما باشد
۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۷:۰۲

روحانی: نشانه ای از این نمی بینم که سال 2018 سال مشکلی برای ما باشد

سوال خبرنگار تیما انگلیس:
▪️از اخبار برداشت می شود که سال 2018 سال پیچیده و سختی برای ایران خواهد بود و آمریکا به دنبال ناکارآمد کردن دولت شماست، چه برنامه ای برای باز کردن این گره دارید؟

روحانی:
▪️اینکه آمریکا به دنبال ایجاد مشکل برای دولت و ملت ایران است تردید ندارد، اگر در دولت قبلی بحث بود، در این دولت همه اتفاق نظر دارند که با تمام توان به دنبال اخلال است

▪️نمونه آن این است که موضوع اعتراضات را به مسئله ای سیاسی تبدیل کرد و به شورای امنیت برد اما شکست مفتضحانه ای خورد و همه به جای گوش دادن به حرف های آمریکا، درباره برجام حرف زدند

▪️تا به حال ندیده بودیم آمریکا به خاطر رای آوردن در سازمان ملل، به سفرای کشورها ناهار بدهد

▪️من نشانه ای از این نمی بینم که سال 2018 سال مشکلی برای ما باشد، آمریکایی ها همیشه به دنبال ایجاد مشکل بوده اند اما روابط ما با اتحادیه اروپا و روسیه از همیشه بهتر است

▪️با تمام توان مقابل آمریکا خواهیم ایستاد و به خاطر فشار آمریکا دچار مشکل نمی شویم

پاسخ روحانی به سوال خبرنگار ایکنا در مورد جدول 17:
۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۶:۵۹

 پاسخ روحانی به سوال خبرنگار ایکنا در مورد جدول 17: 

دستگاه هایی به عنوان کمک از دولت پول دریافت می کردند و اینکه کجا مصرف شده است نامشخص بود.

یکی از ویژگی های بودجه امسال شفافیت است.هم شفافیت برای دولت و هم برای مردم. تجمیع و بخشی که زیر نظر ارشاد رفته برای آن است که نظارت کنیم و برمبنای کاری که انجام می‌دهند بودجه بگیرند. حتما بعضی موارد را حذف کرده‌ایم.

روحانی در پاسخ به سوال شبکه خبر در خصوص اشتغال یک میلیون نفر در سال آینده
۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۶:۵۸

روحانی در پاسخ به سوال شبکه خبر در خصوص اشتغال یک میلیون نفر در سال آینده

آنچه که دولت متعهد بود بر مبنای تبصره ی 18 بود که مجلس و کمیسیون تلفیق بخش هایی از آن را تغییر داده است

پاسخ روحانی به سوالی درباره سقف ۵ میلیون تومانی برای حقوق اعضای هیات علمی
۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۶:۵۵

پاسخ روحانی به سوالی درباره سقف ۵ میلیون تومانی برای حقوق اعضای هیات علمی

▪️در لایحه بودجه چیزی درباره سقف بودجه نداشتیم، شاید مجلس در لایحه افزوده است.

▪️آن چیزی که بیشتر دانشگاه ها دنبال می کردند، تقویت مراکز علمی و آزمایشگاه ها بود. دولت هم بر این تصمیم بود. راهکار ما این بود که ۴۰۰ میلیون دلار از صندوق استفاده کنیم، باید مشکل دانشگاه ها را از طریقی برطرف کنیم

▪️من در دولت نشنیدم که وزیر علوم اعتراضی به این بودجه داشته باشد. البته همه وزرا می گویند بودجه کم است.
اما برخی از مشکلات بحق است.

برجام اضافه و کم نمی شود
۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۶:۴۸

خوشحالم که ترامپ بعد از یک سال هنوز نتوانسته برجام را پاره کند.

نه ما نه هیچ کسی دیگری حتی در اروپا هم نمی دانند ترامپ درباره برجام و دیگر موضوعات در آینده چه می کند.

برجام اضافه و کم نمی شود نه خطی به آن اضافه و نه خطی از آن کم می شود.

  • برجام یک تعهد هفت جانبه است / یک توافق بین المللی است که شورای امنیت آن را تایید کرده / برجام، تعهد حزب دموکرات آمریکا نیست بلکه تعهد دولت آمریکاست
حضور نظامیان آمریکا در سوریه را محکوم می کنیم
۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۶:۴۳

-حضور نظامیان آمریکا در سوریه را محکوم می کنیم

- حضور ارتش هر کشوری در کشور دیگری بدون اجازه و رضایت دولت و مردم آن را نادرست می دانیم.
روابط خوبی بین ایران، روسیه و ترکیه حاکم است.

برگزاری یک نشست سه جانبه لازم و ضروری است.

ضروری است که ما در آینده نه چندان دور اجلاس سران سه کشور(ایران، ترکیه و روسیه) را داشته باشیم و همکاری سه کشور را مهم  می‌دانیم و این روند را مهم می‌دانیم.  روابط ما با ترکیه و روسیه خوب است اما ورود ارتش یک کشور به خاک کشور دیگر باید با رضایت دولت آن کشور و مردم  آن کشور باشد.
عملیات عفرین باید زودتر پایان بپذیرد. چراکه هم افرادی از ارتش ترکیه و هم افرادی از  روبه‌رو کشته می‌شوند و ثمری نخواهد داشت. توصیه و نظر ما این است، همانطور که حضور آمریکایی‌ها در سوریه را محکوم می‌کنیم و اهداف ناصحیحی در منطقه دارند و به فکر تجزیه سوریه هستند.

روحانی در پاسخ به خبرنگار شبکه سی.ان.ان ؛
۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۶:۴۰

روحانی در پاسخ به خبرنگار شبکه سی.ان.ان مبنی بر سیاست آمریکا برای کنترل ایران در منطقه و امکان مذاکره با کشورهای خارج از منطقه:

ما همواره در منطقه پیچیده‌ای که هستیم و مشکلات فراوانی که شاهد آنیم راه حل اساسی را راه سیاسی و مذاکره می‌دانیم اما ابایی نداریم که با کشور‌های دیگر هم مذاکره کنیم.

همیشه ما با کشورهای خارجی بحث و تبادل نظر کرده‌ایم و هدفمان را که مبارزه با تروریسم، ثبات و عدم مداخله‌ی دولتهای خارجی و فروش سلاح آنها در منطقه بوده است، گفته‌ایم.

همچنان با کشورهای منطقه و خارج از منطقه درباره منطقه بحث‌ و‌ رایزنی می‌کنیم و حتی از آنها کمک میخواهیم.

ما همیشه با کشورهای دنیا راجع به منطقه حرف زدیم و حرف خواهیم زد.

تریبون‌ها و رسانه‌ها هم همصدا با دولت باشند
۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۶:۳۹

اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم، راهش این است که تریبون‌ها و رسانه‌ها هم همصدا با دولت باشند

رئیس جمهور در پاسخ به سوال «آفتاب یزد» درباره «برخی صداها که مانع سرمایه‌گذاری می‌شوند»: ما باید به آینده امیدوار باشیم. این یک شعار نیست. من وقتی به کرمان می‌روم و می‌بینم 10 هزار میلیارد تومان طرح و پروژه افتتاح می‌شود و سال آینده هم همین میزان طرح داریم، یعنی جامعه در حال پیشرفت است.

نباید سرمایه ها را فراری بدهیم
۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۶:۳۹

اگر می خواهیم سرمایه ایرانیان عزیز ما برگردد راهش این است که رسانه ها و تریبون ها همصدا با دولت باشند

نباید سرمایه ها را فراری بدهیم.

 

روایت روحانی از شنیده شدن صدای اعتراض مردم
۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۶:۳۶

▪️اینکه ما امسال مستمری‌بگیرهای اقشار پایین مستمری‌شان بیش از 3 برابر شده است یعنی به مردمی که در رنج هستند توجه داریم.

▪️اینکه در ماده 14 بودجه برای ریشه‌کنی فقر مطلق ماده گذاشتیم یعنی توجه داریم و اینکه در تبصره 18 برای اشتغال منبع گذاشتیم و البته مجلس ممکن است بالا پایین کند، یعنی توجه داریم.

▪️اینها یعنی دولت از قبل گوش شنوا داشته و دارد. رساترین سخن را در میان همه دولت‌ها، این دولت گفته که اعتراض را می‌پذیرد.

۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۶:۳۲

مسیر تورم به سمت بالا نبوده و به سمت پایین بوده و از تورم 34 درصدی سال 94 تا امروز که 8.2 است یعنی مسیر درست انتخاب شده است. این دولت اعلام کرده است اعتراض را قبول می‌کند و می پذیرد و خوشبختانه همه مسئولان می‌گویند باید صدای اعتراض مردم را شنید.

روحانی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص شنیدن صدای خواست اقتصادی مردم
۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۶:۳۰

 شما وقتی خواست مردم را به بحث اقتصاد می برید یعنی صدای مردم را نمی خواهید بشنوید.
مردم خواست های اجتماعی و سیاسی هم دارند.
شما اگر به خبرگزاری خودتان هم مراجعه کنید نرخ تورم از ابتدای این دولت تا کنون کاهش داشته است.

روحانی درپاسخ به سوالی درباره بدهی دولت به تامین اجتماعی :تامین اجتماعی نباید کار اقتصادی کند
۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۶:۲۵

▪️در مورد بدهی تامین اجتماعی دولت توصیه‌های مهمی به سازمان دارد. باید از بنگاه‌های اقتصادی دست بردارد. هر قدر پول بدهیم با این وضعی که دارد نمی‌تواند مسیر درست را بپیماید.

▪️تاکید کردم به وزیر کار شرط من این بوده که تمام بنگاه‌ها واگذار شود. قدم‌های خوبی برداشته شده است. همه بخش‌های دولتی باید بنگاه‌های خود را واگذار کنند از جمله بانک‌ها. این تنها راه نجات اقتصاد کشور است. نیروهای مسلح و دیگران هم باید بنگاه‌های اقتصادی خود را واگذار کنند

روحانی در پاسخ به سوالی در خصوص قیمت دلار 4800 تومانی
۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۶:۲۳

نرخ ارز را متعادل نمیبینیم و باید به تعادل برسد. اگر امروز نرخ ارز بالاتر از قبل است، دلایل تجاری و اقتصادی نمی تواند داشته باشد

▪️تراز ارزی ما مثبت است، درآمد ارزی بیش از مخارج ارزی است. کسر بودجه نداریم و بودجه ای که در ماه های اولیه در دولت تصویب کردیم، محقق می‌شود. یکی از سال‌های خوب ایران است.

▪️در سال‌های قبل در دی و بهمن دچار مشکلاتی بودیم

▪️قاعدتا دلایل روانی دارد. مردم را به آینده کاملا مطمئن می کنم. حتی در اینده درآمد ارزی ما بهتر می شود.

▪️تاکنون ۳۰ میلیارد دلار فایننس خارجی در اختیار ماست. شرایط آینده ما، شرایط بهتری است. بخشی را رییس بانک مرکزی اعلام کرده و می کند

▪️توصیه من به مردم این است که برای منافع خودشان قدم در راه ارز بر ندارند.

▪️مردم به راهنمایی ها و توصیه های اقتصادی مسئولان ما توجه کنند و ضرر نمی کنند.

اشتغال مولد و مبارزه با فقر مطلق، دو هدف مهم دولت
۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۶:۲۲

دولت دوازدهم علاوه بر ادامه همه آرمان‌های انقلاب برای این دولت دو هدف مهم را تعیین و اعلام کرده: اشتغال مولد و مبارزه با فقر مطلق

افکار نسل جوان و راهی که آنها توصیه می‌کنند باید بشنویم و بپذیریم
۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۶:۱۹

باید نسل جوان ما که 70 درصد جمعیت کشور هستند، افکار نسل جوان و راهی که آنها توصیه می‌کنند باید بشنویم و بپذیریم. تنها شنیدن هم کافی نیست.

جوان‌ها نمی‌خواهند ما فقط بشنویم. آنها دارای افکار و ایده‌ها و خواست‌هایی هستند. دنیای جدید را می‌بینند، پیشنهاد و سخن دارند. ما باید راه پیشنهادی آنها را بشنویم، ببینیم، مطالعه کنیم و با آنها به گفت‌وگو بنشینیم و راه پیشنهادی آنها و مسیر مورد پسند آنها باید در اراده و خواست حاکمیت همواره تاثیرگذار باشد.

۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۶:۱۸

ملت بزرگ ایران بعد از قرن‌ها که در نظام استبدادی پادشاهی در رنج و تحقیر بودند و ده‌ها سال که کشور در اختیار قدرت‌های بیگانه بود، مردم تصمیم گرفتند تا حاکمیت ملی و عزت و استقلال و آزادی و پاک کردن کشور از انواع فسادها و بی عدالتی‌ها را محقق سازند.

۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۶:۱۴

اگر زمان و شرایط خود را نشناسیم نمی توانیم انجام وظیفه کنیم.دولت علاوه بر ادامه همه آرمان‌های انقلاب دو هدف مهم را تعیین کرده: اشتغال مولد و مبارزه با فقر

۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۶:۱۲

هیچوقت نیست که این مردم از اصول آزادی، استقلال، حاکمیت ملی، مبارزه با استبداد و استعمار، ایستادگی در برابر متجاوزین و مبارزه با فساد دست بردارند

نشست خبری حسن روحانی رئیس‌جمهور، دقایقی قبل با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی آغاز شد
۱۳۹۶/۱۱/۱۷ - ۱۶:۱۱

نشست خبری رییس‌جمهور آغاز شد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰۰
انتشار یافته: ۱۲
جناب رییس جمهور محترم !
چرا با آمدن شما اینهمه مدیران از جنس فامیل و دوست و آشنا و اتوبوسی به ملت تحمیل شده در حالیکه بیشتر آنها نه سابقه خدمت خوبی داشته اند و نه تخصص لازم را ؟
جلسه حرف درمانی شروع شد
آقای روحانی رییس جمهور کجاست کشور خوبی به نظر میرسد
خیلی جالبه همه ایراداتی که به گذشته گرفته الان دامن ملتو گرفته!! :)
اقای روحانی شما رئیس جمهور چه کشوری هستید؟
کدام کشور؟
به به

کابینه کی میانگین سنیش به سمت بالا میل میکنه!!!!
صحبت از جوان ها!!!!!!!
دیگه 96 هم داره تمام می شود جناب روحانی!
راستی بلاخره برنامه ات برای حل معضل بیکاری جوانان فارغ التجصیل چیه؟
تا با مردم صداقت نداشته باشید البته در عمل
و سران سه قوه و نظام عدالت را برقرار نکنند. وتا مدیران جوان و نسل سوم و دلسوز و مدیر و مدبر و مردمی سر کار نیایند . اوضاع کشور همین و سال به سال بدتر از این خواهد بود. به مردم باید آزادی داده و به آنها اعتماد کنید.
شما که گفتید دلار ۴۵۰۰ نخرید ضرر می کنید
ما نخریدیم خر شدیم به حرف شما گوش کردیم
اقای روحانی شما رئیس جمهوری باید جواب گو باشید مرد عمل باشید با حرف نمیشه کشور را اداره کنید وعدها شما شده مثل ادم ورشکسته
واقعا چرا از تولید کنندگان حمایت نکردید عوضش جنس قاچاق مثل نقل و نبات ریختین بازار
آقای روحانی چه می کنید؟ شاید نوشتن ما هم دیگر فایده ای نداشته باشد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر