بازدید 6006

به سرپل‌ذهاب می‌روم تا در کانکس با خانواده‌ام زندگی کنم

کد خبر: ۷۷۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴ 06 February 2018

دریافت کننده تیم والیبال شمس گفت: حالا که تیم ما به پلی‌آف راه پیدا نکرده به شهرم خواهم رفت تا در کانکس و در کنار خانواده‌ام زندگی کنم.

به گزارش تابناک ورزشی، بهنام ابراهیمی دریافت کننده تیم والیبال شمس که اصالتی کرمانشاهی دارد درخصوص زلزله‌ای که در این شهر رخ داد، اظهار داشت: وقتی زلزله آمد یکی از دوستان به من خبر داد، اما ابتدا باور نکردم، چون زلزله‌هایی با ریشتر پایین در کرمانشاه زیاد می‌آید. اخبار را پیگیری کردم و وقتی متوجه شدم زلزله‌لی به بزرگی حدود 7 ریشتر رخ داده بسیار استرس گرفتم تا اینکه پس از حدود 2 ساعت برادرم با من تماس گرفت و خبر از سلامتی خانواده‌ام داد.

وی ادامه داد: من با توجه به شرایطی که در تیمم و لیگ برتر داشتم نتوانستم بلافاصله به کرمانشاه بروم، اما در نیم فصل توانستم به خانواده‌ام سر بزنم. حالا هم که بازی‌های ما تمام شده است باید به سرپل ذهاب بروم و در کانکس و در کنار خانواده‌ام زندگی کنم. با این وجود باید از تمام مردم خوب ایران، مخصوصاً پیمان اکبری و رضا صفایی، پشت خط زن تیم والیبال کاله تشکر کنم که با تلاش‌هایش توانست کانکسی را به خانواده من تحویل دهد. از خانواده‌ام تشکر می‌کنم که اگر آنها نبودند من به جایگاه کنونی‌ام نمی‌رسیدم.

ابراهیمی درمورد شرایط حضور تیم نوجوانان در قالب تیم شمس در لیگ برتر خاطرنشان کرد: حضور تیمی مانند شمس در لیگ برتر خیلی برای آینده رده‌های پایه تاثیرگذار است و قطعاً می‌توانیم اثرات این اتفاق را در آینده‌ای نزدیک در تیم ملی ببینیم. من خیلی تلاش می‌کنم که پیراهن تیم ملی را بپوشم و بسیار به این امر خوش‌بین هستم. انگیزه زیادی دارم و درمورد کولاکوویچ هم شنیده‌ام که همه می‌گویند که توجه خاصی به جوانان دارد و این انگیزه من را مضاعف می‌کند. وی در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان این تیم شانس بیشتری برای درخشش در آینده دارند؟ تصریح کرد: در تیم شمس بازیکنان آینده‌دار زیادی حضور دارند که می‌توانند از نامداران والیبال باشند؛ نفراتی مانند شریفی، کاظمی و توخته و ... که قطعاً در آینده بیشتر از آنها خواهیم شنید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر