بازدید 5446

افزایش تعداد دکل‌های نفتی فعال در آمریکا

بنابر گزارش های منتشر شده، تعداد دکل های نفتی فعال در آمریکا برای دومین هفته ی متوالی افزایش یافته است. این در حالی است که در هفته های اخیر قیمت نفت به بالاترین سطح خود از سال ۲۰۱۴ میلادی رسیده بود.
کد خبر: ۷۷۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷ 04 February 2018

افزایش تعداد دکل‌های نفتی فعال در آمریکابنابر گزارش های منتشر شده، تعداد دکل های نفتی فعال در آمریکا برای دومین هفته ی متوالی افزایش یافته است. این در حالی است که در هفته های اخیر قیمت نفت به بالاترین سطح خود از سال ۲۰۱۴ میلادی رسیده بود.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از رویترز، گزارش های موسسه ی بیکر هیوز نشان می دهد که در هفته ی منتهی به ۲ فوریه آمریکا با افزودن ۶ دکل نفتی مجموع دکل های نفتی خود را به ۷۶۵ عدد رسانده است. همچنین، مجموع دکل های نفتی و گازی فعال در این بازه ی زمانی ۸۷۶ عدد بوده است. لازم به ذکر است که تعداد فعلی دکل های نفتی فعال در آمریکا در بالاترین حد خود از ماه آگوست سال ۲۰۱۷ تا کنون قرار دارد.

افزایش تعداد دکل‌های نفتی فعال در آمریکا

افزون بر این، تحلیلگران اقتصادی حوزه ی انرژی موسسه ی سیمونز آمریکا پیش بینی کرده اند که مجموع دکل های نفتی و گازی این کشور در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ میلادی به ترتیب ۱۰۰۶ و ۱۱۳۱ عدد خواهد بود.

لازم به ذکر است که در هفته ی گذشته مبادله ی آتی نفت خام آمریکا با قیمت حدودا ۶۵ دلار در هر بشکه انجام شد که این قیمت از ماه دسامبر سال ۲۰۱۴ تا کنون سابقه نداشته است. همچنین، باید به این نکته اشاره گردد که میانگین قیمت نفت خام آمریکا در سال های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۶ میلادی به ترتیب ۵۰.۸۵ و ۴۳.۴۷ دلار بود. پیش بینی می شود که میانگین قیمت نفت خام آمریکا در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ میلادی به ترتیب ۶۳ و ۵۸ دلار باشد. علاوه بر این، اداره ی اطلاعات انرژی آمریکا ‍پیش بینی کرده است که آمریکا در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ میلادی ۱۰.۳ و ۱۰.۹ میلیون بشکه نفت در روز تولید خواهد کرد.

همچنین، با احتمال افزایش قیمت ها در سال ۲۰۱۸، گفته می شود که شرکت های آمریکایی فعال در حوزه ی نفت در مقایسه با سال ۲۰۱۷ میلادی به میزان ۵ درصد بر هزینه های خود خواهند افزود. به طور مثال، شرکت Hess عنوان کرده است که در سال ۲۰۱۸ میلادی ۲.۱ میلیارد دلار در ‍پروژه های جاری خود در داکوتای شمالی و گویان هزینه خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی