بازدید 7660
۲

سرگردانی مسافران ایرانی در فرودگاه آتاتورک

کد خبر: ۷۶۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 29 January 2018
در پی لغو پرواز‌های مسیر ترکیه به فرودگاه امام خمینی (ره)، مسافران پرواز‌های چارتر تعدادی از شرکت‌های ایرانی به خاطر عدم سرویس دهی خدمات پشتیبانی در فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه با مشکل مواجه و سرگردان شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی لغو پرواز‌های مسیر ترکیه به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، برخی مسافران پرواز‌های چارتر تعدادی از شرکت‌های ایرانی به خاطر عدم سرویس دهی خدمات پشتیبانی در فرودگاه آتاتورک استانبول ترکیه با مشکل مواجه شدند.

در این ارتباط علیرغم پیگیری‌های انجام شده توسط نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در ترکیه، مقام مسئولی از طرف این شرکت‌های چارتری برای حل مشکل مسافران در فرودگاه حضور ندارد و عملا هیچکس پاسخگوی مشکلات مسافران نیست.

عدم پاسخگویی برخی شرکت‌های هواپیمایی ایرانی در فرودگاه‌های ترکیه مسبوق به سابقه بوده و خصوصا در شب کودتای ١٥ جولای ٢٠١٥ در ترکیه نیز مسافران ایرانی به سبب کوتاهی و تعلل برخی شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه‌های ترکیه سرگردان ماندند.

در همین راستا یکی از مسئولان سفارت ایران در آنکارا به خبرنگار فارس گفت که مسئولان امور کنسولی و ایرانیان سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا و سرکنسولگری جمهوری اسلامی در استانبول از شب گذشته برای رفع مشکلات هموطنان در تلاشند و متعاقبا گزارش جامعی از تخلفات و عدم مسئولیت پذیری شرکت‌های مسافرتی و ایرلاین‌های چارتر را برای مراجع ذیربط ارسال خواهند کرد.

براساس این گزارش، مسافران ایرانی در فرودگاه آتاتورک نسبت به عدم سرویس دهی مناسب و تعلل شرکت‌های توریستی و ایرلاین‌های طرف قرارداد، اعتراض کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
نیست که توی کشور ما پروازهاش که به تاخیر میخوره مسافرها رو میبرن هتل

تابناک کلا تو کشور نیستی ها
ما 2روزه بایه بچه سه ماهه اسیر شدیم دو روزه میریم فرودگاه از هتل دوباره برمیگردیم هتل از طرف ترکیش برامون هماهنگ شده فقط متاسفم با گذشت 3روز هنوز فرودگاه به وضع عادی برنگشته بهتره از طرف دولت و وزیر راه ایران پیگیری بشه نه ترکیه باند فرودگاه برای فرود شرایطش مناسب نیست شرکت هوایی هم ریسکو قبول نمیکنه ضعف مدیریت بی برنامه گی در تمامی موارد که واقعا باعث خجالته!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار