بازدید 4309
۵

انتقاد رضایی از روند خدمت رسانی به مردم در برف

کد خبر: ۷۶۸۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 28 January 2018

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار مطلبی در فضای مجازی به روند خدمت رسانی به مردم در برف انتقاد کرد.

به گزارش «تابناک» محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار مطلبی در فضای مجازی، به روند خدمت رسانی به مردم در برف انتقاد کرد.

رضایی در همین باره تصریح کرد: تصاویر زیادی از مسدود شدن بزرگراه‌های خروجی تهران و دیگر شهرها و توقف چند ساعته رانندگان و سرنشینان خودروها در محاصره برف و سرما منتشر شده است.

وی تاکید کرد: هرچند امدادرسانی به مسافران و اسکان آن ها در برخی معابر برون شهری با فداکاری انجام شد، اما غافلگیری دستگاه‌های مرتبط و پیش‌بینی نکردن چنین وضعیتی برای بزرگراه‌ها بیانگر همان درد مزمن یعنی ناکارامدی خدمات‌رسانی به مردم است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: رصد وضعیت هوا، اطلاع‌رسانی به موقع و تدارک امکانات برای عبور از وضعیت‌های بحرانی، انتظار شهروندانی است که بنا به هر دلیل جاده ها و حتی حمل و نقل ریلی و هوایی را در فصل زمستان انتخاب می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۵
کجا کارآمد بودیم که اینجا نیستیم ناراحت میشیم.
متاسفانه دولت در بحرانها و حوادث طبیعی علی رغم تشکیل ستاد های عریض و طویل مدیریت بحران در استان ها به شدت ضعیف عمل میکند
دیشب ، لحظه ای که برف شروع به باریدن کرد و پرواز ها مختل شد (حدود ساعت 1 صبح) ، با فاصله کمتر از 15 دقیقه از شروع کنسل شدن پرواز ها ، قیمت بلیط همه پرواز های سیستمی و تعدادی از پرواز های چارتر در شهرهایی که دچار بارش برف شدند ، ناگهان تا حدود سه برابر رشد کرد و قیمت بلیط ، از زیر دویست هزار تومان ، به پانصد و ششصد هزار تومان و در مواردی حدود 750 هزار تومان رسید . آیا اجازه داریم از مدیران این شرکت های هواپیمایی که نام ملی را هم یدک میکشند و زیر مجموعه دولت محترم هستند ، سوال کنیم که کدام ارتش اشغالگر ، با مردم سرزمین های اشغالی چنین رفتاری میکند ؟ یعنی چنین تصمیم گیرانی را میشود افرادی شریف و عاقل دانست ؟ در شرایطی که بخش عمده جاده ها بسته شده و بحران ناگهانی کشور را فراگرفته ، خون مردم را اینطور در شیشه کردن ، چه معنایی دارد ؟
آقایان برف سخت تره یا خاک 70برابر چه شده همه به تکاپو افتادین ضربه علمی اقصادی نمیخوریم وقتی کلان شهر تهران پایتخت تعطیل شده است خوزستان هم امروز خاک شده ولی چون درجه 3میباشد باید سرکاربرود واگر نرود توبیخ میشودتمام این رفتارها کشور را بسوی تفرقه سوق میدهد مادرجنگ ماها مدرسه تعطیل بود چی شد؟
دها سازمان و نهاد تحت عناوین مختلف بودجه های میلیاردی دریافت میکنند ولی همیشه از کوچکترین مشکلات کشور کوچکتر و ناتوانند,یک برف امده,اینهمه مشکل؟؟؟!!!!چه ستاد بحرانی,چه حلال احمری,چه اورژانسی,چه راهوری و راهداری؟؟؟!!!انتساب مدیران ضعیف نتیجه‌اش همین خواهد بود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار