بازدید 3661
۲

هوای تهران «پاک» شد

کد خبر: ۷۶۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ 28 January 2018
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا امروز بر برقراری شرایط کیفی هوای مطلوب دلالت می‌کند، گفت:انتظار می‌رود تا فردا (۹ بهمن) وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران همچنان در شرایط سالم قرار داشته باشد.

حسین شهبازی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا امروز بر برقراری شرایط کیفی هوای مطلوب دلالت می‌کند، گفت: گفت: دمای هوا طی دو روز آینده کاهش محسوسی خواهد یافت و در برخی ساعات به دمای زیر صفر درجه سانتیگراد خواهد رسید.

وی افزود: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از برقراری شرایط جوی ناپایدار طی امروز است و در برخی ساعات بارش برف و وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب غربی-غربی انتظار می‌رود و به تدریج در بعدازظهر از میزان ناپایداری جوی کاسته می‌شود.

شهبازی همچنین اظهار کرد: این شرایط فردا همچنان ادامه خواهد داشت و در برخی ساعات همراه با وزش باد موثر خواهد بود. با تداوم این شرایط در روز سه شنبه، (۱۰ بهمن) برای برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی - جنوب غربی پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه گفت: دمای هوا طی دو روز آینده کاهش محسوسی خواهد یافت و در برخی ساعات به دمای زیر صفر درجه سانتیگراد می‌رسد.

شهبازی در پایان اظهار کرد: میانگین شاخص کیفیت هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۴ و هوا در شرایط سالم بود. این شاخص هم اکنون ۳۴ و در شرایط پاک است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
پ ن پ
درود وصددرود بربرف وباران وباد که ازهمه دست اندرکاران امرپاکسازی وسالم سازی هوای تهران باعرضه ترند.
سالهاست که زمستانها هوای ناسالم وخطرناک داریم ومن درعجبم چرا یکی ازمسئولین براثر این آلودگی ها تلف نشده شاید می ترسند شهیدمحسوب نشوند درحفظ سلامت فردی خود تلاش می کنند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر