بازدید 3474

نوه ای که پدر بزرگش را کشت

کد خبر: ۷۶۷۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸ 25 January 2018
رئیس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: جوان سمنانی در حین استعمال مواد مخدر پدر بزرگ ۸۶ ساله خود را به قتل رساند.

به گزارش جام جم، سرهنگ محمد اسماعیل حداد ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه در تاریخ ۳۰ دی‌ماه ۹۶، فرزندان یک پیرمرد ۸۶ ساله که ساکن یکی از محله‌های سمنان بود به پلیس آگاهی مراجعه و خبر فقدان پدر خود را دادند، ابراز داشت: در این پرونده کارآگاهان پلیس آگاهی موضوع را در دستور کار خود قرار داده و به جستجوی این پیرمرد پرداختند.

وی بابیان اینکه روز گذشته با هماهنگی مراجع قضایی منزل پیرمرد مورد بازرسی قرار گرفت، افزود: پلیس آگاهی سمنان در بررسی اولیه با درب‌های قفل‌شده از بیرون اتاق‌ها مواجه شدند که این امر حساسیت پلیس را برانگیخت.

رئیس پلیس آگاهی سمنان بابیان اینکه جسد بی جان پیرمرد در زیر تعدادی کیسه سیمان کشف شد، ابراز داشت: آثار اولیه نشان از ضربه و خفگی بر روی جسد پیرمرد بود که در تحقیقات اولیه، پلیس به نوه این پدربزرگ به دلیل سوابق مختلف وی مشکوک شد.

حداد بابیان اینکه نوه این پدربزرگ در بازجویی اولیه به این قتل اعتراف کرد، افزود: این مرد جوان با توجه به اختلافی که با همسرش داشت به منزل پدربزرگش مراجعه می‌کند، که پس از برخورد پیرمرد با وی در حالی که مواد مخدر مصرف کرده بود با او درگیر شد که این درگیری در نهایت مرگ پیرمرد را رقم زد.

وی تصریح کرد: این مرد متهم به قتل پدربزرگ با تکمیل اعترافات خود و پرونده متشکله تحویل مراجع قضایی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار