بازدید 8892

ورود سامانه بارشی جدید از فردا

کد خبر: ۷۶۷۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵ 24 January 2018

سازمان هوااشناسی کشورر اعلام کررد: بخش هایی از جنوب غرب و غرب کشور تا پنجشنبه (5 دی) شاهد کاهش دید خواهند بود و سامانه بارشی دیگری همین روز از شمال غرب وارد کشور می شود.

به گزارش ایرنا از سازمان هواشناسی کشور، مدیر پیش‌بینی و هشدار این سازمان گفت: از بعد از ظهر سه‌شنبه (3 دی) با رخنه موجی از تراز میانی جو در برخی مناطق غرب، شمال غرب، زاگرس مرکزی و تا اواخر وقت در دامنه‌های جنوبی البرز؛ از جمله تهران افزایش ابر، وزش باد، بارش پراکنده و موقتی پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه افزود: طی این روز در برخی نقاط استان‌های گیلان، اردبیل و ضعیف‌تر در مازندران نیز وزش باد شدید جنوبی تداوم خواهد داشت.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با توجه به افزایش میزان سرعت باد در عراق و شمال عربستان، ظهور گردوخاک و کاهش دید با شدت و ضعف را در بخش‌هایی از جنوب‌غرب و غرب کشور تا روز پنجشنبه محتمل دانست.

وی برای امروز در غالب مناطق کشور ضمن افزایش دما، از استقرار جوی نسبتاً پایدار خبر داد.

به گفته وظیفه، فردا با ورود سامانه بارشی دیگری در بخش‌هایی از شمال غرب و غرب به تدریج ابرناکی و بارش برف و باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و از روز جمعه (6 دی) این موج، به اضافه نیمه شمالی غربی، استان‌های واقع در زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز را هم فرا می‌گیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر