بازدید 60176
با کمرنگ شدن تب و تاب کمک ‌رسانی

آغاز کمک‌رسانی‌های مجموعه گلستان به زلزله‌زدگان

کد خبر: ۷۵۵۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶ 17 December 2017

حدود یک ماه پیش زلزله‌ای به بزرگی بیش از هفت ریشتر با مرکزیت استان کرمانشاه اتفاق افتاد. اتفاقی که در عرض چند دقیقه، خانواده ‌های بسیاری را بی سرپرست و هزاران نفر را آواره کرد. با گذشت نزدیک به یک ماه از حادثه، زلزله زدگان همچنان شرایط سختی را می گذرانند. زندگی در چادر و نداشتن سرپناه مناسب با وجود هوای سرد و برف و باران، شرایط سختی را برای آنان رقم زده است.

به گزارش تابناک، با گذشت یک ماه از زلزله و کاهش توجه رسانه ها، حجم کمک های ارسالی نیز کاهش یافته است. با توجه به این موضوع حضور همدلانه و کمک‌رسانی‌ به زلزله‌زدگان پس از فرونشستن تب و تاب اولیه حادثه اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در این شرایط برای مردم شریفی که تا پیش از این از آسایش یک زندگی استاندارد برخورد بوده‌اند حالا شاید تهیه یک وعده غذای گرم سخت‌ترین کار باشد.

آغاز کمک‌رسانی‌های مجموعه گلستان به زلزله‌زدگان

در همین راستا، در روزهای اخیر 15 هزار پکیج مواد غذایی با هماهنگی سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به مناطق زلزله زده ارسال شده است. این پکیج ها که توسط شرکت گلستان و با همکاری فروشگاه های زنجیره ای هفت، شرکت محور ماشین و سایر شرکت های گروه اقتصادی گلستان تامین شده است حاوی مواد غذایی نیمه آماده و فوری می باشد و در بین زلزله زدگان غرب کشور توزیع شده است. تا باری هر چند اندک از دوش خانواده های آسیب دیده بردارد.

آغاز کمک‌رسانی‌های مجموعه گلستان به زلزله‌زدگان

طبق گفته مسئولان استانی زلزله زدگان حداقل تا چند ماه آینده و با فرارسیدن زمستان نیازمند همیاری و کمک می باشند. گروه اقتصادی گلستان سعی خواهد کرد در این مسیر همراه با سایر مردم نوع دوست ایرانی در کنار مردم شریف کرمانشاه باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت شرکت گلستان www.golestan.com مراجعه نمایید.

آغاز کمک‌رسانی‌های مجموعه گلستان به زلزله‌زدگان

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان