بازدید 5459

ماجرای گم شدن یک مجموعه ورزشی پرسپولیس مثل ماجرای دکل نفتی!

موضوع به یک مجموعه ورزشی مربوط می‌شود که در اختیار باشگاه بود و هم اکنون هم در اختیار پرسپولیس قراردارد و باشگاه از آن استفاده می‌کند. این مجموعه، جزو اموال تحت مالکیت قلمداد می‌شد. در آن مقطع به علت آنکه هنوز انتقال سند به نام باشگاه صورت نگرفته بود، طبق موازین قانونی از حساب‌ها و دارایی‌های باشگاه کسر شد
کد خبر: ۷۵۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 11 December 2017

حمیدرضا گرشاسبی در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره مسائلی که باعث بروز سوال در ذهن افکار عمومی شده بود، مطالبی را مطرح کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، سرپرست موقت پرسپولیسی ها درباره مطالبی که از مفقود شدن دارایی ۶۱ میلیارد تومانی باشگاه منتشر و سوالاتی درباره آن مطرح شد، تصریح کرد: این موضوع به شکلی مطرح شده است که برای بعضی سوءتعبیر به وجود آورد. به همین دلیل برای اطلاع هواداران باید بگوییم این یک بحث تخصصی در حوزه مسائل مالی است، ولی به شکلی مطرح شده که گویی اموالی گم شده است. این در حالی است که اصلا این طور نیست. اسناد مالی باشگاه کاملا بررسی و حسابرسی می‌شوند و مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. در این مورد هم چنین بوده است.

گرشاسبی اضافه کرد: موضوع به یک مجموعه ورزشی مربوط می‌شود که در اختیار باشگاه بود و هم اکنون هم در اختیار پرسپولیس قراردارد و باشگاه از آن استفاده می‌کند. این مجموعه، جزو اموال تحت مالکیت قلمداد می‌شد. در آن مقطع به علت آنکه هنوز انتقال سند به نام باشگاه صورت نگرفته بود، طبق موازین قانونی از حساب‌ها و دارایی‌های باشگاه کسر شد و اسناد اصلاح شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار