بازدید 4149
۱

قول‌هایی که وزیر ورزش به پرتابگر معروف ایران داد

کد خبر: ۷۵۴۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷ 10 December 2017

تنها ایرانی دارنده مدال دوومیدانی در المپیک صبح امروز به ملاقات وزیر ورزش و جوانان رفت تا برای ادامه کار خود با او جلسه بگذارد.

به گزارش تابناک ورزشی، احسان حدادی که مدت‌ها بود به دنبال ملاقات با وزیر ورزش و جوانان بود، صبح امروز به دیدار مسعود سلطانی فر رفت. حدادی پس از المپیک روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت اما حالا در 2 رویداد قبلی خود توانست خود را به روزهای اوج نزدیک تر کند.او پس از ملاقات با وزیر ورزش گفت:« خوشبختانه پس از مدت‌ها موفق شدم با وزیر ورزش و جوانان دیدار کنم و مشکلات و دغدغه‌هایم را درمورد دوومیدانی با وزیر ورزش در میان بگذارم. صحبت‌های زیادی در این ملاقات انجام شد و سلطانی‌فر هم نشان داد علاقه زیادی به رشته دوومیدانی دارد و اخبار آن را به خوبی پیگیری می‌کند. این موضوع جای شکر دارد و انگیزه زیادی به من داد. او حتی وزن دیسک‌هایی که ما پرتاب می کنیم را هم می‌‌داند. »

قهرمان پرتاب دیسک آسیا عنوان کرد: « وزیر ورزش قول داد هر کمکی از دستش برمی‌آید برای کسب مدال بازی‌های آسیایی و بعد از آن المپیک 2020 انجام دهد تا با آرامش و تمرکز 100 درصدی و بدون دغدغه به کارم ادامه دهم. قرار شد از لحاظ اردویی، امکاناتی و مالی حمایت‌های خوبی صورت بگیرد. وزیر معتقد بود حق دوومیدانی تنها یک مدال نقره نیست و باید مدال‌های بیشتری کسب شود. سلطانی‌فر اعلام کرد که در این چند وقت درگیر کارهای دولت و وضعیت استقلال و پرسپولیس بود و به همین دلیل طول کشیده بود اما اعلام کرد که در وزارت ورزش نشسته است تا کار ورزشکاران را راه بیندازد. ما هم او را به عنوان پدر معنوی ورزشکاران می‌دانیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. وزیر حتی محل تمرین مرا هم پیگیری کرد و گفت سعی می‌کنم بهترین شرایط را برای برگزاری اردوها و حضور مربی خارجی فراهم کنیم. »

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی به همکاری فدراسیون دوومیدانی برای جذب مربی خارجی اشاره کرد و گفت : ‏« فدراسیون ‏تاکنون همکاری لازم را کرده است و در خصوص جذب این مربی نیز اعلام کردند همکاری لازم را برای پرداخت ‏هزینه ها را ‏خواهند داشت.‏»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ما نفهمیدیم این اقای حدادی چیکارس بالاخره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست