بازدید 4647

تکذیب خبر دیوارکشی در کافه نادری

کد خبر: ۷۵۳۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴ 07 December 2017

با توجه به بروز برخی حواشی در شبکه های اجتماعی مبنی بر تفکیک زمین و دیوار کشی در محوطه هتل و کافه نادری ، مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام طی بیانیه ای اعلام کرد: موضوع تفکیک زمین، دیوارکشی و حتی جابجایی یک آجر در محوطه مجاور کافه نادری با پلاک ثبتی (203/24) از اساس خبرسازی و کذب است و به هیچ وجه چنین تصمیمی اتخاذ نشده است .

در این بیانیه آمده است: ستاد اجرایی مالک ملک مجاور کافه نادری می باشد و با توجه به اعلام شفاهی وکیل بهره برداران این ملک مبنی بر آمادگی برای خرید این ملک، به منظور حل مشکل کافه نادری این ملک در لیست مزایده قرار داده شده است. شایان ذکر است علیرغم اینکه مالکیت این ملک بیش از دو سال است که در اختیار ستاد اجرایی قرار دارد ولی با این وجود تا کنون و پیش از اعلام آمادگی از سوی وکیل بهره برداران در هیچ کدام از مزایده های ستاد این ملک در لیست مزایده قرار نگرفته است.

در این بیانیه تاکید شده است: حسب دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام تا تعیین تکلیف موضوعات اختلافی در این رابطه، این ملک از روز گذشته از لیست مزایده های ستاد خارج گردیده است و حتی در صورت چاپ این آگهی در روزنامه های روز شنبه ( که پیش از این ارسال و چاپ شده اند) پیشنهادهای ارسالی برای این مزایده بررسی نخواهد شد.

در بیانیه مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام آمده است: تاسف برانگیز است که با وجود اینکه تا کنون هیچ منبع رسمی خبر تفکیک زمین و دیوارکشی در محوطه کافه نادری را اعلام نکرده و مسئولیت ان را بر عهده نگرفته است برخی مسئولین و منابع خبری به نقل از شنیده ها این خبر را اعلام کرده اند.

در پایان این بیانیه خاطر نشان شده است: ضرورت حفاظت و نگهداری از میراث فرهنگی کشور همیشه از اولویت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام بوده و این ستاد قبل از هر سازمان یا نهاد دیگر خود را متعهد به حفظ میراث فرهنگی کشور می داند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار