بازدید 5082
سوژه

سود میلیاردی تیمهای ایرانی از داشتن بازیکن در جام جهانی2018

از آنجا که جام جهانی برای ایران حداقل 10 روز طول می کشد می توان مبلغ 85هزار دلار را حداقل عایدی هر باشگاه ایرانی دانست البته اگر کی روش بازیکنان بیشتری از لیگ ایران با خود به روسیه ببرد این سهم برای تیم های ایرانی بیشتر هم می شود
کد خبر: ۷۵۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 06 December 2017

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با حضورشان در جام جهانی 2018 سود قابل‌توجهی را به باشگاه‌های خود می‌رسانند.

به گزارش تابناک ورزشی، سود چشمگیر باشگاه‌های ایرانی از داشتن بازیکن در جام جهانی 2018 با قوانین فیفا که می گوید برای هر روز حضور در مسابقات حقی نصیب باشگاه های شان می شود، مسجل شده است.

خانم فاطما سامورا، دبیرکل فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) نامه‌ای را به تمامی فدارسیون‌های عضو فیفا ارسال کرده و طرح مالی مربوط به جام جهانی پیش‌رو را برای آنها تشریح کرده است. بر اساس این طرح، باشگاه‌ها به ازای هر بازیکنی که در تیم ملی کشور خود داشته باشند از بودجه‌ای که فیفا در اختیار فدراسیون مربوطه قرار داده، به ازای هر روز حضور در جام جهانی 2018 مبلغ 8 هزار و 530 دلار دریافت خواهند کرد. به این ترتیب سهم باشگاه‌های ایرانی از داشتن بازیکن در تیم ملی نیز رقم قابل‌توجهی خواهد شد.

در سال 2014، باشگاه بایرن مونیخ پس از قهرمانی تیم ملی آلمان در جام جهانی بیشترین درآمد را از این حیث داشت و مبلغ یک میلیون و 734 هزار و 367 دلار نصیبش شد و باشگاه رئال مادرید اسپانیا نیز با درآمدی 400 هزار دلاری از این حیث در رتبه دوم قرار گرفت. از آنجا که جام جهانی برای ایران حداقل 10 روز طول می کشد می توان مبلغ 85هزار دلار را حداقل عایدی هر باشگاه ایرانی دانست البته اگر کی روش بازیکنان بیشتری از لیگ ایران با خود به روسیه ببرد این سهم برای تیم های ایرانی بیشتر هم می شود در غیراینصورت این سود مالی و ارزی نصیب تیمهای خارجی خواهد شد.

سود میلیاردی تیمهای ایرانی از داشتن بازیکن در جام جهانی2018

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل