بازدید 11499

همدست شیطان اعدام می‌شود

کد خبر: ۷۵۲۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۰ 05 December 2017

حکم مرگ مجرم سابقه‌دار که به اتهام تعرض به دختری نوجوان بازداشت شده در دیوان عالی کشور تأیید شد. حکم اعدام همدست متهم مدتی قبل اجرا شده است.

به گزارش روزنامه جوان، پاییز سال ۹۲، دختر نوجوانی به نام مهتاب همراه پدر و مادرش به پلیس آگاهی رفت و به اتهام آزار از دو پسر جوان شکایت کرد. او در طرح شکایتش گفت: «دیروز ساعت‌۶ بعدازظهر برای رفتن به خانه مادربزرگم در خیابان خاقانی منتظر ماشین بودم که پراید سفیدرنگی توقف کرد.

سوار شدم و بعد از طی مسیری راننده به بهانه ترافیک به سمت بزرگراه امام علی رفت و سرنشین دیگر که در صندلی جلو کنار راننده نشسته بود یک‌باره به سمت من برگشت و به رویم چاقو کشید.

شیشه‌های عقب خودرو دودی بود و خیلی از بیرون دید نداشت به همین دلیل سرنشین به صندلی عقب آمد و بدون توجه به التماس‌هایم مرا آزار داد. بزرگراه خلوت بود و راننده جایش را با سرنشین عوض کرد و و این‌بار راننده به صندلی عقب آمد و... آنها با بی‌رحمی تمام مرا حوالی اتوبان آزادگان از ماشین به بیرون پرتاب کردند و رفتند. فقط در آن شرایط توانستم شماره پلاک پراید را به خاطر بسپارم.‌»

بعد از طرح شکایت، مأموران با ثبت شماره پلاک خودرو متهمان توانستند صاحب خودرو که یکی از مجرمان با سابقه به نام بابک بود را شناسایی و بازداشت کنند. این مرد ۲۸ساله با اعتراف به جرمش گفت: «من و فرشید در یک کمپ ترک اعتیاد با هم آشنا شده بودیم و بعد از آن در زمینه خرید و فروش مواد مخدر باهم فعالیت می‌کردیم.

روز حادثه دو نفری بعد از مصرف مواد در حالی که حالت طبیعی نداشتیم شاکی را به عنوان مسافر سوار ماشین کردیم و یک لحظه وسوسه شیطان شدیم و او را آزار دادیم.» با این توضیحات، متهم روانه زندان شد و در ادامه تحقیقات پلیس تلاش کرد تا دیگر متهم را نیز بازداشت کند، اما ردی از آن مرد جوان به دست نیامد.

پرونده بابک به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در آن جلسه متهم بعد از آخرین دفاع به اعدام محکوم شد. این حکم با تأیید در دیوان عالی کشور، مهرماه امسال اجرا شد. روز اجرای حکم در حالی که تلاش پلیس برای شناسایی دومین متهم پرونده ادامه داشت مأموران دریافتند فرشید در خانه پدری‌اش پنهان شده است.

به این ترتیب در یک عملیات ویژه متهم دستگیر شد. او در بازجویی‌ها جرمش را انکار کرد و مدعی بود در ربودن و آزار شاکی نقشی نداشته است اما با توجه به شواهد و قرائن موجود کیفرخواست علیه وی صادر و پرونده به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

بعد از اعلام رسمیت جلسه، متهم بار دیگر جرمش را انکار کرد و گفت: «با بابک به خاطر خرید و فروش مواد مخدر و اموال مسروقه اختلاف مالی داشتم و او از من کینه داشت به همین دلیل بعد از دستگیری خواسته است انتقام بگیرد و پای مرا به این پرونده باز کند.‌»

در ادامه متهم در پاسخ به سؤال ریاست دادگاه درباره اینکه چطور شاکی تو را بعد از سه‌سال از میان چندین متهم دیگر شناسایی کرد، پاسخ داد: «من اصلاً این دختر را نمی‌شناسم و او را ندیده‌ام. شاید اشتباه کرده باشد.‌»

متهم همچنین در خصوص سه سال زندگی مخفیانه‌اش گفت: «به خاطر اختلاف با خانوده‌ام، این مدت در دماوند بودم و آنجا زندگی می‌کردم. وقتی شنیدم بابک بازداشت شده است گمان کردم پلیس او را به خاطر حمل و نگهداری مواد مخدر دستگیر کرده است و از ماجرای آزار دختر نوجوان اطلاعی نداشتم.‌»

در پایان هیئت قضای بعد از آخرین دفاع، با توجه به مدارک موجود در پرونده متهم را به اعدام محکوم کرد. این حکم به دیوان عالی کشور فرستاده شد و در شعبه ۲۴ دیوان نیز تأیید شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۴
يكم به نظر حكم اعدام سنگين مياد يا شايد همه مطالب پرونده ارايه نشده ويا شايد هم خانواده دختر خانوم آدماي پر نفوذي هستن مثلا اگر اون دو شيطان صفت بچه مايه دار ويا خانواده هاي پرنفوذي بودن به نظر شما به راحتي اعدام مي شدن؟!
شما را به خدا قسم میدهم از این مسئولین قضایی بخواهید کسانی که بعد از تجاوز، قربانی خود را زنده نگه میدارند اعدام نکنند... هیچ عقل سلیمی منکر شیطان صفتی یک متجاوز به یک دختر بی پناه نیست، ولی با این احکام، سایر افرادی که این عمل را مرتکب میشوند قطعاً عاقبت خود را تحت هر شرایطی اعدام میدانند و منطقاً قربانی خود را زنده نمیگذارند تا احتمال لو رفتن خود را کاهش دهند.... کاش به گوش متولیان امر برسد...
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
ببخشید اشتباه مثبت زدم، کاملا مخالفم
این حیوانات فقط به درد مرگ می خورند
ناشناس
| Denmark |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
باشه رضا. ولی باید بعد زندان بیان همسایه تو زندگی کنن.
فقط اعدام . اصل بد نیکو نگردد زانکه بنیادش بد است .
توجه توجه:«من و فرشید در یک کمپ ترک اعتیاد با هم آشنا شده بودیم و بعد از آن در زمینه خرید و فروش مواد مخدر باهم فعالیت می‌کردیم.
با مزاحمان نوامیس باید با شدت هرچه تمام برخورد کرد. اعدام خوب است ولی کار طاقت فرسا در اردوگاه های اجباری به مدت 10 سال و پس از آن اعدام کردن متهم خیلی بهتر است. ضمنا بهتر است از این اردوگاهها فیلم تهیه شود و در تلویزیون نشان دهند تا دیگر کسی جرات نگاه چپ کردن به زن و بچه مردم را هم نداشته باشد چه رسد به تعرض.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
اقا ایشان تازه در کمپ ترک اعتیاد رفیق تبهکاری هایش را پیدا کرده اگه با تبهکاران یکجا جمع بشن بیان بیرون دیگه به مور و ملخ هم رحم نمیکنن
این حکم کمی شبهه دارد
قربانی بعد از سه سال چهره متهمان را شناسایی کرده
قربانی مورد ازار جنسی قرار گرفته یا تجاوز
حکم اعدام برای دو نفر حکمی سنگین بوده و بهتر بود هر کدام به تحمل ۲۰ حبس بدون بخشش محکوم میشدند
باید ببینیم اکثریت مطلق ملل مترقی جهان با نوع جرم چطور برخورد می کنند دستگاه قضایی ما هم اینگونه برخورد نماید با این همه مشکلات عظیمی که برای ازدواج جوانان در کشور وجود دارد نباید انتظار داشته باشیم در بین ده ها میلیون نفر جوان مجرد و بیکار کشور از این نوع بزه ها اصلا نداشته باشیم
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
ملل مترقی !!! ببخشید یک نفر به ناموس مردم تجاوز کنه ببرنش زندان بخوره بخوابه بعد هزینه اون زندان من شما از مالیات بدیم! از طرف دیگه زندگی یک بیگناه هم تباه کرده بنظر من مترقی ترین حکم همین است و بهتره اعدام ایجور اشخاص همانی باشد که در اسلام گفته شده نه با چوبه دار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴
حالت خوشه یعنی هر کی نمیتونه ازدواج کنه باید به ناموس مردم تجاوز کنه
اعدام
این دخترنوجوان چراوالدینش اوراتنهابه خیابان وعزیمت به جایی دیگرباماشین شخصی مسافربرمیفرستند چراحداقل توجیهش نمیکنند که سوارخودرویی بادوجوان مشکوک نشود!بعدکه فاجعه وتجاوزاتفاق افتاد شکایت میکنند؟!باتوجه به اینکه این مسأله فراوان درتهران اتفاق میافتد جای سوال فراوان نیزدارد؟!!!خواهش میکنم یکی جواب دهد!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل