بازدید 18938

دستگیری معاون قلابی وزیرنفت

کد خبر: ۷۴۹۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 23 November 2017
رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری فردی خبر داد که تحت عنوان معاون وزیرنفت و مدیرکل تدارکات و پشتیبانی مناطق جنوب اقدام به کلاهبرداری کرده بود.
 
به گزارش آرمان، سرهنگ جواد صفایی اظهار کرد: بنا به شکایت دو نفر از فردی به هویت (م) که با معرفی خود به‌عنوان معاون وزیرنفت و مدیرکل تدارکات و پشتیبانی مناطق جنوب از آنها کلاه‌برداری کرده بود، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
 
وی افزود: متهم نامبرده به شاکیان گفته بود که می‌تواند به‌واسطه آشنایان خود تمام آهن‌آلات ضایعاتی شرکت نفت را خریداری و مقدار ۱۰‌هزار تن نفت سفید و ده‌هزار تن حلال روغن، زیر قیمت بورس با توجه به سهمیه‌ای که دارد، خریداری کنند و همچنین اگر مبلغ ۳۰‌میلیارد تومان آجیل و خشکبار خریداری نمایند می‌تواند آن را در شرکت نفت به مبلغ ۵۱‌میلیارد و ۴۷۰‌میلیون تومان بفروشد.
 
سرهنگ صفایی ادامه داد: با توجه به وعده‌های دروغینی که این فرد داده بود شاکیان اقدام به انجام هزینه‌های میلیاردی برای کترینگ غذای کارکنان وزارت نفت، سفارش کارتن، خرید برنج، زعفران و غیره کرده و مبلغی را نیز به متهم برای انجام هماهنگی‌های مربوط و اخذ تاییدیه‌های لازم داده بودند.رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با توجه به اینکه ادعاهای متهم کذب بود پس از مدتی با خودرو یکی از شاکیان متواری شد.وی بیان کرد: با توجه به شکایت شاکیان متهم تحت تعقیب قضائی قرار گرفت و در منطقه کلاک شهرستان کرج رویت شد.
 
سرهنگ صفایی گفت: متهم پس از دیدن ماموران پلیس سعی در فرار با خودرو کرد که در حین فرار با چند خودرو دیگر نیز تصادف کرد و درنهایت دستگیر شد.وی گفت: نامبرده در تحقیقات به‌عمل‌آمده به جرم خود اعتراف کرد و پرونده برای شناسایی شاکیان احتمالی دیگر درحال بررسی است.
 
رئیس پلیس آگاهی استان البرز یادآور شد: مردم بخصوص صاحبان صنایع و کسب‌وکارها به افرادی که در قالب کارچاق‌کن ادعای آشنایی نزدیک با مقامات دولتی رادارند، اعتماد نکنند و فریب وعده‌های پوچ و وسوسه‌کننده این قبیل افراد را نخورند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل