بازدید 14471
برای فروش از امروز

قیمت جدید انواع نان اعلام شد

قیمت انواع نان برای فروش در نانوایی‌های دولتی تهران اعلام شد. بر این اساس قیمت نان بربری از ۶۵۰ به ۷۵۰ تومان، نان تافتون سنتی از ۴۰۰ به ۴۶۰ تومان، قیمت نان سنگک از ۸۰۰ به ۹۲۰ تومان و نان لواش و تافتون گردان از ۲۱۰ به ۲۴۰ تومان افزایش یافته است.
کد خبر: ۷۴۹۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸ 22 November 2017
قیمت انواع نان برای فروش در نانوایی‌های دولتی تهران اعلام شد. بر این اساس قیمت نان بربری از ۶۵۰ به ۷۵۰ تومان، نان تافتون سنتی از ۴۰۰ به ۴۶۰ تومان، قیمت نان سنگک از ۸۰۰ به ۹۲۰ تومان و نان لواش و تافتون گردان از ۲۱۰ به ۲۴۰ تومان افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، چندی پیش ستاد تنظیم بازار از افزایش ۱۵ درصدی قیمت نان خبر داده بود. بر این اساس قرار بود که از اول ماه آذر قیمت نان بدون تغییر در وزن فعلی چانه‌ها در سراسر کشور با ۱۵ درصد افزایش فروخته شود. همچنین قرار بود در استان‌ها قیمت انواع نان توسط استانداری و در تهران توسط اتاق اصناف اعلام شود که روز گذشته علی فاضلی - رییس اتاق اصناف - به ایسنا اعلام کرد که قیمت‌های جدید نان در تهران از هفته آینده به نانوایی‌ها ابلاغ می شود. اما با توجه به مصوبه و ابلاغیه ستاد تنظیم بازار قرار شد قیمت‌ها طبق توافق اولیه، از امروز (یکم آذر) در سراسر کشور اعمال شود.

در همین راستا اتاق اصناف با صدور بخشنامه‌ای ضمن اعلام وزن قانونی چانه‌های نان به نانوایی‌ها که بدون تغییر مانده، مجوز افزایش قیمت را داده است. بر اساس ابلاغیه رئیس اتاق اصناف از تاریخ اول آذرماه ۱۳۹۶ نرخ جدید نان حداکثر با افزایش ۱۵ درصد به قیمت فروش فعلی نان با اوزان مختلف به شرح جدول زیر اعلام می‌گردد:

بدیهی است همراه با افزایش نرخ مصوب نان نظارت مستمر بر ارتقای کیفیت به منظور کاهش ضایعات نان و احترام به مطالبات مصرف‌کنندگان مورد انتظار است.

وزن چانه‌ انواع نان بدون تغییر مانده و بدین شرح است:

وزن چانه خمیر نان بربری ۵۱۰ گرم
وزن چانه خمیر نان تافتون سنتی ۲۳۰ گرم
وزن چانه نان لواش تافتون گردان ۱۴۰ گرم
وزن چانه نان سنگک ۵۶۰ گرم

گفتنی است قیمت آرد برای نانوایی‌های سنتی همان ۶۶۰ تومان سابق خواهد بود و برای نانوایی‌های صنعتی ۹۰۰ تومان است و افزایش قیمت نان تاثیری در قیمت آرد ندارد، چراکه با قرار است برای جبران زیان انباشت کارخانه‌های آردسازی دولت پرداختی داشته باشد. بر این اساس به ازای هر تن آرد 70 هزار تومان ضرر محاسبه شده به آردسازان پرداخت می‌شود که قرار است این پرداخت به صورت نقدی در دستور کار قرار گیرد یا این‌که به جای آن گندم برای کارخانه آردسازی مربوطه تامین شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۷
این مسخره بازی های چیه؟! پول خورد از کجا بیارن ملت ؟40 تومن و 30 تومن و 60 تومن رو چجوری جور کنن مردم و نانوا ها؟!نمیفهمن یا خودشون رو به اون راه میزنن؟
از شیرمرغ تا جان آدمیزاد همه چیز دایما درحال گران شدنه نان هم روش البته مرغ یک پا داره و تورم همان همچنان تک رقیمه !!!!!!!!!!
خدایی من توی کف این ده تومن و بیست تومن و شصت تومنش موندم که چطوری نانوا و مشتری می خوان بین خودشون حل کنند؟
آقا تا به الان هم قیمت بررسی از 750 تا 1000 در نوسان بوده و سنگک هم در انواع 750 و 1000 و 2000 . لطفا بفرمایید دقیقا چند درصد. پول خرد هم ندارند رند اعلام کنید
مردم 20 تومانی و 40 تومانی و 60 تومانی از کجا پیدا کنند ؟ تصمیم گیرندگان خودشان نمی فهمند یا مردم را نفهم فرض میکنند.
نون سنگ داخل شیراز تا الان 1000 تومان بوده و نان لواش و تافتون گردان 250 تومان.
اونم داخل استانی که خودش تولید کننده گندم هست. چرا؟
این نرخ نون تو کدوم شهره تو تهران که نون تافتون شیشصد تومنه حتما با افزتیش میشه هشتصد.نون سنگک هم که هزار تومنه ساده که با افزایش نرخ میشه هزار و دویست.افزایش دستمزد کارگرای نونوایی رو هم ملت باید بدن؟؟
همین الآن قیمت سنگک 1300 تومان است چطور با 15 درصد افزایش می شود 920 تومان ، کی توتهران نان سنگک 800 تومانی خورده ؟
خیلی جالبه و البته قابل پیش بینی-چند وقت پیش در همین سایت تابناک به نقل از یکی از همین اقایون افزایش و یا احتمال افزایش قیمت نان رد شده بود-من بعد از خوندن خبر مربوط به تکذیبیه خبر افزایش نان خطاب به همکارام گفتم حتما قیمت نان افزایش پیدا میکنه-اصولا در ایران برای اماده سازی ذهن مردم برای یک اتفاق اول تکذیبیه خبر میاد-مثلا خبر تکذیبیه افزایش قیمت سوخت-مطمئنا چند وقت دیگه قیمت سوخت هم خبر افزایشش میاد-هر تکذیبیه به دنبالش خبر تاییدیه میاد
اخه نابغه ها پول خرد کجا بود که بقیشو بدن.اقلا با چن گرم بالا پایین قیمتو رند میکردین.
نان سنگک که 1000تومان و 1500 تومان میخریدیم شاید قیمت جدید از طرف کسانی اعلام شده که تاکنون به نانوایی جهت خریر نان مرجعه نکرده اند یا جل الخالق
بدیهی است همراه با افزایش نرخ مصوب نان نظارت مستمر بر ارتقای کیفیت به منظور کاهش ضایعات نان و احترام به مطالبات مصرف‌کنندگان مورد انتظار است.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟آدم نمیدونه با این مطالب که مردم رو چیز دیگری فرض میکنند بخنده یا گریه کنه ؟؟؟
الان تافتون 460 تومان چطوری می خواهند بقیه پول خرد را بازگردانند؟ خب می کردند 450 یا 500 تومان. و یا سنگک هم همینطور 920 تومان. می توانستند وزن نان را کم یا زیاد کنند.
بسیار عالی متشکریم
نان دولتی دیدی سلام من را برسان.
این کار خطرناکی بود که متاسفانه انجام شد حالا باید منتظر عواقبش باشیم
روحانی مچکریم
یکسری از نونوها تو چونه خمیرشون که می دزدند حالا بیایید اینجوری گرون کنید.بچه ای که خانواده اش به فکرش نیست اگر کسه دیگه دست نوازش سرش بکشه اونوقت اون خانواده دیگه صاحب بچه نیست.اقایون باید فکر مردم باشند.
دیهی است همراه با افزایش نرخ مصوب نان نظارت مستمر بر ارتقای کیفیت به منظور کاهش ضایعات نان و احترام به مطالبات مصرف‌کنندگان مورد انتظار است.

حتما" همینطور خواهد شد مثل دفعات قبل خصوصا " احترام........"
الان به نظر شما ما چطور میتونیم نان سنگک رو 920 تومان خرید کنیم؟!!!!!!
نانواها که پول را از مردم میگیرند.ولی کسی پیدا میشه کیفیت نان مردم را کنترل کند؟؟؟؟!!!!
ببخشید نام محله ای که این نونها رو با این قیمت میدن بگید که ماهم از ائنجا خرید کنیم حکایت پیاز سیب زمینی محله نارمک هستش
روجانی متشکریم تا 1400 !!
نانواییهای (غیر آزاد) محله ما (آبک و امامزاده قاسم) یک ساله سنگگ و بربری 1000 میفروشند
2 سال پیش دو نرخ داشت یکی ساده 800 تومان و یکی با 10 عدد کنجد 1000 تومان معمولش هزار تومانی بود اگه کسی ساده میخواست باید سفارش میداد اونم با کلی اخطار که طول میکشه باید وایسی و... ولی از پارسال دیگه همون ساده شو 1000 تومان میفروشه با 10 عدد کنجد 1500 و با 30 عددکنجد 2000 تومان
هی
مدت هاست در میادین تره و بار قیمت لواش 250تومان و سنگک بالای هزار تومان است
قربون شما برم هر چند وقت یکبار دم ارزنی نان میزنید
حقوق ده درصد زیاد میشه نان 15درصد
فقط ازخدا میخواهم یک عقل بشما بدهد
تا حا لا برنج نمیخوردیم کم کم نان هم نباید بخوریم
لابد دوباره چون میخوان کیفیت نون رو افزایش بدن..خخخخخخخخخخخ
سنگگ تو همه شهر شیراز 1000 تومنه فقط تهران 800 تومنه اونم برای اینکه دهن پایتخت نشینها بسته بمونه!!
انشاالله افزایش بعدی رو به یارانه ها بدهند، 45500 تومن دیگه کفاف نون خالی رو هم نمیدهد
مگه وزن چانه ها قابل راستی آزمایی است؟ مردم بدبخت فلاکت زده را سر کار گذاشتید؟
دستتون درد نکنه . شما به مردم لطف میکنید .
واقعا برای این گرانی خسته نباشید مردم بیچاره کردید لاقل خود تون میلیاری می خورید بزارید مردم گرسنه به نانی دلخوش باشند
عموجان ما از پارسال داریم بربری را 800 تومن تا 1000 تومن ، سنگک را از 1200 تا 1500 تومن و تافتون را 300 تومن می خریم . شما از قافله عقبید.خواب بودید؟
این نرخی که شما اعلام کرده ایدنه تنها قیمت ها افزایش پیدا نکرده بلکه کاهش هم پیدا کرده .
دارین با مردم شوخی میکنید؟
ما که دور از چشم همه برای سی و سه سال نونمون رو ذخیزه کردیم رفت. حالا شما گرونش کنید. فکر می کنید سر ما کلاه می گذارید؟ نه. ولی آخرش هم خودتون ضرر می کنید.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار