بازدید 5146

کاهش قابل ملاحظه دما در استان‌های شمالی

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش قابل ملاحظه دما، ابرناکی و بارش پراکنده در برخی استان‌های شمالی کشور خبر داد.
کد خبر: ۷۴۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲ 26 October 2017
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش قابل ملاحظه دما، ابرناکی و بارش پراکنده در برخی استان‌های شمالی کشور خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت آب و هوای کشور در دو روز آینده گفت:  روز پنجشنبه در بیشتر مناطق کشور جو پایداری حاکم است و افزایش نسبی دما در نوار شمالی و نیمه غربی کشور رخ می‌دهد.  روز جمعه نیز با نفوذ جریان‌های خنک شمالی، ضمن کاهش قابل ملاحظه دما دراستان‌های ساحلی دریای خزر، در مناطقی از اردبیل، گیلان و غرب مازندران ابرناکی و بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد:  بعد ازظهر روز جمعه درمناطقی ازشمال غرب کشور ، درساعات بعد از ظهر رشد ابر همراه با وزش باد با احتمال رگبار پراکنده دور از انتظار نیست. از بعدازظهرروز شنبه نیز  با گذر موج  تراز میانی از شمال غرب در استان‌های آذربایجان غربی و شرقی در بعضی ساعات افزایش ابر، رگبار باران، گاهی وزش باد و در مناطق شمال و غرب آذربایجان غربی رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی استان تهران در روز جمعه توضیح داد و گفت: فردا آسمان این استان کمی ابری تا نیمه ابری خواهد بود. همچنین وزش باد و در بعدازظهر افزایش آن نیز دور از انتظار نیست. دمای هوا در سردترین ساعت این روز ۱۸ درجه و در گرمترین ساعت به ۲۷ درجه سانتی گراد می‌رسد.

وظیفه همچنین اضافه کرد: در روز شنبه نیز برای استان تهران، آسمانی کمی ابری و غبارصبحگاهی گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود و بیشینه دما نیز ۲۷ و کمینه آن ۱۸ درجه بالای صفر خواهد بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر