بازدید 7518
۶

بازداشت عوامل فرصت‌طلب در تجمع مردم در ارومیه

کد خبر: ۷۴۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ 24 October 2017
دادستان عمومی و انقلاب ارومیه از دستگیری برخی عوامل فرصت طلبی خبر داد که به بهانه اعتراض به اتفاق دیروز در یکی از مدارس ارومیه ،شب گذشته به دو مدرسه دیگر در این شهر حمله کرده و خسارت هایی به بار آورده بودند.

به گزارش ایسنا، مصطفی حبیبی دادستان عمومی و انقلاب ارومیه با اعلام اینکه پس از وصول گزارش هایی مبنی بر تجمع اولیای دانش آموزان مدرسه ای در منطقه اسلام آباد در اعتراض به سرایدار این مدرسه که در ادامه منجر به حضور و تجمع عده ای عناصر فرصت طلب در محل شده بود، شخصا در محل تجمع حاضر شده است، گفت: به اتفاق برخی دیگر از مسئولان ضمن صحبت با والدین دانش آموزان آنان را دعوت به متفرق شدن و پیگیری قانونی موضوع کردیم که انصافا هم با  آرام شدن شرایط مردم عادی که احساسات‌شان از شنیدن خبر برانگیخته شده بود متفرق شدند.

وی افزود: متاسفانه در این بین عده‌ای فرصت طلب با سوءاستفاده از شرایط پیش آمده اقدام به تحریک مردم کردند که تعدادی از آنها شناسایی و دستگیر شدند و تحقیقات از آنها آغاز شده است.

حبیبی گفت: سرایدار این مدرسه نیز با صدور دستور قضایی بازداشت شده است.

دادستان ارومیه گفت: حدود ساعت ده شب گذشته نیز عده‌ای اندک از فرصت طلبان دوباره به 2 مدرسه دیگر حمله کردند و خسارت هایی به بار آورده‌اند که تعدادی از آنان نیز دستگیر و تعدادی متواری شدند که تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش و به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، دادستان ارومیه در پایان تاکید کرد: مردم خوب و شریف ارومیه آرامش و امنیت خود را به خوبی قدر می دانند و در کنار مسئولان و عوامل ایجاد نظم و امنیت اجازه فرصت طلبی را به افراد منفعت طلب و مخل نظم و آرامش نخواهند داد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۶
فرصت طلب نه غيرتمند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
کسی که دو مدرسه دیگه رو آتیش می زنه بی غیرته و فرصت طلب
بنظر میرسه با این اتفاقات وهمچنین تیتر هین خبر بهتره مقاله تابناک حذف بشه چون واقعا عدهای فرصت طلب اقدام به این کار کردند نه اولیا ومردم حامی کودکان
مردم منتظرجرقه اند
فرصت طلب ، شاید هم فتنه !
اصلاً بیجا کردند سر و صدا کردند ناموس این ملت هم فدای یک ریال از امثال 3000 میلیاردیها !!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر