بازدید 10094

تایید آزار و ضرب‌وجرح اهورای 2ساله

کد خبر: ۷۳۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲ 17 October 2017
رئیس کل دادگستری گیلان درباره وقوع یک فقره کودک آزاری منجر به قتل در رشت گفت: ناپدری طفل در بازجویی اظهار داشته که هیچگونه سابقه و مشکل روانی نداشته و در زمان اقدام به این جنایت مواد مخدری نیز مصرف نکرده است، اما به منظور بررسی دقیق این ادعا پرونده به پزشکی قانونی ارجاع شد.

به گزارش میزان احمد سیاوش‌پور گفت: ناپدری یک پسربچه حدوداً 3 ساله پس از آزار و اذیت جسمی این کودک، سر طفل را به دیوار می‎کوبد که در اثر این اقدام کودک فوت می کند.

سیاوش‎پور گفت: ناپدری طفل در بازجویی اظهار داشته که هیچگونه سابقه و مشکل روانی نداشته و در زمان اقدام به این عمل مجرمانه مواد مخدری نیز مصرف نکرده است اما به منظور بررسی دقیق این ادعا پرونده به پزشکی قانونی ارجاع شد.

رئیس کل دادگستری گیلان در پایان گفت: پرونده در بازپرسی در مرحله تحقیقات مقدماتی است و جسد طفل به منظور بررسی به پزشکی قانونی ارسال شده است؛ همچنین وضعیت روانی متهم نیز توسط کادر روانپزشکی در پزشکی قانونی بررسی خواهد شد.

همچنین، مدیر کل پزشکی قانونی گیلان با تایید آزار جنسی و ضرب و جرح اهورا، ضربه مغزی را علت اصلی مرگ این کودک 2 ساله اعلام کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۸
امان از دست این مردا که دیگه شورشو در اوردن
پاسخ ها
یعقوب
| United States of America |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۵
لطفا مساله رو جنسییتی نکنین مادرهایی!!هم بودن که از این کارها کردن...متاسفانه خبرهایی که حاکی از رشد
سادیسیم در اشکال مختلف در جامعه هست شنیده میشه که نیاز به تحقیقات و تحلیلهای اساسی است ولی خب دو روز بعد همش فراموش میشه تا خبری و تاسفی بعد
باز هم یک فاجعه دردناک،تا کی باید باید شاهد این جنایات در مملکت باشیم؟ این فرشتگان خداوند چه گناهی کردند که توسط ناپدری و یا نامادری بصورت فجیعی کشته می شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
الزاما به ناپدري نامادري بودن ربطي نداره، مگه پدر و مادر بچه ها كم مي كنن اين كارا رو؟
این کثافتو باید هرجه سریعتر اعدام کرد تادرس عبرت بقیه باشه
با سلام
قضات محترم دادگستری لطفا و بخاطر خدا بلایی به سر این شرور نامرد بیاورید که گریه کند و اشک بریزد وخواهش کند که او را هلاک کنید در سریال 24 نشان میداد داروی تزریقی هست که بعد از تزریق فرد حداکثر درد ممکنه را احساس میکند و همه چیز را لو میدهد و التماس میکند که او را با تیر بزنند تا راحت شود این بلا و بدتر از آنرا به سر این شرور بیاورید که قبل از مردن پاک و راحت از این دنیا برود.
يكي نيست به اين رواني ها بگه آخه شما كه اعصاب نداريد چرا ازدواج مي كنيد !
گريم گرفت به خدا قسم.. بميرم برات كو چولوى ٢ ساله.......
چرا روزنامه های چهره این کثافتارو با سانسور نشان میدن؟
متاسفانه هر روز خبرهايي درد ناك از اين دست ميشنويم كه مو بر بدن ادم راست ميشه ، اينكه اين مملكت داره به كدام سمت ميره و چه اتفاقات شرم آور و غير قابل قبولي از لحاظ انساني رخ ميده. واقعا مسئولين ذيربط بايد يك اسيب شناسي جدي در اين رابطه انجام بدن. وضعيت بگونه اي شده كه ادم از انسان بودن خودش دچار شرم ميشه.من كه هر روز براي ظهور اقا امام زمان(عج) دعا ميكنم. راستي آيا در كشورهاي مسلمان اطراف خودمان(ان كشورهايي كه لااقل حكومت مركزي با ثباتي دارن، نه آنهايي كه درگير جنگ داخلي هستند) مثل عربستان يا قطر و امارات نيز به نسبت جمعيتشان از اين اتفاقات ميفته (بعيد ميدانم، هر چند از اين كشورها خوشم نمي ايد). البته رخ دادن اين اتفاقات از لحاظ رواني تاثير بسيار بدي بر جامعه ميگذارد. شخصا ميترسم موقعي كه فكر ميكنم در جامعه و پيرامونم اين طور افراد حيوان صفتي در حال پرسه زدن هستند، بياييم حقيقت را بگوييم كه از اين لحاظ چقدر امنيت داريم ؟
پناه میبرم به خدا از شر انس بدتر از جن
بنظرم اعدام با طناب و جرثقیل اصلا درست نیست . اینا رو باید با گیوتین چنان گردنشونو بزنن که کله کثیفشون چند متر پرتاب بشه . اینجوری شاید کمی آدمهای مریض مثل این به خودشون بیان
با اين همه ارقام اعدام، بهتر نيست مسئولين موضوع قتل بويژه كودكان معصوم را آسيب شناسي كنند؟ بلاخره در پس اين همه ادعا معنويت و ديانت كسي نبايد پاسخگوي اين اعمال باشد. آيا نبايد ما با كشورهايي كه مسئولين تبليغ ميكنند همين زوديها سرنگون ميشوند و اخلاق و معنويت حاليشان نيست، فرقي داشته باشيم.
آتنا-بنیتا-ملیکا-ستایش-اهورا-.................... گناه این کودکان معصوم چه بود؟ مملکت به کجا میره. مشکلات روحی و روانی و خانوادگی + وضع اسفناک اقتصاد نتیجه اش همینه.اقایون مسولین از خواب غفلت بیدار بشین
دیگه فاتحه این جامعه رو باید خوند. این جامعه ایه که مرداش به خاطر غیرت به زنا و دخترای غریبه دعوا را ه می انداختن؟
چرا خبردقیق رو ننوشتید قضیه تجاوز بوده.میخواید مردم جریحه دارنشن.اگه درج نکنید بای تابناک
مردم بیمار
از انسان بودن خودم متعنفر شدم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان