بازدید 16887

توضیحات بهزیستی در مورد قتل اهورای 2.5ساله

کد خبر: ۷۳۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 18 October 2017
معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان در مورد قتل اهورا توضیح داد.

به گزارش ایسنا دکتر رضا جعفری، در خصوص قتل کودک 2.5 ساله رشتی که همه مردم استان و کشور را عزادار کرده است، گفت: طی گزارش واصله به خط 123 مبنی بر یک مورد کودک آزاری در تاریخ 22 مهرماه سال جاری توسط انتظامات بیمارستان پورسینا، در خصوص کودک اهورا قاسمی، کودک 2.5، که به علت ضربه مغزی در کما است، تیم اورژانس به این بیمارستان اعزام شد.

وی افزود: طی مصاحبه‌ای که با پزشک بخش ترومای بیمارستان پورسینا انجام گرفت، نظر وی این بود که بعلت ضربه شدید مغزی، کودک دچار خونریزی مغزی شده است؛ همچنین طی عکسبرداری که از بدن کودک انجام گرفت محرز شد که ریه کودک به علت نامعلومی به شدت آسیب دیده است‌.

جعفری ادامه داد: طی مصاحبه‌ای که با مادر کودک انجام شد، اظهار کرده است: زمان وقوع حادثه در منزل حضور نداشته است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان با اشاره به مصاحبه‌ای که با ناپدری اهورا انجام شده است، گفت: بنا به اظهارات مجتبی قربانزاده ناپدری اهورا، کودک زمان رفتن به سرویس بهداشتی تعادل خود را از دست داده و محکم به زمین خورده و ضربه مغزی شده است.

وی تصریح کرد: ناپدری اهورا در خصوص ازدواج اول خود که منجر به طلاق شده و یک دختر 2.5 ساله از آن ازدواج دارد که حضانتش با همسر اولش است.

جعفری در پاسخ به سوال کارشناس اورژانس اجتماعی در خصوص جدایی از همسر اول خود بیان کرد که علت جدایی به دلیل اعتیاد همسرش بوده است که بعد از شنیدن این اظهارات کارشناس تیم اورژانس اجتماعی سریعا به بخش ترومای بیمارستان پورسینا مراجعه و در خصوص وقوع تعرض جنسی از پزشک بیمارستان خواستار معاینه و آزمایشات مربوطه شد و در طی معاینه وقوع کودک آزاری جنسی تایید شد. متاسفانه بدلیل شدت و ‌عمق آسیب، اهورا پس از ساعاتی که در کما بود، فوت می‌کند.

معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان اضافه کرد: گزارش پرونده توسط کارشناس تیم اورژانس به حضور معاون دادستان دادسرای عمومی و انقلاب رشت داده می‌شود و وی گزارش مربوطه را به شعبه 6 بازپرسی ارجاع‌ و توسط کارشناس، پرونده در اختیار شعبه 6 بازپرسی قرار گرفت‌.

جعفری گفت: در ادامه پیگیری در راستای کسب اطلاع از سرانجام پرونده قضایی مورد کودک آزاری جسمی و جنسی در خصوص کودک ۲.۵ ساله اهورا قاسمی توسط کارشناسان اورژانس اجتماعی ۱۲۳ رشت صورت می‌پذیرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۱۸
خدایا به کجا رسیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
بنده در بیمارستان روانپزشکی ، به چشم خودم دیدم که مادر ، فرزند2 ساله اش را به علت نداشتن پول مثل توپ به زمین می کوبید .
از طرفی هم ، مردم نمی دانستند چه کار کنند .
من که شوکه شده بودم .
ای کاش می توانستم کمکی کنم ، ولی چون کارمند آنجا هستم باعث دردسر می شود .
خیلی بدم میاد که به اینجور آدما میگن حیوان صف، کدوم حیوان با هم جنس نابالغ خودش به زور رابطه جنسی برقرار می کنه؟؟؟؟؟!!! بسیاری از حیوانات برای جلب توجه جنس مخالف کارهای خاصی انجام می دهند که رضایت او را به دست آورد. فکر نمی کنم تجاوز در دنیای حیوانات وجود داشته باشه.
بی سئوال جواب و فوت وقت اویزونش کنید
پاسخ ها
سام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
این همه اویزون کردین شده این!
خداوند چه صبری دارد قلب انسان از شنیدن این اخبار وحشتناک بدرد می آید
متاسفانه وقتي حلال و حرام قاطي شود اين چنين فجايعي هم در سطح وسيع بوجود مي آيد
پاسخ ها
سام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
در مسئله بنیتا که هلال و حرام نبود عامو چرا نمی خواهین قبول کنین که ما مشکل اجتماعی داریم
در ملاء عام اعدامش کنند .
باید قصاص کرد اونم به صورت جمعی
به نظر من ممکنه واقعا" اتفاقی بوده باشه مثلا"‌خود کودک در دستشویی افتاده باشه و یا داستانهای دیگر من باور نمی کنم یک انسان به کودک 3 ساله تجاوز بکنه !!!
ولی کلا" من مصاحبه مادر کودک رو هم شنیدم و به نظر من مادر کودک باید اعدام بشه نه اون آقا
مادری که کودک 3 ساله رو تو خونه تنها می زاره باید اعدام بشه تا بفهمه که نباید شهوت و حوس را بر کودک ترجیح داد و به نظر من پسره گرفتار فضای مجازی ورسانه ها شده و قضیه نمی تونه تعرض و تجاوز باشه .
متاسفانه یک عده در فضای مجازی نفرت پراکنی وکینه توزی می کنند و می خواهند به خود ما القا کنند که ما ایرانیها ادم های بی وجدانی هستیم !
خلاصه این که مملکت ما درسته از لحاظ اجتماعی به انحطاط رسیده ولی دیگه یکم هم پیاز داغش رو زیاد می کنند
مادره تا موجب کشته شدن چند نفر دیگه نشده اعدام شود یا خودش خود کشی کند.
به خدا کار از این حرفها گذشته طی شش ماهه گذشته چند نفر(برای کار مشابه) اعدام شدهاند و یا منتظر اعدام هستند؟آیا درست شد؟والا به خدا ما ایرانیا داریم جواب یک سری کارهایی را که کردیم پس میدیم والا به خدا عادی نیست،مگه میشه این همه وحشی گری آخه داریم به کجا میریم؟!!!!!من اصلا منظور گناه معصیت نماز این چیزها نیست......خیلی چیزهایی هست که ما مردم عادی نمیدونیم
البته دادستان رشت تجاوز رو رد کرده ولی اثار سوختگی تازه در دست و سوختگی قدیمی در پای این کودک مشاهده شده ولی علت مرگ را ضربه مغزی عنوان داشته که ناپدری هم اقرار کرده .
چون بچه حضانتش با مادر بوده و مادر خودش درگیر پرونده است و خبری هم از پدر نیست احتمالا کسی نباشه که پرونده رو پیگیری کنه پرونده در دادگاه خاک می خوره و بعد از چهار پنج سال اطاله دادرسی طرف آزاد میشه میره دنبال کثافتکاری بعدیش
خدا لعنت کنه این حرومزاده کثیفو که به بچه 2.5 ساله هم رحم نمیکنه
همه میگن اعدام
این همه اعدام کردن درست که نشد هیچ بدتر هم شد
مشکل ریشه ای هستش با اعدام اعدام اعدام درست نمیشه
اینو اعدام کنید بقیه درست میشن
قاتل آتنا اعدام شد آیا درس عبرتی برای متجاوز اهورا شد؟؟؟؟؟؟
معلومه که نه
خداوند مهربان و رحیم نخواست بیش از این بچه اذیت و آزار شود و او را در پناه خود گرفت. پروردگارا ما را ببخش و بیامرز. آمین
این مرد را باید اعدام نکرد بدهید دست مردم تا تیکه تیکه اش بکنند. تجاوز به کودک 2.5ساله یعنی چه؟ چه لذتی داشت؟ ...............
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار