بازدید 17688

پاسخ ترامپ به مخالفت‌ها پس از سخنرانی‌اش

کد خبر: ۷۳۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵ 14 October 2017
رئیس جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری با این ادعا که بسیاری با اظهارات روز جمعه وی درباره ایران موافق هستند، مخالفت طرف های دیگر برجام با خود را تلویحا به سود تجاری آنان از این توافق ربط داد.

به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در پیامی توئیتری به صورت تلویحی مخالفت طرف های دیگر برجام با سخنان او در رد پایبندی ایران به برجام را به سود آنان از تجارت با ایران ارتباط داد.
 
ترامپ نوشت: افراد زیادی در موافقت با سخنرانی امروز من درباره ایران صحبت می کنند. طرف های توافق درآمد زیادی از تجارت با ایران دارند!
 
وی در یک سخنرانی در روز جمعه (به وقت واشنگتن) ضمن تشریح راهبرد جدید دولتش در قبال ایران، تهران را به نقض روح برجام متهم کرده و اعلام کرد که پایبندی ایران به برجام را تایید نمی کند.
 
ترامپ با این اقدام سرنوشت برجام را در دستان کنگره قرار داده و با این ادعا که برجام ناقص است، از آنان خواست این توافق را اصلاح کرده و اجازه ندهند که ایران بتواند موشک های بین قاره ای بسازد.
 
رئیس شورای ملی ایرانیان آمریکا در پاسخ به این توئیت ترامپ نوشت: تحریم ها علیه ایران را بردار تا آمریکا هم از تجارت با ایران سود ببرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان