بازدید 19882
۲

قاتل دو زن و یک کودک تجریشی در لیست اعدام

کد خبر: ۷۳۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴ 03 October 2017
قاتل دو زن و یک کودک در تجریش تهران در لیست اعدام قرار گرفت. با پیگیری های خانواده قربانیان از قوه قضائیه، این مرد قرار است در ماه صفر به دار مجازات آویخته شود.

به گزارش رکنا، در پی گزارش آتش سوزی در یک ساختمان و ساعتی بعد از حضور آتش نشانی، مرد جوانی به نام مهدی 28 ساله به محل جنایت آمد و قصد برهم زدن صحنه جنایت داشت که بازپرس ویژه قتل به او مشکوک شد و دستور دستگیری اش را داد. با انتقال متهم به اداره آگاهی مهدی به قتل زن جوان به همراه پسر بچه اش و مادر شوهر او اعتراف کرد که انگیزه جنایت خونین خود را سرقت عنوان کرد.
 
 
 
متهم در تشریح جنایت گفت: به خانه دوستم رفتم هنگامی که با زن دوستم روبه رو شدم من را به داخل دعوت کرد تا منتظر آمدن دوستم شوم. نمی دانم چطور فکر سرقت به ذهنم رسید و همسر دوستم را با سیم خفه کردم و طلاهای وی را به سرقت بردم.
 
زمانی که قصد خارج شدن از خانه را داشتم مادر دوستم که واحد روبه رویی بود من را شناخت و مجبور شدم برای اینکه شناسایی نشوم او را با هجده ضربه چاقو از پای در بیاورم و طلاهای زن میانسال هم به سرقت ببرم.
 
وی در ادامه گفت: نمی دانم آن روز چه مرگم بود در حال خارج شدن از مهلکه بودم که پسر بچه دوستم از مدرسه تعطیل و به خانه آمد که با چاقو شاهرگ او را زدم و بچه دوستم را هم به قتل رساندم، بعد این ماجرا شیر گاز را بریدم و منتظر منفجر شدن خانه شدم، وقتی که خانه منفجر شد از آنجا فرار کردم.
 
ساعاتی بعد به برای اینکه بدانم چه خبر شده به قتلگاه رفتم و می خواستم بدانم آیا از خودم سرنخی به جا گذاشتم که ماموران من را به عنوان متهم اصلی این پرونده دستگیر کردند و در بازجویی ها به جرم خود اعتراف کردم.
 
همسر داغ دیده که سه سال است منتظر اعدام این جانی است، به همراه خانواده اش برای دادخواهی به مقابل قوه قضاییه رفته بودند، گفت: چند ماه پیش قاتل همسر، مادر و پسرم به قصاص و پرداخت دیه محکوم شد، با اینکه پرونده به شورای احکام رفت و تمام مراحل قضایی خود را طی کرد نمی دانم چرا قاتل خانوداه ام را اعدام نمی کنند، در این مدت به هر دری که فکرش را می کنید زدم من فقط می خواهم بدانم چرا اعدام چنین قاتلی این همه زمان می برد اما قاتل آتنا و امثال آن سریع به جزای خود می رسند.
 
در ادامه خانواده و آشنایان مقتول برای روند پرونده شان به معاونت قوه قضائیه مراجعه کردند و بعد به دادستانی رفتند که مقام های مسئول اعلام کردند که این قاتل در لیست اعدام قرار دارد و در ماه صفر به مجازات خواهد رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲
وااای!!!قاتل های روانی تو جامعه پر شدن.
چطور اين آدمها رو بشناسيم قبل از اينكه جنايت كنند؟ درصدشان چقدراست؟ آيا پليس بايگاني از افراد شرور و كساني كه دعوا راه مياندازند دارد؟ اطلاع رساني؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل