بازدید 44964

تجاوز دسته‌جمعی به یک زن در «جلگه وحشت»

کد خبر: ۷۳۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴ 02 October 2017
با دستگیری تعدادی از متهمان پرونده آدم ربایی و تجاوز به عنف در مشهد، ماجرای جلگه وحشت لو رفت.
 
به گزارش روزنامه خراسان، سی و یکم تیر گذشته چند زن و مرد که مدعی بودند از چنگ «شیاطین جلگه وحشت» گریخته اند، هراسان خود را به ماموران انتظامی رساندند و پرده از ماجرایی وحشتناک برداشتند. این افراد که تنها آشنایی و رابطه دوستی با یکدیگر داشتند در اظهارات خود ادعا کردند: ما قصد داشتیم برای یکی از همراهانمان «جشن تولد» برگزار کنیم تا آن زن 35 ساله غافلگیر شود. به همین خاطر به همراه چند نفر از آشنایان و دختر 15 ساله آن زن برنامه ریزی کردیم تا این «پارتی تولد» را در منطقه تفریحی شاندیز برگزار کنیم. این گونه بود که شش زن و دو مرد به راه افتادیم اما خودرو 206 برای عزیمت به شاندیز کافی نبود به همین خاطر از یکی دیگر از دوستانمان خواستیم به همراه ما در این جشن شرکت کند. او هم قبول کرد و چند نفر از ما داخل پراید نشستیم و حرکت کردیم اما در مسیر حرکت با یکی از دوستانمان که سوار بر موتورسیکلت بود روبه رو شدیم و ماجرای جشن تولد را برایش بازگو کردیم.
 
«س» با شنیدن این حرف ها گفت: ما خانه ای ویلایی در جلگه بالای روستایی در منطقه ده غیبی داریم که کنار تپه واقع شده است و منظره ای زیبا دارد! می توانید از آن مکان برای برگزاری جشن استفاده کنید!! ما هم قبول کردیم و به همراه او به سمت روستای مذکور به راه  افتادیم ولی بعد از طی مسافتی هوا تاریک شد و بعضی از زنانی که همراه مان بودند از رفتن به «خانه باغ جلگه ای» منصرف شدند، وقتی موضوع را با «س» درمیان گذاشتیم او اصرار می کرد که آن جا همه امکانات فراهم است و در واقع از بازگشت ما جلوگیری می کرد. در همین حال بود که ناگهان حدود 10 نفر که سوار بر یک دستگاه پراید و چند موتورسیکلت بودند با قمه و چوب و چماق اطراف مان را محاصره کردند و با تهدید به مرگ از ما خواستند به سوی «خانه باغ جلگه ای» حرکت کنیم.
یکی از آن ها که «م. غ» نام داشت برای عملی کردن تهدید خود، با ته دسته کارد ضربه ای به سر «آ» زد. در حالی که دیگر چاره ای نداشتیم به همراه آن ها به سوی «خانه باغ جلگه ای» به راه افتادیم. هوا کاملا تاریک شده بود که  ما را به آن خانه وحشتناک بردند. یکی از آن ها به زن 35 ساله ای که همراه ما بود، گفت: «تو باید قربانی دیگران شوی!» اگر به خواسته های ما تن بدهی با زنان و دختران دیگر کاری نداریم!! دو نفر از آن شیاطین، زن 35 ساله را به پشت خانه بردند و راننده پراید را نیز نزد خودشان نگه داشتند. ما هم از این فرصت استفاده کردیم و در تاریکی شب از آن جا گریختیم.
 
گزارش خراسان حاکی است: در پی اظهارات شاکیان، ماموران انتظامی بلافاصله مراتب را به قاضی سیدجواد حسینی (معاون دادستان مشهد) اطلاع دادند و بدین ترتیب با صدور دستورهای ویژه ای از سوی مقام قضایی، ماموران انتظامی شبانه وارد عملیات شدند. آنان وقتی خانه باغ جلگه ای را به محاصره درآوردند که تعدادی از متهمان با استفاده از تاریکی شب و فضای باز دشت از محل گریخته بودند.
 
در این میان راننده پراید به همراه مرد 45 ساله ای که مدعی بود فقط برای دوستانش مشروب به این مکان آورده است درحالی داخل باغ به دام افتادند که مشخص شد «شیاطین جلگه وحشت» لاستیک های پراید او را پنچر کرده اند تا نتواند از محل بگریزد. زن 35 ساله نیز که از چنگ «شیاطین جلگه وحشت» رها شده بود، از ماجرایی هولناک پرده برداشت و از تجاوز به عنف گروهی چهار نفره از متهمان سخن گفت.
 
گزارش خراسان حاکی است: با توجه به اهمیت وحساسیت موضوع و ادعاهای هولناک شاکیان، «قاضی غلامعلی صادقی» (دادستان مرکز خراسان رضوی) با صدور دستوراتی، خواستار پیگیری سریع ماجرا و دستگیری متهمان شد و به همین خاطر پرونده مذکور در شعبه 409 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد و توسط قاضی «محمد دشتبان» رسیدگی شد. تاکید دادستان برای برخورد قاطع با عاملان آدم ربایی و ادعای هولناک زن 35 ساله درباره «شیاطین جلگه وحشت» ، موجب شد تا مقام قضایی دستگیری متهمان فراری پرونده را به  نیروهای عملیات ویژه مشهد بسپارد بنابراین گروه زبده ای از ماموران به سرپرستی سرهنگ بهرام‌زاده (رئیس اداره عملیات ویژه مشهد) و با نظارت و هدایت مستقیم سرهنگ محمد بوستانی (فرمانده انتظامی مشهد) تحقیقات پلیسی خود را در این باره آغاز کردند.
 
زن 35 ساله که برای روشن شدن برخی زوایای تاریک این پرونده دوباره به تشریح ماجرای «شیاطین جلگه وحشت» پرداخته بود در اظهاراتی تکان دهنده اضافه کرد: وقتی دو نفر از شیاطین مرا به پشت آن خانه بردند و حدود 45 دقیقه مرا آزار دادند، دیگر همراهانم از محل گریختند اما وقتی دوباره به داخل اتاق بازگشتیم دو نفر دیگر از آنان به طرز بی شرمانه ای به آزار من پرداختند . وقتی به مرد 45 ساله که «و- ص» نام داشت و برای آن افراد شیطان صفت مشروب تهیه کرده بود، گفتم نگذارد بیشتر از این مرا آزار بدهند، با وقاحت گفت: تا حالا که تحمل کرده ای!! باز هم تحمل کن!
 
گزارش خراسان حاکی است: در پی اظهارات این زن جوان که مدعی بود همسرش پس از شنیدن ماجرای «شیاطین جلگه وحشت» دو بار دست به خودکشی زده است، ماموران عملیات ویژه در اقدامی هماهنگ و غافلگیرانه موفق شدند طی چند روز گذشته، برخی از عاملان اصلی پرونده آدم ربایی و تجاوز به عنف را دستگیر کنند. این افراد  در مواجهه حضوری با زن 35 ساله، شناسایی و با صدور قرار قانونی از سوی قاضی دشتبان روانه زندان شدند تا تحقیقات بیشتری درباره زوایای تاریک این پرونده صورت گیرد.
 
در همین حال قاضی شعبه 409 مجتمع قضایی شهید بهشتی مشهد با تایید دستگیری تعدادی از متهمان این پرونده گفت: هنوز عملیات پلیسی با صدور دستورات ویژه قضایی برای دستگیری دیگر افراد فراری ادامه دارد.
 
قاضی دشتبان افزود: این افراد با عناوین اتهامی آدم ربایی، قدرت نمایی با چاقو، تهدید، حبس غیرقانونی، ایراد صدمه بدنی و شرب خمر روبه رو هستند اما رسیدگی به اتهام تجاوز به عنف گروهی در صلاحیت دادگاه کیفری یک است که اقدامات لازم در این زمینه صورت می گیرد.
بنابراین گزارش، معاون دادستان مشهد نیز با تاکید بر برخورد قاطع دستگاه قضایی با عوامل ایجاد احساس ناامنی در جامعه گفت: برخی جرایم از رعایت نشدن اصول اخلاقی، ضعف ایمان و ارتباطات خارج از عرف سرچشمه می گیرد که گاهی به جرایم خطرناک منجر می شود بنابراین تقویت اعتقادات مذهبی و رعایت اصول شرعی و اخلاقی تنها پناهگاهی است که می تواند انسان را در برابر هجمه های گناه محفوظ نگه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۱
انتشار یافته: ۱۰۶
بند فرهنگ و اجتماع از هم گسیخته است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
وقتی میگین ما باید آزاد باشیم
آزادی آزادی همین میشه
اگه مثل اول انقلاب دستورات اسلام اجرا کنیم و زنان در خانه مدیریت خانواده داشته باشن و
توی شرکتا و ادارات دولتی منشی مردان هوس باز نباشن
همه اینا درست میشه
فقط اعدام و نابودی مخفیگاه شیطانی انها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
مثل اینکه خبر قبلی رو نخوندی طرف رو بعد از شش سال از تجاوز اعدام کردن اونم بعد از اینکه نامزد طرف خودکشی کرده بود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
آن کسانی که شرایط اجتماعی را هم به اینجا کشانده
را هم با آن ها اعدام کنند.می کشانند
طیب الله انفسکم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
خفه شو \
تقویت اعتقادات یا تقویت امنیت اجتماعی
ده سال طول می شکه تا یک حکم کوچیک درباره اینا بدن مطمئنا آخرش هم یک حکم خفیف و دیگر هیچ.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
نه برادر حکم تجاوز همیشه اعدام هست
طبق قانون
چرا این زن انقد نگران شوهرش هست پاشده با چهار نفر به اصطلاح دوست رفته به خوش گذرونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بنابراین تقویت اعتقادات مذهبی و رعایت اصول شرعی و اخلاقی تنها پناهگاهی است که می تواند انسان را در برابر هجمه های گناه محفوظ نگه دارد.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۲
وقتی میگین ما باید آزاد باشیم
آزادی آزادی همین میشه
اگه مثل اول انقلاب دستورات اسلام اجرا کنیم و زنان در خانه مدیریت خانواده داشته باشن و
توی شرکتا و ادارات دولتی منشی مردان هوس باز نباشن
همه اینا درست میشه
در دستگیری و اعدام متجاوزان کوچکترین شک و تردیدی نباید داشت.

در عین حال روی سخن من با اون خانم مصیبت دیده است. برای شما جشن تولدی تدارک دیده بودند که همسرتون از اون خبر نداشته؟؟ اون هم با 2 تا مرد نامحرم؟
پاسخ ها
سیروس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
" در عین حال روی سخن من با اون خانم مصیبت دیده است. برای شما جشن تولدی تدارک دیده بودند که همسرتون از اون خبر نداشته؟؟ اون هم با 2 تا مرد
"نامحرم؟"
*** شما علم غیب داری که ندیده قضاوت میکنی ****
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
شما چقدر تاریک فکری یه کم روشنفکر باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
خود اون آقایون گفتن که رابطه بین ما دوستانه بوده. این یعنی نامحرم. خودتون را گول نزنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
یعنی شما با تمام خانم های نامحرم حرف نمی زنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
ناشناس 21:58
از چیزی به نام عقل بهره مندی؟! سوال بی ربط تر و مسخره تر از این به ذهنت نرسید؟
سپیدار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
چه دوستان آقای جالبی داشته این خانم که تنهاش گذاشتن و رفتن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دیگه حالم از این کشور بهم میخوره . باید رفت از اینجا باید رفت.
صد رحمت به قبیله ادم خوارا.مملکته ما داریم؟
همش دعا می کنم یه شرایطی فراهم بشه از این کشور بذارم برم
جالبه اجازه برگذاری کنسرت د ر مشهد رو نمیدن ولی حولناکترین و بیشرمانه ترین اتقافات در مشهد رخ میده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
هولناک .
نقاط تاریک این گزارش زیاد است.
1) آن زن 35 ساله که دختر 15 ساله داشته و تولدش بوده، چرا بدون همسرش رفته است؟
2) چرا از بین 6 زن و دختر همراه، فقط آن زن 35 ساله که ظاهرا تولدش بوده را جدا کرده اند؟
3) چطور هنگام عزیمت که هوا در آستانه تاریک شدن بوده است، دوست خود (س) را روی موتور دیده اند؟ چطور شده که ایستاده اند و صحبت کرده اند و با هم سر رفتن به آن مکان به توافق رسیده اند؟
4) چطور ظاهرا آن مرد موتورسوار توانسته است به این سرعت حدود 10 نفر را هماهنگ کند که با قمه و چوب و چماق آنجا حاضر شوند؟
5) آن 10 مرد قمه و چوب و چماقدار چرا در جلگه وحشت منتظر نبوده اند و ظاهرا در تعقیب این افراد بوده اند؟
6) آن زن 35 ساله و راننده پراید که توسط دو نفر به پشت ساختمان برده شده اند، چطور 9 نفر مرد قمه و چوب و جماق دار باقی مانده نتوانسته اند از 5 زن و دختر و 2 مرد مراقبت کنند تا اینها فرار کنند؟
7) با توجه به اینکه این جنایت وحشیانه توسط 4 نفر رخ داده، نقش 7 نفر دیگر چه بوده است؟
8) نقش دوستشان (س) در این ماجرا چه بوده است؟
9) نحوه فرار این افراد با توجه به حضور بیش از 11 مرد چگونه بوده است؟
10) پس از اینکه متاسفانه آن زن 35 ساله توسط دو نفر از آن خبیث ها به پشت ساختمان برده شده، این 7 نفر فرار کرده اند. چرا اینقدر دیر به پلیس خبر داده اند تا وارد پرونده به این با اهمیتی شود؟ آنقدر دیر که متاسفانه این زن 35 ساله فقط 45 دقیقه توسط دو نفر آزار دیده است و پس از آن داخل اتاق شده و متاسفانه دو نفر دیگر به طرز بی شرمانه ای او را آزار داده اند. در صورتیکه بلافاصله بعد از فرار می توانستند از طریق تلفنی به پلیس خبر دهند. یا بالاخره حتما در اطراف آدمی بوده که او را مطلع کنند.
11) هفت نفری که فرار کرده اند آیا با خودرو 206 خود فرار کرده اند یا به شکل دیگری؟
12) چگونه آن مردان شیطان صفت پلید، با توجه به فرار کردن 7 نفر از گروگان ها که باید هر لحظه امکان ورود پلیس را می داده اند، با خیال راحت مشغول پیاده کردن نیات شوم خود بوده اند؟
13) چگونه بعد از گذشت بیش از دو ماه از وقوع این جنایت کثیف، هنوز تمام متهمان پرونده که ظاهرا باید اطلاعات کاملی از آنها در دسترس باشد، دستگیر نشده اند؟
گزارش مذکور بسیار مبهم و ناقص می باشد. شاید هنوز بتوان سوالات ابتدایی زیادی در مورد آن مطرح کرد. انتظار می رود جهت رفع ابهامات گزارش کاملی ارائه گردد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
داداش استعداد داریا
برو آگاهی چی شو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
شرلوک هلمز؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشی از ضعف ایمان نیست اشتباه نکنید اینها اصلا ایمان ندارند اما وحشی گریشان ناشی از چیزی دیگر است عقده های سرکوب شده شاید و شاید خیلی چیزهای دیگر
مشکل مشهد با لغو کنسرت حل نمی شود...
کشور عزیزمون ایران
عاقبت تماشای برنامه ها و سریالهای مبتذل ماهواره ای که مروج اصلی فساد در جامعه است همین است .
خدا وکیلی هر چهار نفر را اعدام کنید .
ایشالا کی اعدام میشن؟
وقتی زن مرد نامحرم در جایی جمع میشوند نفر سوم خود شیطان است . فارغ از جرمی که اتفاق افتاده است که صد در صد مجازات شدید عاملان آن را هم میطلبد. کدوم زن یا دختر حسابی همچنین کاری میکند که دچار چنین بلاهایی بشود؟ 100 درصد دفعه اولشان نبوده که چنین مجالس عیش عشرتی ترتبیت میداده اند که یک بار هم چنین شده است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
مجلس تولد عیش و عشرته؟ بفرمایید یه راس بریم بمیریم
اعدام فقط صورت مسئله رو پاک میکنه
مسئولین باید جواب بدن چه بر سر جامعه ما رفته که منجر به سقوط اخلاقی شدیم که هر روز باید خبر قتل کودک و تجاوز بشنویم.
مسئله اصلی مطلقا با اعدام حل نمیشه
میگم من اگه همسایه م مذهبی نیست یعنی حق دارم بهش تجاوز کنم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
:0
برگشت به عهد راهزنی و غارت...
سوال: چرا آمار جرم و جنایت در مشهد بالاست؟
چقدر پلیس زود عمل کرده45 دقیقه پشت خونه وحتما 45دقیقه داخل خونه کلا 90دقیقه انگاری این افراد ریگی تو کفششون بوده به پلیس زنگ نزدند یا اینکه پلیس دیر عمل کرده؟؟
عین فیلم های آمریکایی بود
هر جا که این مسائل پیش می آید علت اصلی آن عدم رعیت اصول اخلاقی و دینی می باشد و تنها را ه نجات، دین است نه لاابالی گری و خوش گذرانی و پول پرستی و شهوت پرستی و ماهواره و ....
فقط اعدام سریع این انگلهای جامعه . اعدام.
تا جایی که ما خبر داریم 24 ساعت روز در سیمای میلی تعلیمات مذهبی داده می شود پس چرا ایمان مردم به این روز افتاده .
تقصیر زنان و کودکان است که متجاوزان گروهی به انها حمله می کنند!
تفصیر کنسرت هاست .
این حیوانات را باید داخل قیر داغ انداخت. امیداوریم هرچه سریعتر مقامات قضایی این شیاطین را به بدترین شکل ممکن مجازات کنند
مبارکه هردم ماجرایی
آقا چیه این همه شلوغش میکنید. تجاوز کزدن. کنسرت که برگزار نکردن. اگه کنسرت گذاشته بودن اونوقت باید میگرفتینشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
:)))))))
در مشهد مقدس !!!!
آقایون هموطن بودند یا اتباع بیگانه ؟؟؟
مشهدو این جنایات...........

چشم مسولاش گرم بخصوص.............
کاش فکری به حال نیاز جنسی میشد
مشکل فرهنگی و اجتماعی در این مملکت فراوان شده، نه اینکه در گذشته نداشتیم ولی قبول کنیم بیشتر شده، ضمنا این خانم الان خودش بسیار افسرده و ناراحت است اما روی سخنم با دیگران است، به مکانهای خلوت و دور از شهر که دسترسی به پلیس دشوار است نروید، اینکه تصور کنید چند نفر هستید و هیچ مشکلی پیش نمیاد بسیار تصور اشتباهی است. اتفاق شاید 1000 بار نیفته ولی کافیست همان یکبار بیفته که یک عمر افسردگی و ناراحتی بهمراه داره.
با سلام خواهش ما این است که این م س غ بازی رو جمع کنید طرف هر کثافتی بوده اسمش را کامل بنویسید.
کدام شیطان صفت چند نفر را باید اعدام کنیم شیطان صفت خانمی است که با پوشش مبتذل جوان مردم را به بند کشیده تا مادامی که محرکهای جنسی جوانان از طریق ازدواج یا چیزی شبیه موجود سایر کشورهای اسلامی تخلیه نشود از همین هم بدتر می شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
آها ببخشید پس باید اون خانم رو اعدام کنن..
این زنه عقل نداشت برای تولدش با چند زن و مرد غریبه میره تو بیابون ها!!!!!!!! از ماست که بر ماست
بابا ملت مراقب خودتون باشین اینقدر بی خیالی تا کی!!؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
مگر متجاوزان سوال کرده بودند که همسر ایشان همراهشان هست یا خیر؟ آنها کار خودشان را کردند
با سلام
لطفا همه این اشرار را تیرباران فرمایید ولو اینکه 100 نفر هستند
این ها رو حتما توی همان روستا اعدام کنید
چقد وحشتناک. جامعه ی ایران بشدت بسمت دره ی سقوط اخلاقی و اعتقادی در حرکت است. من بشدت با خواندن این خبر احساس خیلی بدی نسبت به وضعیت موجود کردم.
متاسفانه تو جرم و جنایت داریم پیشرفت میکنیم
2 مرد و چند زن برای یک زن متاهل بدون اطلاع شوهرش جشن تولد میگیرن و آخرش اینطوری میشه!
اصلا معلوم نیست تو این مملکت چه خبره!
بیکاری و پارتی بازی و فساد جامعه رو نابود کرده کاملللللللل
جالب بود. خانمی که دوستانش (زن و مرد) بدون اطلاع خانواده برایش جشن تولد گرفتن. در راه با یکی از دوستانشان !!!!!!!!؟؟؟؟که سوار بر موتور سیکلت بوده برخورد کردن به پیشنهاد او به ویلایش رفتن. اونجا هم همه متجاوزا سراغ همون خانم رفتن و بقیه به راحتی فرار کردن!!!!!!؟؟؟
پاسخ ها
سپیدار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
ینی عالی بودن دوستانش! همسرش عالی تر! خود زنه که بهترینه!
هرکدوم فوقش 6 ماه میرن حبس و بعد میان بیرون سرومروگنده.
تابناک این خبرا رو که می ذاری جز اموزش برای عده ای چه فایده ای داره؟
جشن تولدهای آنچنانی، استعمال مواد مخدر و انواع بی تقوایی ها، وقتی گند کار بلند می شود آه و ناله شان فلک را کر می کند!
اقايون اصلاحاتي كه جامعه را به دين گريزي سوق دادين ، اينم نتيجه كارتون.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
اتفاقا تو شهر اصولگرایان رخ داده هااااا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
ناشناس 15:01 ممنون از یاد آوری .
مشهد شهر مقدسی است ولی متاسفانه دارای بالا ترین رتبه پرونده های قضایی میباشد .
خداییش این آدما واون زنه که ادعا میکنه بهش تجاوز شده..خودشون از ارازل اوباشن:)))

ملتو خر کردن
یعنی چی که تو یک مکان غریبه با مردان نامحرم رفته به هر دلیلی که رفته باید فکر عواقبش را هم می کرد. همه فرار کردن و ایشون ماند و عواقب کارش
پاسخ ها
ناشناس
| Malaysia |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
خوب یک دفعه بگو خامها باید زندانی بشند چون این جور اقایون زیاد شدند
متاسفانه تعادل روحی و مذهبی جامعه به هم خورده
فیلم نامه بود!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۰
بله! متاسفانه همه چیزمون شده فیلم و نمایش!
را میافتند میرن هر غلطی میکنن فکر میکنن هیج اتفاقی هم نباید بیفته
همه از بی حجابی نشأت می گیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۱
کی بی حجابه ؟ همه حجاب دارن . شما مثل اینکه بی حجاب ندیدی
- - > آقاجون جمع کنید این عطوفت بازی رو ، یارو به فکر آبرو و زندگی مردم نبوده حالا شما دارین کاسه داغتر از آش میشید و آبرو داری میکنید ، این لجن ها فقط باید از بین برن . والسلام
به جوک بیشتر شبیه بود.
به نظر من در مورد تجاوزها واین وحشی بازی ها کوچکترین اغماضی نباید باشد کلیه افراد دست اند کار چنین کار هولناکی باید اعدام شوند خیلی زود تا درس عبرتی شود برای بیشرفان دیگر
حق همشونه
هم قربانیان این ماجرا که بدجور تنبیه شدند
وهم عاملان این تجاوز که دیر یا زود به درک واصل خواهند شد
ایرانم را چه شد؟
این ماجرا یا ناقص نوشته شده یا حداقل از دید من یک جاهای داستان منطقی نیست. من فکر میکنم اصل داستان چیز دیگه ایه برای اینکه مردم نترسند آنرا نمیگویند
جشن تولد در مکانی دور افتاده و قصد شرب خمر بدون اطلاع همسر با دو مرد نامحرم
اخرالزمانه به خدا
وطنم پاره تنم
کنسرت ها را لغو کنید مشهد مگه جای قرتی بازیه؟
تجاوز گروهی به زنان مسلمان روهینگیا سرخط خبرهای داخلی است ولی تجاوز گروهی در کشورمان در سرخط خبرها نیست
فیلم نامه نویس های هالیوود فقط کافیه دو روز بیان ایران می تونن سوژه های ژانر وحشت برای 100 ساله آینده رو از جامعه ایرانی استخراج کنن.
امیدوارم عناصر خود سر پشت ماجرا نباشند .
برای سطح امنیت شهر مشهد باید نگران بود .
حالا این فیلمنامه درچه ژانریه؟
کمدی
پلیسی
وحشت
حماقت؟


خندم گرفت والاانگارسرکاریم همه.....
درکل دسته جمعی همشون رو اعدام کنید چون کلا باند فساد بودن و تجاوز و این حرفها هم داستانه.

متجاوزها هم میدونستن اینا فاسد تشریف دارن که ترسی از سر رسیدن پلیس نداشتن.
باید روشهایمان را عوض کنیم. مثل خارج و روش دیگر را جایگزین کنیم.
45 دقیقه رو خوب اومد! ینی قشنگ زمان دستش بوده :))))))
مگر می شود یک مرد از یک مادر پاکدامن وعفیف متولد شود وخود چنین نامردی را در حق زن یا دختر ی انجام دهد به نظر من هرگز
در این جشن تولد، شوهر بیچاره چه نقشی داشته است؟
ایران به کجادارد میرود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی